MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

Was vanmiddag weer top op de 3 luik , wat een super onderhoudsmannen , lopen daar.
Bedankt daar voor.
Mijn fietsje mag vies worden.
DorstigHert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: do 21 februari 2019, 10:12

Vandaag was het dan ook een topdag, druk in het bos! Helaas heeft de traumahelikopter ook weer moeten uitrukken... https://www.bndestem.nl/oosterhout/moun ... ~a93ac8f9/

Overigens zag ik bij de nieuwe bochtjes op Cadettenkamp (langs de A27) dat er wat glasscherven op het pad zijn gekomen. Normaal blijven die netjes schitteren in de berm, maar misschien zijn ze na de regen een eindje gaan zwemmen.

Tenslotte heb ik deze volgens mij nog niet gepost zien worden, wel de moeite waard: filmpje van MTB challenge over Dorst door de seizoenen heen. https://www.youtube.com/watch?v=VvKszQbN-yY
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

DorstigHert schreef: do 6 januari 2022, 20:10 Vandaag was het dan ook een topdag, druk in het bos! Helaas heeft de traumahelikopter ook weer moeten uitrukken... https://www.bndestem.nl/oosterhout/moun ... ~a93ac8f9/

Overigens zag ik bij de nieuwe bochtjes op Cadettenkamp (langs de A27) dat er wat glasscherven op het pad zijn gekomen. Normaal blijven die netjes schitteren in de berm, maar misschien zijn ze na de regen een eindje gaan zwemmen.

Rond 15 uur kwam 3X politie met sirene voorbij de parkeerplaats , pannekoekhuis.
Verder niets gemerkt.Was dan ook al klaar.
Hopen dat het allemaal mee valt voor de betrokene.
Mijn fietsje mag vies worden.
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Helaas viel het niet mee, man lag er erg slecht bij helaas. Hoop dat het achteraf allemaal meevalt maar vrees het ergste.
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Vervelend hopelijk is het ok, blijft toch opletten dat mountainbiken. Ik zag gisteren al een opvallend spoor na de 'drop' richting de boom, hoop niet dat dat het was. Was goed te doen gisteren, vandaag kan ook nog maar als ik de voorspellingen mag geloven is morgen heel veel regen voorspelt.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zaterdagmiddag en avond geven ze weer bakken met hemelwater op. Dat is zondag natuurlijk nooit allemaal weg. Laat staan opgedroogd.

Ik ben blij met een voor mij acceptabel (hardloop)alternatief, maar je wordt er deze natte zeikwinter niet echt vrolijk van. :-{
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Vanochtend was het weer genieten! Eerste ronden was nog best nat maar daarna echt over een perfect parcour gereden!
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

Was vanmiddag weer geweldig op de baan.
Wat strak.
Mijn fietsje mag vies worden.
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Gistermiddag even een klein rondje gedaan (Vrachelen), lag er weer prima bij :-q

Was jij daar aan het werk Rob, rond 15.00 uur? Goed bezig in elk geval :winkie: zo te zien aardig wat werk verzet.
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Vanmorgen vroeg dubbel 3luikje gereden. Parcours lag er geweldig bij. Zelfs geen modder op vrachelen. Onderhoud was goed zicht- en voelbaar :-q
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Yep was daar bezig ...bietje aanprullen..😀
Had vrijdag zelf gefietst en vond het 👍
Had in de week veel opgeknapt op Dorst


Gr
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Heerlijk gereden vanmiddag! Geen plasje gezien!
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Vandaag voor het eerst het Drieluik gereden. Erg verschillend van karakter. Erg leuk en goed onderhouden. Nergens te nat of losse ondergrond.
Gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Heerlijk kunnen fietsen, veel werk verricht op Dorst :-q

Wil wel 2 puntjes benoemen.
1. Bij Dorst, stuk tussen de stadsbosweg, zijn 2 nieuwe paaltjes gekomen in een bocht naar beneden. Daar kwam ik met mijn stuur tegenaan, ja ik zat teveel aan de binnenkant maar de paaltjes staan naar mijn idee te laat?
2. Bij Cadettenkamp lag veel glas op de beruchte plek. Dit is nu wel een bewuste actie geweest aangezien de hoeveelheid glas. Dit zal vanaf de zijkant op de route zijn gegooid. Laat het weten als jullie hulp nodig hebben om het af te graven.
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

orbeaoiz schreef: di 18 januari 2022, 19:26 2. Bij Cadettenkamp lag veel glas op de beruchte plek. Dit is nu wel een bewuste actie geweest aangezien de hoeveelheid glas. Dit zal vanaf de zijkant op de route zijn gegooid. Laat het weten als jullie hulp nodig hebben om het af te graven.
Dat glas viel me ook weer extra op vandaag. Zou dat inderdaad bewust zijn? :-{ Was in ieder geval ook wat in mij op kwam, gezien de hoeveelheid…
Plaats reactie