NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Carpenter
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 5 april 2021, 00:58

Giant-E schreef: do 6 januari 2022, 07:22 Nu snap ik waarom ‘t altijd zo rustig is op Kwintelooijen. Die zit namelijk vol met rotbochten.
JasperGr schreef: do 6 januari 2022, 08:41 Hahaha we zijn ook een stel prutsers. Wordt het wat ‘moeilijker’ en dan is het niet goed. Juist mooi om je techniek bij te schaven.
Ja, he! Zo is het nooit goed :)

Maar in dit geval was het onverwacht en dat was blijkbaar bij meerdere bikers niet goed gegaan gezien de vele sporen naast de track.

Ennuh... zodra er op Kwintelooijen kombochten komen zal het protest niet van de lucht zijn :D Dus, daar MOETEN het weer rotbochten zijn...

MTB'ers... net prinsessen op een erwt :lol:
2022- Canyon Lux trail CF6
2019-2021 Merida Big Nine Pro One
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Carpenter schreef: do 6 januari 2022, 12:45

Ennuh... zodra er op Kwintelooijen kombochten komen zal het protest niet van de lucht zijn :D Dus, daar MOETEN het weer rotbochten zijn...

MTB'ers... net prinsessen op een erwt :lol:
U vroeg om een kombocht?

Afbeelding
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Was druk op Rhenen vandaag, maar oh oh oh wat lag het er lekker bij! Nieuwe stukje even wennen, maar moet ook nog ingereden worden. Rhenen blijft voor mij nr 1 in NL.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

HarrySlingerLove schreef: zo 16 januari 2022, 16:57 Was druk op Rhenen vandaag, maar oh oh oh wat lag het er lekker bij! Nieuwe stukje even wennen, maar moet ook nog ingereden worden. Rhenen blijft voor mij nr 1 in NL.
je zou bijna je nickname aanpassen en je JPF-Love gaan noemen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Even een gewetensvraagje, is er van af Rhenen een verbindingsroute naar kwint? De route die ik nu gebruik gaat over een wandelpad waar je niet mag fietsen (en ik loop dan natuurlijk netjes naast mijn fiets :tong :winkie: ) maar er moet toch een ‘legale’ manier zijn?
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

bert l. schreef: zo 16 januari 2022, 17:42
HarrySlingerLove schreef: zo 16 januari 2022, 16:57 Was druk op Rhenen vandaag, maar oh oh oh wat lag het er lekker bij! Nieuwe stukje even wennen, maar moet ook nog ingereden worden. Rhenen blijft voor mij nr 1 in NL.
je zou bijna je nickname aanpassen en je JPF-Love gaan noemen.
Bijna bert, bijna.
Als ze alle mooiste stukken van alle routes aan elkaar zouden leggen. Als als als….
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

P@trick schreef: zo 16 januari 2022, 17:45 Even een gewetensvraagje, is er van af Rhenen een verbindingsroute naar kwint? De route die ik nu gebruik gaat over een wandelpad waar je niet mag fietsen (en ik loop dan natuurlijk netjes naast mijn fiets :tong :winkie: ) maar er moet toch een ‘legale’ manier zijn?
Ik rij altijd langs het vakantiepark linksaf over de verharde weg. Ken geen makkelijke route door het bos.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Zoveel Harry slinger love was er vandaag niet.
Was afgesloten en stond brandweer, politie en trauma helikopter.
Hopelijk is het goed afgelopen met de persoon in kwestie.

Vandaag ook Rhenen en kwint gedaan, vooral laatste blijft ech zo’n leuke route. Drie rondjes achter elkaar gedaan :)
Have fun!
Rinse.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

P@trick schreef: zo 16 januari 2022, 17:45 Even een gewetensvraagje, is er van af Rhenen een verbindingsroute naar kwint? De route die ik nu gebruik gaat over een wandelpad waar je niet mag fietsen (en ik loop dan natuurlijk netjes naast mijn fiets :tong :winkie: ) maar er moet toch een ‘legale’ manier zijn?
Vooral doorgaan met die route te gebruiken… Dat gaat vast helpen in het contact tussen de MTB stichting van de UHR en de landeigenaar…NOT!
Zorg ervoor dat je niet 1 van de eikels bent waardoor straks weer een route gesloten moet worden.

