MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

orbeaoiz schreef: vr 16 september 2022, 08:43 Haha vraag me inderdaad af of je nu nog met je gravel / cx bike deze route gaat doen. Kan me niet voorstellen dat het fijn fietsen is met dat gestuiter
Mwah... 't zijn de rotspaden in de Dolomieten niet hoor. :wink: (Hoewel ik daar ook volop plezier heb gehad met m'n Anthem)
Met je gravelbike wellicht wat minder, maar ik vind 't nu ook op m'n XC fiets geweldig! Hou niet zo van al te gladgestreken tracks dus heb daar nu de grootste lol. :-q
Laatst gewijzigd door KTManiac op vr 16 september 2022, 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Onderhoudsman schreef: di 13 september 2022, 12:55 Erg stil rond mtbtracksoosterhout......klopt er viel weinig te melden met die extreme droogte. !!
.
.
Laatste bericht op de Facebook pagina en website was van 24 mei: De route is weer goed te berijden. :-D
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

KTManiac schreef: vr 16 september 2022, 18:57 Mwah... 't zijn de rotspaden in de Dolomieten niet hoor. :wink: (Hoewel ik daar ook volop plezier heb gehad met m'n Anthem)
Met je gravelbike wellicht wat minder, maar ik vind 't nu ook op m'n XC fiets geweldig! Hou niet zo van al te gladgestreken tracks dus heb daar nu de grootste lol. :-q
Ik hou ook niet zo van gladgestreken tracks, maar dan wel met de mtb, een cx fiets met dropbar lijkt me niet zo fijn.
KTManiac schreef: vr 16 september 2022, 19:02 Laatste bericht op de Facebook pagina en website was van 24 mei: De route is weer goed te berijden. :-D
Social media game is niet zo sterk van ze :D
Wel goed om te eindigen met zo'n bericht dan weet je weer of geen weer dat de tracks prima te rijden zijn
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Ow.... ik las xc ipv cx. Inderdaad met 'n cx fiets lijkt me er nu niet (nooit eigenlijk) veel plezier te halen.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Heerlijk rijden nu op de routes :-q :D wel paar extra kuiltjes gekomen idd, maar dat maakt het ook wel leuk! :winkie:
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Ekivits schreef: zo 25 september 2022, 19:23 Heerlijk rijden nu op de routes :-q :D wel paar extra kuiltjes gekomen idd, maar dat maakt het ook wel leuk! :winkie:
Nu staat alles onder water denk ik, maar dat geldt voor heel NL :-{
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Vrees het ook. Vrijdag of zaterdag maar weer is kijken als het droog blijft :-q is het nog druk op de tracks Rob of is de teller weg?
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Stuk rustiger.......maar de teller heeft even rust...😀😂
Lunatt
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 24 augustus 2021, 22:28

Baan ligt er nu best prima bij :winkie:
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Dan zal het morgen nog beter zijn en kan ik met een gerust hard gaan fietsen :D
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Het ligt er goed bij, wel beetje oppassen voor natte bladeren, voor Dorst begrippen liggen er best veel. Kan trouwens maar niet wennen aan die "nieuwe" stukjes die zijn aangelegd begin dit jaar om de snelheid eruit te halen. Heb geen lange fiets, maar voel me daar net een mountainbiker in Madurodam. 😂
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Rollingforever schreef: za 15 oktober 2022, 17:33 Het ligt er goed bij, wel beetje oppassen voor natte bladeren, voor Dorst begrippen liggen er best veel. Kan trouwens maar niet wennen aan die "nieuwe" stukjes die zijn aangelegd begin dit jaar om de snelheid eruit te halen. Heb geen lange fiets, maar voel me daar net een mountainbiker in Madurodam. 😂
Die nieuwe stukjes rollen nu wel goed, duurt even om ze te waarderen en ik vind ze wel leuk. Ze blijven krap en vaak wachten op de mensen voor je die er niet doorheen komen. De snelheid is er wel uit, maar blijf erbij dat dit geen ideale oplossing is voor de kruising met wandelaars. Teveel met de bocht bezig, iets parallels tov wandelpaden was imho beter geweest ( er zal over nagedacht zijn en achteraf en vanaf de zijlijn commentaar geven is te makkelijk )
Lunatt
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 24 augustus 2021, 22:28

orbeaoiz schreef: do 20 oktober 2022, 10:44 Die nieuwe stukjes rollen nu wel goed, duurt even om ze te waarderen en ik vind ze wel leuk. Ze blijven krap en vaak wachten op de mensen voor je die er niet doorheen komen. De snelheid is er wel uit, maar blijf erbij dat dit geen ideale oplossing is voor de kruising met wandelaars. Teveel met de bocht bezig, iets parallels tov wandelpaden was imho beter geweest ( er zal over nagedacht zijn en achteraf en vanaf de zijlijn commentaar geven is te makkelijk )
Ja eens, alleen dat laatste bochtje voor het gemaakte jumpje vind ik echt niet handig. Mensen zijn daar teveel met de bocht bezig en hebben geen enkel zicht meer op de wandelaars / honden daardoor.

Veel van de stukjes fietsen nu al wel echt stukken beter dan toen ze er net lagen :-q :winkie:
koeboe
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: za 18 november 2017, 15:30
Mijn mountainbike: gaat hard

Helemaal eens, ik kan ook niet wennen aan die extra lusjes. Ben ook bezig met de bochten ipv wat er omheen gebeurt.
Wellicht vergt het ook wat gewenning :-?

Voor de CX rijders, het drieluik is uitermate geschikt voor cyclocrossers :winkie: ! Het ligt er altijd super strak bij en zeer goed te rijden.
Dorst is wat ruiger, maar ook te doen.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2814
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Vandaag mijn jaarlijkse rondje Dorst gedaan, lag er echt uitstekend bij, lekker getrapt :-q

Extra dropje wat is ontstaan (niet heel hoog) was ook een leuke :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Plaats reactie