NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Of erwtensoep of oliebollen of wat er voorhanden is.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6136
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Chocolade muffins
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

bouwpakket schreef:Chocolade muffins
Maar dan wel uit de bonus.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10865
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Lars TB schreef:
bert l. schreef:Je mag komen wanneer je wilt. Het begrip 'op tijd' kennen wij niet. 'Te laat' of 'te vroeg' trouwens ook niet.
'Koffie' is overigens het toverwoord... :kiss:
Daar ging ik de fout in. Excuses.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Wat blijft Rhenen toch een waanzinnig mooi parcours (nog steeds op nummer 1 bij mij).
Mooiste van alles "niks mul zand, remkuilen etc, puur lekkere flow". Gewoon super strak zoals het er vandaag weer bij lag, in ieder geval pr waardig. Onderhoud daar op waanzinnig hoog niveau :-q
Na paar rondjes Rhenen even naar Kwintelooyen voor nog wat extra rondjes en dat is toch een compleet ander parcours. Wat een sloper deze ronde en daarom misschien extreem rustig? In dik 2 uur 4 anderen met de MTB waarvan 2 in tegengestelde richting :~ , 1 lopend omhoog en gelukkig nog 1 iemand die de dezelfde kant op fietste.....
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

Fred (mtb-sport) schreef:Wat blijft Rhenen toch een waanzinnig mooi parcours (nog steeds op nummer 1 bij mij).
Mooiste van alles "niks mul zand, remkuilen etc, puur lekkere flow". Gewoon super strak zoals het er vandaag weer bij lag, in ieder geval pr waardig. Onderhoud daar op waanzinnig hoog niveau :-q
Na paar rondjes Rhenen even naar Kwintelooyen voor nog wat extra rondjes en dat is toch een compleet ander parcours. Wat een sloper deze ronde en daarom misschien extreem rustig? In dik 2 uur 4 anderen met de MTB waarvan 2 in tegengestelde richting :~ , 1 lopend omhoog en gelukkig nog 1 iemand die de dezelfde kant op fietste.....

heb wel vaker fietsers de verkeerde kant op zien fietsen op kwint....zal eens kijken wat er aan de hand is, waarschijnlijk zijn de bordjes niet duidelijk genoeg. :~ :-q
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6136
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Ik heb nog eenrichtingsverkeer bordjes mocht je die nodig hebben
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
nicoh
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: vr 23 januari 2009, 19:02
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0

Graag twee of drie voor de defensieweg want mijn a4tjes zijn volledig weggeregent en ook weggehaald.
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

bouwpakket schreef:Ik heb nog eenrichtingsverkeer bordjes mocht je die nodig hebben
denk het wel ja, morgenochtend ben ik op route amerongen aan het werk dus als je in de buurt bent neem je ze mee
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

nicoh schreef:Graag twee of drie voor de defensieweg want mijn a4tjes zijn volledig weggeregent en ook weggehaald.

inderdaad ...toen die een rode vlek waren geworden heb ik ze weggehaald met het plan nieuwe op te hangen maar nog niet gedaan.. 8)
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Was voor mij eerste keer op Rhenen en Kwintelooyen vandaag. Vond de bordjes wel duidelijk ;). Op beide banen goed vermaakt maar Wat zit er een mooie flow in Rhenen :)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5598
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vandaag voor het eerste sinds 2015 weer eens Kwintelooyen meegepakt.
Wat een beest van een route blijft dat.
Ik vind klimmen leuk maar dit steile werk is het toch niet voor mij.

De afdelinkjes zijn wel erg leuk en lagen er ook perfect bij, geen remkuilen zoals op de makkelijkere routes.
Waarschijnlijk komen hier geen echte beginners denk ik zo.
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

Rayb81 schreef:Vandaag voor het eerste sinds 2015 weer eens Kwintelooyen meegepakt.
Wat een beest van een route blijft dat.
Ik vind klimmen leuk maar dit steile werk is het toch niet voor mij.

De afdelinkjes zijn wel erg leuk en lagen er ook perfect bij, geen remkuilen zoals op de makkelijkere routes.
Waarschijnlijk komen hier geen echte beginners denk ik zo.
er waren wel remkuilen ,die hebben we in 2016 gerepareerd, dat ze nu nog niet terug zijn ligt er aan dat het niet druk is op kwint en we hebben wat kombochten verbeterd zodat je niet zo hard hoeft te remmen
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

g.fisher schreef:
Rayb81 schreef:Vandaag voor het eerste sinds 2015 weer eens Kwintelooyen meegepakt.
Wat een beest van een route blijft dat.
Ik vind klimmen leuk maar dit steile werk is het toch niet voor mij.
De afdelinkjes zijn wel erg leuk en lagen er ook perfect bij, geen remkuilen zoals op de makkelijkere routes.
Waarschijnlijk komen hier geen echte beginners denk ik zo.
er waren wel remkuilen ,die hebben we in 2016 gerepareerd, dat ze nu nog niet terug zijn ligt er aan dat het niet druk is op kwint en we hebben wat kombochten verbeterd zodat je niet zo hard hoeft te remmen
Inderdaad amper remkuilen, meer hobbels...... Nee zonder gekheid: parcours ligt er mooi :-q bij en zo compleet anders dan de andere rondes op de UHR. Ondergrond lijkt me ook anders dat bijvoorbeeld Amerongen/Zeist, dat is meer echt (wit) zand.
Mbt drukte, check http://kluitech.nl/uhr/Dashboarddsb.php, dat geeft een prima indicatie. (Kwintelooyen het minst bezocht)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5598
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

g.fisher schreef:
Rayb81 schreef:Vandaag voor het eerste sinds 2015 weer eens Kwintelooyen meegepakt.
Wat een beest van een route blijft dat.
Ik vind klimmen leuk maar dit steile werk is het toch niet voor mij.

De afdelinkjes zijn wel erg leuk en lagen er ook perfect bij, geen remkuilen zoals op de makkelijkere routes.
Waarschijnlijk komen hier geen echte beginners denk ik zo.
er waren wel remkuilen ,die hebben we in 2016 gerepareerd, dat ze nu nog niet terug zijn ligt er aan dat het niet druk is op kwint en we hebben wat kombochten verbeterd zodat je niet zo hard hoeft te remmen
Top werk!
De kombochten vielen me ook op idd, het rondje is nu soepeler te rijden :-q

@ Fred, leuke kaartjes! Alleen zijn de kleurtjes mij een beetje onduidelijk van de lijn grafieken.
Plaats reactie