Enige legale route is via het fietspad langs het vakantiepark. Mooi moment om even wat te eten en te drinken.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

P@trick schreef: zo 16 januari 2022, 17:45 Even een gewetensvraagje, is er van af Rhenen een verbindingsroute naar kwint? De route die ik nu gebruik gaat over een wandelpad waar je niet mag fietsen (en ik loop dan natuurlijk netjes naast mijn fiets :tong :winkie: ) maar er moet toch een ‘legale’ manier zijn?
Ik pak hem meestal mee vanaf Amerongen, das korter fietsen :bier:
Volgens zitten daar zelfs pijlen voor op sommige lantaarnpalen geplakt.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

awinkel schreef: zo 16 januari 2022, 17:58
P@trick schreef: zo 16 januari 2022, 17:45 Even een gewetensvraagje, is er van af Rhenen een verbindingsroute naar kwint? De route die ik nu gebruik gaat over een wandelpad waar je niet mag fietsen (en ik loop dan natuurlijk netjes naast mijn fiets :tong :winkie: ) maar er moet toch een ‘legale’ manier zijn?
Vooral doorgaan met die route te gebruiken… Dat gaat vast helpen in het contact tussen de MTB stichting van de UHR en de landeigenaar…NOT!
Zorg ervoor dat je niet 1 van de eikels bent waardoor straks weer een route gesloten moet worden.

Enige legale route is via het fietspad langs het vakantiepark. Mooi moment om even wat te eten en te drinken.
Iets anders verwoord: mocht je willen dat hier ooit een legale fietsverbinding komt, blijf daar dan nu weg met de fiets. Ook al wordt je niet gezien, de bandensporen worden opgemerkt. Iedere keer dat iemand daar fietst maak diegene de kans kleiner dat we daar ooit wat mogen ism de terreineigenaar
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Singletrack Sundays schreef: zo 16 januari 2022, 17:54 Vandaag ook Rhenen en kwint gedaan, vooral laatste blijft ech zo’n leuke route. Drie rondjes achter elkaar gedaan :)
Blijft toch ook mijn favo UHR route. Jammer dat ie wat uit de route ligt als je, zoals wij vaak doen, starten op Leersumse Veld.
Goed voornemen: Wat vaker Kwint rijden. :bier:
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Verbinding hoeft van mij niet hoor, vind het prima Met een vaste verbinding is het straks ook een stuk drukker. Zie dan liever dat er nog een paar extra kilometers bij komt.

Vandaag Rhenen en Amerongen file rijden en op kwintelooijen één andere mountainbiker gezien.
Have fun!
Rinse.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Singletrack Sundays schreef: zo 16 januari 2022, 17:54 Zoveel Harry slinger love was er vandaag niet.
Was afgesloten en stond brandweer, politie en trauma helikopter.
Hopelijk is het goed afgelopen met de persoon in kwestie.

Vandaag ook Rhenen en kwint gedaan, vooral laatste blijft ech zo’n leuke route. Drie rondjes achter elkaar gedaan :)
Helaas volgens de melding site p2000 een reanimatie ... :((

Hopen dat het meevalt
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

hanjovdberg schreef: zo 16 januari 2022, 19:17
Singletrack Sundays schreef: zo 16 januari 2022, 17:54 Zoveel Harry slinger love was er vandaag niet.
Was afgesloten en stond brandweer, politie en trauma helikopter.
Hopelijk is het goed afgelopen met de persoon in kwestie.

Vandaag ook Rhenen en kwint gedaan, vooral laatste blijft ech zo’n leuke route. Drie rondjes achter elkaar gedaan :)
Helaas volgens de melding site p2000 een reanimatie ... :((

Hopen dat het meevalt
Fingers crossed.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie