MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Zelf vandaag ook gereden en had over dat glas hetzelfde gevoel.....beetje raar een paar dagen geleden een stuk minder.....
Gaan morgen weleens kijken .
En die paaltjes heb ik even niet.....
En zijn her en der wel wat paaltjes geslagen omdat men daar naast de platen wilden rijden....
Is nou niet echt de bedoeling....liggen er niet voor niets.!!
Maar onder aan een bocht.....?!? Zeg me zo niks
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Dat glas is wel zonde inderdaad, er kwam nog een definitieve oplossing voor gaf je aan?

Ha dat is lastig uit te leggen, niet onderaan een bocht. Het is voordat je de stadsbosweg weer gaat oversteken. Voor die oversteek heb je bochten die allemaal gelijk liggen en net voor die bochten heb je nog een mini afdaling (dat is een bocht naar links en dan buig je rechts af). In die bocht was eerst 1 paaltje toegevoegd en nu 2 nieuwe, 1 van die nieuwe raakte ik. En ik snap helemaal dat mensen over de platen moeten rijden. Ik zal nog een plaatje zoeken van de route en dan markeer ik het.

edit. En gevonden met dank aan keeskapstok. Deze bocht bedoel ik https://youtu.be/PXpCjZg2WCY?t=3332
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

3 x langs gereden vanochtend en niet opgevallen :D dus je zal net ff pech gehad hebben ;)
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

haha ja, het is me wel duidelijk dat ik die bocht raar neem
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Snap nu waar ze staan.....tja daar wilde ze steeds binnendoor.....naast de platen..!
Maar zo niet meer ... vandaar.
Hebber zelf totaal geen last van......dusss😀😀!?

Vandaag zijn we ook met het glas bezig geweest ....pfffff wat een bende
Maar is nog niet netjes,morgen verder.

Gr
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

Leuk om weer de onderhoudsman die zoveel moeite doet om voor ons deze schitterende ronde in top conditie te houden even te spreken.
Glas hoekje was weer schoon. :winkie:
Enne lekker scheuren met die Nissan hoor. :-q
Mijn fietsje mag vies worden.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Scheuren.......werken bedoel je....😀
Zoals al verteld hebben we vandaag dat glasstuk aangepakt ....nu maar duimen dat het zo mooi blijft !
Verder een bocht veranderd op vrachelen ...die liep niet lekker .
Misschien nu wel....moet wel even ingereden worden.
We gaan het zien of dit beter is.

Gr Robke
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

t lag vandaag er keurig bij hoor! Het plan was om drieluik 2x te rijden, maar flinke bui kwam tussendoor.
Bij Dorst paar rondjes met prachtige Cannondale Scalpel fully eigenaar meegereden. Gezellig! :-q
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Vanochtend ook lekker kunnen fietsen. Nog 2 reeën gespot, volgens mij achterna gezeten door een loslopende hond. Goed begin van het weekend.

en die paaltjes staan prima, ik zat de vorige keer echt veel te veel aan de binnenkant
laurens87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 19 januari 2010, 23:28
Mijn mountainbike: CUBE LTD SL 2013

Gisteren ook weer eens een rondje gedaan, lekker weer voor de mountainbike en het lag er ook lekker (en droog) bij.
Paaltjes inderdaad gespot, staan prima!
Daarnaast viel me op dat op Dorst in het bochten gedeelte vlakbij de snelweg en een boompje in een binnenbocht was weggehaald.
Dat vind ik wel fijn, want de camelbak pakte die bijna standaard mee (als je beetje snel en scherp de bocht pakt)
I'm a bike addict, and it's the best addiction i've ever had! (well maybe second best)
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

laurens87 schreef: ma 24 januari 2022, 11:27 Gisteren ook weer eens een rondje gedaan, lekker weer voor de mountainbike en het lag er ook lekker (en droog) bij.
Paaltjes inderdaad gespot, staan prima!
Daarnaast viel me op dat op Dorst in het bochten gedeelte vlakbij de snelweg en een boompje in een binnenbocht was weggehaald.
Dat vind ik wel fijn, want de camelbak pakte die bijna standaard mee (als je beetje snel en scherp de bocht pakt)
Ik vind dit juist wel jammer maar begrijpelijk. Ook het afgezaagde boompje op cadettenkamp vind ik jammer maar begrijpelijk. Er zijn misschien wat ongelukken hierdoor geweest en waarschijnlijk wel een sleutelbeentje gesneuveld. Kan ook een andere reden hebben natuurlijk. Laat ik benadrukken: ben heel blij met het onderhoud :-q . Gelijk weer mijn donatie geregeld op: https://www.mtbtracksoosterhout.nl/doneer/

Voor mij een reden om af en toe ook naar 013 te rijden. Dat stuk bij het spoor blijft heel tof en hopelijk laten ze dat zo.
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

ivocare schreef: ma 24 januari 2022, 12:27
laurens87 schreef: ma 24 januari 2022, 11:27
Voor mij een reden om af en toe ook naar 013 te rijden. Dat stuk bij het spoor blijft heel tof en hopelijk laten ze dat zo.
Hier moet ik je teleurstellen. In grote lijnen blijft het ongewijzigd maar bij de matten zullen de remknippen met gravel worden aangewerkt.
De bomen blijven wel staan zolang deze niet gevaarlijk zijn = rot.
gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Deze was vandaag nieuw voor mijn...na bijna 28 jaar onderhoud !
Mijnheer weet uw dat op deze routes een helmplicht is.......
Oh bloedserieus ...maar heb toch spatborden...dan hoeft dat toch niet....pffff😂😂

Gr fijn weekend ligt er top bij...zeg ik 😀
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

:lol: :lol:
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Denk dat het bij die vent al te laat is voor een helm, er valt immers niets meer te beschermen.
Plaats reactie