NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
wwtan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 november 2016, 10:59

Tof dat jullie dat onderzoeken :)

Hoe verspreid je deze enquete verder, ook via FB? Je hebt denk ik wel wat bias doordat de 'actieve' internet gebruikers hem eerder invullen en ook vaker strava zullen gebruiken. Terwijl Henk-Jan van 45 de enquete misschien niet voorbij ziet komen en ook geen strava gebruikt. ?
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Enquete; done :-q

Het is idd wel de vraag wat de 'bereikbaarheid' is via het forum, wellicht ook via
FB, Twitter de vraag uitzetten. Bijna 6000 mensen vinden de FB pagina leuk, die
wil je wellicht ook meenemen in de scope van het onderzoek...
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

We testen hier aan de hand van jullie FB uit of de enquete klopt. De beste feedback krijg je van de vaste lezers op dit forum. Aan de hand van de feedback passen we als het nodig is nog iets aan. Daarna gaat hij over naar onze Actieve Vrijwilligersgroep op FB en naar onze Algemene pagina op FB.

We zullen inderdaad wel een bias hebben door in de vijver Forum en de vijver FB te vissen. Dat moeten we accepteren. Deze steekproef is inderdaad niet representatief.
We gaan ook nog een keer tellen met een teller die elke passant telt. Dan krijgen we X rijders in de telling en Y rijders via de Strava API.
Als dat gedaan is hebben we een redelijk beeld van de verhoudingsgetallen met/zonder Strava en kunnen we binnen redelijke betrouwbaarheidsgrenzen zeggen hoeveel bikers we op welke uren hebben
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ingevuld :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Zeg, voor enquêtes is een speciaal topic hé. :tong

Ik vermoed een correlatie tussen fietsfrequentie/afstand en stravagebruik (serieuzer in de sport). Nu weegt elke respondent als 1, maar wellicht wil je dat wegen naar aantal km/week.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Nieuwe track Zeist hebben we vanmiddag weer geopend.

Door een aantal vrijwilligers zijn de ergste sporen weggewerkt. En op een aantal stukken hebben we zand aangebracht op de track. Aankomende weken gaan we aankijken hoe deze stukken het houden.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vanaf morgenmiddag weer serieus regen dus alle autistische zondagochtendrijders kunnen dat kwetsbare stuk weer helemaal aan gort rijden. :-{
Ik zou lekker tegen moeders de vrouw zeggen dat ik een keer op zaterdagochtend ging biken, maar ik ben geen winterrijder.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Giant-E schreef:Vanaf morgenmiddag weer serieus regen dus alle autistische zondagochtendrijders kunnen dat kwetsbare stuk weer helemaal aan gort rijden. :-{
Ik zou lekker tegen moeders de vrouw zeggen dat ik een keer op zaterdagochtend ging biken, maar ik ben geen winterrijder.
Heb de CX al klaar gezet voor rondje Utrechtse Heuvelrug, maar wel over de gravelpaden. De beoogde doelgroep (ja, ja ik ben ook bejaard) van o.a. Let de Stichter pad en andere paden zit nog niet op de fiets :winkie:
Scale krijgt even rust, wordt na morgen kouder maar droger. Let maar op: A.s. vrijdag mooi fietsweer, zoals alle vrijdagen tot nu dit jaar :lol:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
stansfield
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 11 april 2012, 13:54

Gisterenmorgen ook weer een mooi rondje zeist gedaan. Het nieuwe gedeelte ipv het rechte stuk over het fietspad richting het Beaufort huis waar ik altijd begin was nog wel redelijk vochtig.

Normaal fiets ik altijd over het fietspad richting mijn startpunt over de Woudenbergse weg langs de pyramide van Austerlitz. Maar ineens zag ik iemand links van me door het bos gaan over een nieuw pad. Toen het lukte ook op dat pad gekomen. Het had een paars mtb bordje. Maar waar begint dit pad eigenlijk?
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Een paar meter na de traay kun je er al op, of via de uitgang van de dagrecreatie
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Waar gaat dit een aansluiting op krijgen?
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
liquid
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1333
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 00:46
Mijn mountainbike: Spectral CF

Ik zag gister op het befaamde bornia12 stukje ook wat vlaggetjes in de berm komt daar ook nog een pad? Of grappenmaker aan het werk.
HAVE you gazed on naked grandeur where there's nothing else to gaze on,
Big mountains heaved to heaven, which the blinding sunsets blazon,
Black canyons where the rapids rip and roar?
And the wild is calling, calling . . . . let us go.
bonkie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1515
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 20:06
Mijn mountainbike: 29er

Dat zijn grappemakers
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zag vandaag vanaf het fietspad langs de Traayweg een heleboel groene vlaggetjes. Inm potentie kon dat wel eens een leuke stuk worden, want zit ook beetje hoogteverschil in (fietspad wel in ieder geval)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Dat is natuurlijk een verrassing. We zien dat wel over een ruim een maand
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Plaats reactie