MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mercurieus
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 22:34
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 2 2013 & Trek 6500
Contacteer:

Bergbike schreef:Ja gek he, de code is ":bier", en toch lijkt het rode wijn.
rosebier? :bier:
Als ik net zo kon fietsen als ouwehoeren dan .........

http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Stefke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 230
Lid geworden op: do 21 april 2005, 13:38
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR '08 / Klein Mantra Pro Carbon '00 / Klein Quantum Pro '98

Gisteren avond route Dorst + Cadettenkamp gedaan.
Route ligt er goed bij.

Geen last van de buizert gehad :)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Was in de buurt aan 't werk, dus net effe Dorst en Cadettenkamp gereden. Volle bak. Ligt er prima bij, beetje mul maar dat mag geen naam hebben. Heerlijke flow!
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Was lekker rustig biken vandaag.
Dorst lag er erg stoffig en droog bij. Daar wacht een leuke zomer...
Gelukkig nu wat regen, ( ai... Water afvoer gaten..... :-{ )

Cadettenkamp licht er super bij.
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Hilhoven schreef: Als kers op de taart hing trouwens wel die Buizerd in mijn helm. Die klauwen zijn dwars door mijn helm gegaan en hebben flinke gaten achtergelaten. Uitkijken geblazen met dat beest, ik kan me voorstellen dat dit een stuk pijnlijker had kunnen aflopen.
Tja ik rij hier al een hele tijd op de route van Dorst en heb deze ochtend ook kennis gemaakt met de klauwen van deze vogel. Natuurlijk rij ik altijd met een helm op, moet van Rob, locatie eerste stukje langs de snelweg. Het was een vreemde gewaarwording dacht namelijk eerst aan een tak die aan de achterzijde van mijn helm tikte maar hier hangt al ruim 15 jaar geen tak. De buizerd trouwens niet gezien wel gevoeld met een schram op mijn hoofd en een stuk uit mijn helm mij verwonderd achterlatend, ja het was een mooie bike ochtend trouwens met op meerdere plaatsen herstelwerk en een fotograaf die pica's maakte voor het goede doel namelijk onderhoud van de baan :-q
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
Gebruikersavatar
Wppnl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 1 mei 2016, 17:01

mats22 schreef:
Hilhoven schreef: Als kers op de taart hing trouwens wel die Buizerd in mijn helm. Die klauwen zijn dwars door mijn helm gegaan en hebben flinke gaten achtergelaten. Uitkijken geblazen met dat beest, ik kan me voorstellen dat dit een stuk pijnlijker had kunnen aflopen.
Tja ik rij hier al een hele tijd op de route van Dorst en heb deze ochtend ook kennis gemaakt met de klauwen van deze vogel. Natuurlijk rij ik altijd met een helm op, moet van Rob, locatie eerste stukje langs de snelweg. Het was een vreemde gewaarwording dacht namelijk eerst aan een tak die aan de achterzijde van mijn helm tikte maar hier hangt al ruim 15 jaar geen tak. De buizerd trouwens niet gezien wel gevoeld met een schram op mijn hoofd en een stuk uit mijn helm mij verwonderd achterlatend, ja het was een mooie bike ochtend trouwens met op meerdere plaatsen herstelwerk en een fotograaf die pica's maakte voor het goede doel namelijk onderhoud van de baan :-q
Ik ben ook net terug en de buizerd gelukkig nog niet tegengekomen. Zag de fotograaf ook. Zijn die foto's nog ergens te zien of is dat voor een prive collectie? :)
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Vandaag de 80km van Oosterhout gereden (geleend van Bergbike, waarvoor dank!!). Helaas gestart met 15 min regen maar het parcours maakte veel goed. Mooie paden en dat werd allemaal nog veel beter toen we begonnen aan Dorst, Cadettenkamp en Vrachelse heide. Schitterend! Voor herhaling vatbaar
boris mutsaers
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 3 juni 2013, 18:46
Mijn mountainbike: canyon grand canyon al slx 9.9 29

mats22 schreef:
Hilhoven schreef: Als kers op de taart hing trouwens wel die Buizerd in mijn helm. Die klauwen zijn dwars door mijn helm gegaan en hebben flinke gaten achtergelaten. Uitkijken geblazen met dat beest, ik kan me voorstellen dat dit een stuk pijnlijker had kunnen aflopen.
Tja ik rij hier al een hele tijd op de route van Dorst en heb deze ochtend ook kennis gemaakt met de klauwen van deze vogel. Natuurlijk rij ik altijd met een helm op, moet van Rob, locatie eerste stukje langs de snelweg. Het was een vreemde gewaarwording dacht namelijk eerst aan een tak die aan de achterzijde van mijn helm tikte maar hier hangt al ruim 15 jaar geen tak. De buizerd trouwens niet gezien wel gevoeld met een schram op mijn hoofd en een stuk uit mijn helm mij verwonderd achterlatend, ja het was een mooie bike ochtend trouwens met op meerdere plaatsen herstelwerk en een fotograaf die pica's maakte voor het goede doel namelijk onderhoud van de baan :-q
Hoi mats22 weet je toevallig wie de fotograaf was zondag gr boris
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Helaas naam en adres kwijt geraakt maar wordt binnenkort op deze site gemeld, toch onderhoudsman 8)
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
Gebruikersavatar
hardlopertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 642
Lid geworden op: ma 11 januari 2010, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon
Contacteer:

http://www.eaglefotografie.nl/index.php ... orst2016-3" onclick="window.open(this.href);return false;
Trailbuilder @MTB Tracks O'hout
Like ons! http://www.facebook.com/MTBTracksOosterhout" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen Klik!

Mail: info@mtbtracksoosterhout.nl
Gebruikersavatar
Wppnl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 1 mei 2016, 17:01

Dankje! Ik heb mijn actie foto gevonden. Zie dat de helft van het bedrag ook gedoneerd wordt aan de baan zelf, dus zo maar even mijn fotootje bestellen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Drukke tijden voor onze buizerd. :lol:
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Mul, benauwd, maar beter dan morgen. Dat was het vandaag. :)

De paarden endurance race die op facebook gemeld was ook gezien. Zo af en toe een paard links of rechts. Op 2 plaatsen op Cadettenkamp hoefsporen op de mtb track gezien, ik denk omdat hun pijlen daar niet geheel duidelijk waren. Maar al met al totaal geen last van ze gehad, nou alleen tussen de poep door slingeren onder het viaduct van de A27.

Op Vrachelen een best lange tijd achter een groepje van 3 of zo gezeten, hmmm. Voor kilometers iemand op 10m achter me gehad, vanaf de Blikkenweg tot het brede grindpad voor de verbinding naar Cadettenkamp. Daar pakte ik even wat rust en werd ik ingehaald. En dan geen 'hoi' of een blik of wat. Dat vat ik dan niet. Ach ja, niks is verplicht en misschien had ik h'm wel helemaal kapot gereden. :tong (En mijzelf)
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nou waren wij vanochtend ook met z'n drieën onderweg....je hebt niet toevallig achter een blauwe Salsa singlespeed, groene stalen HT en een zwarte Krampus vastgezeten?
We hebben wel iedereen vol enthousiasme iedereen gegroet, maar er waren idd weinig gezellige mensen...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Nee volgens mij niet. Was ook 's middags.
Plaats reactie