MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
WelkomBuiten
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Titus Ti Fireline Evo
Contacteer:

Cadettenkamp (bij de vlakte) is volgens mij losloopgebied. Daarom ook zoveel hondenuitlaatdiensten die daarheen gaan. Neemt niet weg dat je hem onder commando hoort te hebben natuurlijk.
Buitenspeler met extra aandacht voor moeilijke mensen.

Buiten is het beter! - Facebook - Instagram - Twitter
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Bergbike schreef: vr 23 augustus 2019, 12:08 Deelnemers:
Noxz - Mike: Alle avonden
Bergbike: Wo of Do
Nou waar zijn al die lone wolves? :lol:

Tracks liggen er ondanks de droogte snel bij. Rob, boven het geluid van mijn ketting en jouw quad heb ik weinig van je verstaan, maar was goed je weer eens te zien. :wink:
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

vorige week lag het er nog snel bij.. gisteren wat minder, maar kan ook aan de warmte hebben gelegen.. :roll:

wat betreft een ritje samen volgende week.. ik wacht even af welke dag het wordt en kijk dan of ik aan kan haken. Dus laat maar weten wanneer de dag definitief is.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Foutje op werk, ik kan alleen de woensdag.

Deelnemers:
Noxz - Mike: Alle avonden
Bergbike: Wo
Superduke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 7 juni 2015, 21:36

Leuk stukje in het Brabants Dagblad vandaag over de route en een mooie erkenning van al het werk dat er in gestoken wordt.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Vandaag weer heerlijk gereden op de Drieluik. Ik zag ook bij Cadettenkamp dat het stronkje waar ik vorige keer gelanceerd werd, rood geverfd was :-q . Misschien ten gevolge van mijn zweefduik of waren er meer personen abrupt tot stilstand gekomen?
t Was mooi weer, dus Drieluik 2x gedaan :winkie:
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

ijskonijn schreef: ma 2 september 2019, 17:04 of waren er meer personen abrupt tot stilstand gekomen?
Nou ik ook, maar dat was een jaar of twee geleden. Behoorlijk mijn sleutelbeen gekneusd toen. Stomme stronk.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

ijskonijn schreef: ma 2 september 2019, 17:04 Vandaag weer heerlijk gereden op de Drieluik. Ik zag ook bij Cadettenkamp dat het stronkje waar ik vorige keer gelanceerd werd, rood geverfd was :-q . Misschien ten gevolge van mijn zweefduik of waren er meer personen abrupt tot stilstand gekomen?
t Was mooi weer, dus Drieluik 2x gedaan :winkie:
Ik had hem ook te pakken deze zomer, volgens Strava met 27km per uur. Alleen deukje in ego, verder geen schade gelukkig.😅 Denk dat Rob alle blanke plekken op het stronkje zag, had er niet over geklaagd, maar zag iedere week wel een nieuwe plek verschijnen. 🧐
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Zelf ook gereden maar ligt er goed bij al zeg ik zelf,genoeg werk aan gehad deze zomer!!
Maar nu is de voorspelde regen meer als welkom want het wordt wel erg droog.
Rode stronkje weet ik niks van,denk een hulp piet !!
Had ook nog een vraagje aan jullie !?
Als je rond rijd en je stop tijdens je rondje 1 keer als een tak of iets anders op de baan ligt hoef ik geen 10 keer te stoppen tijdens mij rondjes !!
Zou best makkelijk zijn.
Bedankt vast voor dat beetje hulp

Gr robke

PS kijk de komende dagen uit bij het oversteken van de bergsebaan ivm de werkzaamheden
Voor dat je het weet sta je tot je Assen in de verse asfalt ! 😺😺😺
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Onderhoudsman schreef: ma 2 september 2019, 23:19 Voor dat je het weet sta je tot je Assen in de verse asfalt ! 😺😺😺
Ehh... omdat je halve wiel is weggesmolten?
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Rollingforever schreef: ma 2 september 2019, 20:58
ijskonijn schreef: ma 2 september 2019, 17:04 Vandaag weer heerlijk gereden op de Drieluik. Ik zag ook bij Cadettenkamp dat het stronkje waar ik vorige keer gelanceerd werd, rood geverfd was :-q . Misschien ten gevolge van mijn zweefduik of waren er meer personen abrupt tot stilstand gekomen?
t Was mooi weer, dus Drieluik 2x gedaan :winkie:
Ik had hem ook te pakken deze zomer, volgens Strava met 27km per uur. Alleen deukje in ego, verder geen schade gelukkig.😅 Denk dat Rob alle blanke plekken op het stronkje zag, had er niet over geklaagd, maar zag iedere week wel een nieuwe plek verschijnen. 🧐
Ik zag m in het totaal niet en zag alleen sterretjes na vrije vlucht :~
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Onderhoudsman schreef: ma 2 september 2019, 23:19 Zelf ook gereden maar ligt er goed bij al zeg ik zelf,genoeg werk aan gehad deze zomer!!
Maar nu is de voorspelde regen meer als welkom want het wordt wel erg droog.
Rode stronkje weet ik niks van,denk een hulp piet !!
Had ook nog een vraagje aan jullie !?
Als je rond rijd en je stop tijdens je rondje 1 keer als een tak of iets anders op de baan ligt hoef ik geen 10 keer te stoppen tijdens mij rondjes !!
Zou best makkelijk zijn.
Bedankt vast voor dat beetje hulp

Gr robke

PS kijk de komende dagen uit bij het oversteken van de bergsebaan ivm de werkzaamheden
Voor dat je het weet sta je tot je Assen in de verse asfalt ! 😺😺😺
Als takken of rommel mij opgevallen was, had ik ze zeker effe weggetrapt. Waarschijnlijk is t getrainde oog van Onderhoudsman daar beter in :-q
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Onderhoudsman schreef: ma 2 september 2019, 23:19 Had ook nog een vraagje aan jullie !?
Als je rond rijd en je stop tijdens je rondje 1 keer als een tak of iets anders op de baan ligt hoef ik geen 10 keer te stoppen tijdens mij rondjes !!
Zou best makkelijk zijn.
Bedankt vast voor dat beetje hulp

Gr robke
Terecht punt, moet eerlijk bekennen dat ik wel eens wat vaker mag afstappen voor takken en dergelijke. Als het gevaarlijk is haal ik het wel weg, maar anders wil ik (de hoop op) een pr nog wel eens voorrang geven.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Ik ga niet eens pretenderen dat mijn gedachteprocessen snel genoeg tot een actie komen.

Definieert de ligging van de tak wel als op het pad? Hoe stuur ik erlangs of erover? Is de tak het qua formaat waardig om te stoppen? Is het een wortel? Wat zou Rob vinden? Ach laat maar, ben er al 15 meter voorbij. Volgende tak ga ik het wel doen. (ga terug naar stap 1)

Als wandelaar ruim ik wel veel op, dan is er meer tijd.
Noxz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 19 mei 2008, 20:39
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Si

Bergbike schreef: do 29 augustus 2019, 11:09 Foutje op werk, ik kan alleen de woensdag.

Deelnemers:
Noxz - Mike: Alle avonden
Bergbike: Wo
Helaas niet veel animo. Wellicht in het voorjaar nog een keer proberen, als het weer langer licht blijft.
@Bergbike, we komen elkaar wel een x tegen! ;-)
Plaats reactie