NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

Ik ben gisteren middag gaan fietsen. Het was niet druk maar ik was zeker niet de enige. Met kinderen is afstand houden wel een issue viel me op. Volwassen gaan verder aan de kant, de kinderen hebben dat niet zo door, die zijn zo bezig met het fietsen dat ze er niet aan denken.
Ik denk dat als je wat later in de middag gaat het wel veel rustiger is. Ik was er tussen half 3 en half 4, ik denk dat als je om 4 uur gaat het al een stuk rustiger is. Geen strava ridders gespot :wink:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Erik1974 schreef: do 26 maart 2020, 09:55 Ik ben gisteren middag gaan fietsen. Het was niet druk maar ik was zeker niet de enige. Met kinderen is afstand houden wel een issue viel me op. Volwassen gaan verder aan de kant, de kinderen hebben dat niet zo door, die zijn zo bezig met het fietsen dat ze er niet aan denken.
Ik denk dat als je wat later in de middag gaat het wel veel rustiger is. Ik was er tussen half 3 en half 4, ik denk dat als je om 4 uur gaat het al een stuk rustiger is. Geen strava ridders gespot :wink:
Na 4 uur net zo druk als de uren ervoor
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ok, misschien juist rond etenstijd. We gaan het nog wel even bedenken. Bedankt vast
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Rond middaguur is een goede gok, want veel mensem gaan toch liever eten om 12 dan fietsen
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Doordeweeks is het in de ochtend het rustigst. In de middag (zelfs eind van de dag) druk
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Och, als alles aan gort is gereden en wij het niet meer kunnen onderhouden, houdt dat ook wel op 😎
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

Kapitein Iglo schreef: do 26 maart 2020, 13:02 Och, als alles aan gort is gereden en wij het niet meer kunnen onderhouden, houdt dat ook wel op 😎
Van buiten lach ik om je opmerking maar van binnen huil ik......
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Kapitein Iglo schreef: do 26 maart 2020, 13:02 Och, als alles aan gort is gereden en wij het niet meer kunnen onderhouden, houdt dat ook wel op 😎
Vorig jaar heerlijk op een strandlaken in het mulle zand gelegen bij het stuk net na het Beauforthuis! :winkie:
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Erik1974 schreef: do 26 maart 2020, 13:06
Kapitein Iglo schreef: do 26 maart 2020, 13:02 Och, als alles aan gort is gereden en wij het niet meer kunnen onderhouden, houdt dat ook wel op 😎
Van buiten lach ik om je opmerking maar van binnen huil ik......
Ik ook
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

maverick76 schreef: do 26 maart 2020, 09:46 Maaruh, misschien is deze vraag al beantwoord maar hoe druk is het nu gemiddeld doodeweeks?

Ik wilde misschien met mijn gezin (ik, vriendin en zoontje)een rondje ergens op de UHR gaan doen.

Als het er nu doordeweeks zo uitziet als een gemiddelde zaterdag/zondag ochtend dan blijf ik thuis.
Woensdagmiddag puber en ouders met kids middag. In de ochtend is het er zeker nog rustiger.
Pietjezoektfietsje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 25 november 2019, 20:49

Hi,

Is het mogelijk een rondje Zeist te combineren met een rondje Leersum zonder al te veel asfalt te rijden?
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

Dat is wel goed te doen, je pakt wel wat asfalt en wat schelpenpaadjes.
viewtopic.php?f=10&t=136305

in dit topic staat wel een gpx die je daarvoor kunt gebruiken.
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Pietjezoektfietsje schreef: zo 29 maart 2020, 09:56 Hi,

Is het mogelijk een rondje Zeist te combineren met een rondje Leersum zonder al te veel asfalt te rijden?
Er is geen echte onverharde verbinding helaas. Via het let de stigter pad gaat het beste. Dat is geen asfalt maar half verharding. Fietst opzich wel leuk, maar is zeker geen bospad oid en is een aardig stukje qua verbinding.

Is zeist combineren met de nieuwe rondjes op den treek niet een betere optie? Lijkt mij meer voor de hand liggen.
Pietjezoektfietsje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 25 november 2019, 20:49

Ah daar kan ik wel wat mee, thx

Zeker een super optie! Helaas wel een ander vignet. Maar hoe meer opties hoe leuker toch😊
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Pietjezoektfietsje schreef: zo 29 maart 2020, 10:37 Ah daar kan ik wel wat mee, thx

Zeker een super optie! Helaas wel een ander vignet. Maar hoe meer opties hoe leuker toch😊
Ander vignet? Zeist en Leersum vallen onder het UHR-vignet (net als Amerongen, Hoge Ginkel, Rhenen, Kwintelooijen, Austerlitz, Hoge Vuursche en Lage Vuursche).
Plaats reactie