NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Makkelijk schreef:Er rijden nú 8 scooteraars tegen de richting in op zeist. Ik heb ze aangesproken en foto van de eerste 3 maar nog niet iets gebeld.
Goed gedaan :-q

Foto kan je naar mij sturen. Zie PB
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Iemand anders belde terug en ze sturen een motor.
Waar woke is, is vuur
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Als toetje op Leersum terug Bornia Zuid gereden.
Ooo een kuil, en vol in de ankers ging diegene die voor mij reden. Ze waren er duidelijk voor het eerst dus in die In een logische reactie. Ik kon er rechts omheen. Helaas was ik daarna even iets minder alert en miste zo de drop-off. Goede reden om terug te keren :-) . Wel erg verbaasd dat ie is aangelegd. Laten we hopen dat ie kan blijven.

Voor de kuil een bordje plaatsen met groen voor makkelijk en rood voor moeilijk lijkt mij een goed idee Dit werkt op LV erg goed ter plaatsen van een dubbele drop-off erg goed.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik had wat last van 2 dagen crashen, dus wilde een ritje met wat afwisseling tussen de singletrack door. Uiteindelijk de gravelrit van Fred gereden met de beste stukjes Zeist, Leersum, Amerongen en compleet Rhenen. Mooi tochtje zo! Dat LdS pad is prachtig. Mooie jumps ook :D.

De jump in Zeist was nieuw voor me, 3x gepakt. En bij Rhenen nog de ronde van midden Nederland gezien. Wat gaan die gasten hard zeg. Komen daar met 70 naar beneden om haaks die bocht de defensieweg op te pakken. Ze nemen die bocht harder dan ik ooit een bocht op mn MTB zou nemen. Maar om toch nog naar die pak m beet 40 terug te gaan moeten ze aardig remmen. De lucht van meer dan 100 wegslijtende remblokjes is onvergetelijk. Doodeng vond ik het.

Uiteindelijk 85km waarvan de helft singletrack. Ben vooral trots op m'n vriendin die dit maar ff vol heeft weten te houden.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Makkelijk schreef:Iemand anders belde terug en ze sturen een motor.
Ze hebben natuurlijk van alles aan hun hoofd en sommige zaken zijn belangrijker dan andere. Goed dat je gemeld hebt!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

bert l. schreef:
Makkelijk schreef:Iemand anders belde terug en ze sturen een motor.
Ze hebben natuurlijk van alles aan hun hoofd en sommige zaken zijn belangrijker dan andere. Goed dat je gemeld hebt!
Tuurlijk, begrijp ik, maar de meldkamervrouw reageerde alsof ik de eikel was omdat ik er voor belde... :roll:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Makkelijk schreef: Tuurlijk, begrijp ik, maar de meldkamervrouw reageerde alsof ik de eikel was omdat ik er voor belde... :roll:
Dat is geen professionele reactie van haar
Jo3y
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 23 februari 2017, 16:02

Net heerlijk rondje Zeist + stukje Austerlitz gefietst! Echter ben ik (heel dom) mijn MTB bril vergeten op de parkeerplaats van restaurant 't Jagershuys. Zojuist 50 minuten terug gereden naar de parkeerplaats en gezocht, binnen ook gevraagd of de bril wellicht gevonden was, helaas.. Als er iemand toevallig mijn MTB bril vind (merk Scott) dan hoor ik dat graag via PB ;)!

Balen, maar verder lag de trail er weer heerlijk bij, vooral de verbeterde jump en drop-off zijn tof :)!!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Jo3y schreef:Net heerlijk rondje Zeist + stukje Austerlitz gefietst! Echter ben ik (heel dom) mijn MTB bril vergeten op de parkeerplaats van restaurant 't Jagershuys. Zojuist 50 minuten terug gereden naar de parkeerplaats en gezocht, binnen ook gevraagd of de bril wellicht gevonden was, helaas.. Als er iemand toevallig mijn MTB bril vind (merk Scott) dan hoor ik dat graag via PB ;)! Balen, maar verder lag de trail er weer heerlijk bij, vooral de verbeterde jump en drop-off zijn tof :)!!
stuur dit even als bericht aan onze FB pagina. Dan delen wij het even met 10.000 bikers
Jo3y
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 23 februari 2017, 16:02

Gedaan, bedankt voor de tip Bert!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

done.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
bonkie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1515
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 20:06
Mijn mountainbike: 29er

Ben benieuwd hoe het baantje erbij ligt.
Iemand al een rondje geweest?
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Kan niet anders dan gewoon goed. Heeft alleen gisteravond en vanochtend geregend...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

bonkie schreef:Ben benieuwd hoe het baantje erbij ligt.
Iemand al een rondje geweest?
Vanochtend/ middag geweest , eerste stuk vanuit de breullaan was goed , toen plensbui op mijn kop gehad :) , daarna was het veel plassen werk tot aan Bornia, logisch direct na de regenval, de rest was redelijk/ goed ,2de rondje waren de meeste plassen al weer weg :-q was tussen 11:00-14:00.
:winkie:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ah toch nog een bui. Ik ga straks maar eens kijken. Jammer dat het alweer vroeger donker wordt.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie