NP Utrechtse Heuvelrug - Zeist - Continental Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Met stuur

za 1 september 2018, 22:23

Bahco schreef:
Jurriaan schreef:Goed bezig Bahco, zowel Noord als Zuid Austerlitz gedaan? Ging je hard op het Klamme Genot III (ofwel langs de Woudenbergseweg richting het Beauforthuis naar beneden)?
Behalve toen het door de droogte onmogelijk was doe ik altijd heel Austerlitz.

Waarom kies je juist dat stuk uit? :~ En wat noem je hard? 8) Strava zegt dat ik er vrijdag 6:40 voor nodig had, en dat m'n PR daar op 6:30
staat. (Wel met de kanttekening dat niet alles in Strava staat.)

Kun je misschien wat meer vertellen over "Tijd voor mountainbikelessen. Leerzaam en gezellig"? Is misschien iets voor mij, maar https://ctcutrecht.nl/mtb-trainingen/" onclick="window.open(this.href);return false; is stuk ... :-{ "Oops! That page can’t be found."
Soms zit het tegen, altijd goed als iemand je er op wijst. Dan zit het weer mee. Ik contact via pb.

Persoonlijk vind ik Het Klamme Genot III leuk om dat er de uitdaging in zit, zo hard mogelijk naar beneden te rijden zonder je zelf dubbel te vouwen om een boom. :winkie:
Snelle Buffer
Pro Biker
Pro Biker

zo 2 september 2018, 09:26

Austerlitz was weer heerlijk !, lekkere flow in het zuidelijke Rondje , ook nog iemand van de trailcrew gezien in het noordelijke rondje :-q :-q

Goed werk mannen !!! :bier: :-q
your courage , your cheerfulness , your resolution , will bring victory
sinterklaas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Rijdt

ma 3 september 2018, 07:36

Jurriaan schreef: Persoonlijk vind ik Het Klamme Genot III leuk om dat er de uitdaging in zit, zo hard mogelijk naar beneden te rijden zonder je zelf dubbel te vouwen om een boom. :winkie:
Onder naar beneden rijden versta ik toch wat anders als een pad wat lichtjes afloopt......
Finale Ligure, Nava Valley the hidden gem.
Van een boomwortel af fietsen is geen droppen
alma1165
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

ma 3 september 2018, 09:45

Ja, jij als Sinterklaas rijdt natuurlijk de daken op en af...
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

ma 3 september 2018, 10:09

alma1165 schreef:Ja, jij als Sinterklaas rijdt natuurlijk de daken op en af...
:lol: :lol:
MelanieD
Mtb fanaat
Mtb fanaat

ma 3 september 2018, 20:59

Vandaag tijdens het opruimen van zwerfafval op route Zeist (begin route, kruising bij Jagershuis) een huissleutel gevonden. Ik heb hem apart gehouden. Wat ik verder nog bewaard heb een hele oude Samsung telefoon, een fietsbril een piepklein felgroen fietsonderdeeltje. De rest (2 vuilniszakken vol zooi) heb ik weggegooid.
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Scale RC World Cup 2017, Cannondale SuperX crosser, Scott Addict RC
Contacteer:

ma 3 september 2018, 21:09

MelanieD schreef:Vandaag tijdens het opruimen van zwerfafval op route Zeist (begin route, kruising bij Jagershuis) een huissleutel gevonden. Ik heb hem apart gehouden. Wat ik verder nog bewaard heb een hele oude Samsung telefoon, een fietsbril een piepklein felgroen fietsonderdeeltje. De rest (2 vuilniszakken vol zooi) heb ik weggegooid.
Super gedaan van je. Heb de foto's in de FB groep gezien, te zot voor woorden wat sommige "verliezen". :((
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

ma 3 september 2018, 21:09

goed bezig....
Kapitein Iglo
Veelzwammert
Veelzwammert

di 4 september 2018, 07:01

MelanieD schreef:Vandaag tijdens het opruimen van zwerfafval op route Zeist (begin route, kruising bij Jagershuis) een huissleutel gevonden. Ik heb hem apart gehouden. Wat ik verder nog bewaard heb een hele oude Samsung telefoon, een fietsbril een piepklein felgroen fietsonderdeeltje. De rest (2 vuilniszakken vol zooi) heb ik weggegooid.
Ha Melanie, ik zie dat je inmiddels de weg naar het forum ook hebt gevonden. Welkom en tot gauw :bier:

Menno
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Nukeproof Scout 290 Comp 2017 - retired
Trek Superfly 7 2016 - retired
Trek Superfly 7 2015 - retired
Stevens Fluent ES 2011 - retired
Stevens S7 '09 - SLX/XT - retired
BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Kingdom Brigante 650b
Contacteer:

di 4 september 2018, 07:57

Geweldig Melanie!! Bedankt :)
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

di 4 september 2018, 17:23

Hulde voor je inzet. Kun je vrijdag wat van die zooi meenemen? Ik wil er graag een analytisch experiment mee doen.
MelanieD
Mtb fanaat
Mtb fanaat

di 4 september 2018, 23:08

Haha... ben benieuwd naar dat experiment maar dat kan helaas niet doorgaan want het meeste is mee met de vuilniswagen die vandaag kwam. Maar je had het niet willen beetpakken hoor... er zaten vieze zakken tussen die naar hondenstront stonken en er krioelden een heleboel piepkleine mieren uit de hoop. Eentje beet me vennijnig toen ik bezig was alle reflectoren uit de berg te pikken. Ik was was wel van plan de sleutel, de bril en dat kleine groene -ik-weet-niet-wat-het-is-fietsonderdeeltje mee te nemen. Maar als je het echt meent... ik heb nog wel de plastic flessen (voor gescheiden afval), de oude telefoon, batterijen en breinaaldenhoes bewaard.... genoeg voor je experiment? Iemand had het al over het bouwen van een kunstwerk! Er schijnt een bidonmuseum te zijn maar ik had er slechts één gescoord en die is weg nu. Laat maar weten.
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

wo 5 september 2018, 10:22

Voor een volgende keer dan maar. ik zou graag een splitsing in drie hopen willen maken
1. Wat is van ons en is per ongeluk van de fiets gevallen (bijv bidon)
2. Wat is van ons en is met opzet weggegooid (bijv knoopcel batterij en wikkel)
3. Wat is echt niet van ons (bijv. bierblikjes)

Breinaalden?
Kapitein Iglo
Veelzwammert
Veelzwammert

wo 5 september 2018, 10:25

Die bierblikjes zijn van mij hoor. Die neem ik altijd mee als ik m'n bidon ben verloren wanneer ik 's nachts tegen de richting in rij en reflectoren verlies omdat ik niet oplet terwijl ik fietsend een extra tubeless biba brei.
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Nukeproof Scout 290 Comp 2017 - retired
Trek Superfly 7 2016 - retired
Trek Superfly 7 2015 - retired
Stevens Fluent ES 2011 - retired
Stevens S7 '09 - SLX/XT - retired
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

wo 5 september 2018, 10:27

Kapitein Iglo schreef:Die bierblikjes zijn van mij hoor. Die neem ik altijd mee als ik m'n bidon ben verloren wanneer ik 's nachts tegen de richting in rij en reflectoren verlies omdat ik niet oplet terwijl ik fietsend een extra tubeless biba brei.
Je wekelijkse lets ride met Tsjibiti begrijp ik? :bier:
| Cuddly toy : Orange Stage EVO 29 |
| Gewoon, omdat het kan: Project Bamboo |
| Voor het archief: Orange Crush 29 | Nukeproof Scout 29 | Dartmoor Primal |
Plaats reactie