tijden Dorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
koekjeerbij
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 935
Lid geworden op: zo 1 februari 2009, 19:22
Mijn mountainbike: scott rc

Onderhoudsman schreef:Even een vraagje van de onderhoudsman. Zijn er nog vrijwillers die met eigen heggenschaar donderdagavond 19 mei mee willen helpen het parcours van Dorst goed te snoeien. Zo ja, kom dan om 19.00uur naar de nieuwe parkeerplaats bij het pannekoekenhuis. Kan nog wel wat hulp gebruiken en vele handen.......... Bij voorbaat bedankt en misschien tot donderdagavond. Groetjes onderhoudsman Rob.
Hoi Rob je hebt een PB!
gr Koekie
Beter schuin erin als recht ernaast

BOM - Ventoux racing team http://www.ruudjacobs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

kheb nog joekel van een schaar van 30cm, snoeit goed! :D hoe gaat dat in ze werk? met t fietsje rond rijden over de routen en daar waar nodig ff snoeien ofzo. wil best helpen, maar weet nog niet of ik er op tijd kan zijn. tis ook een stukje rijden voor me nog met de auto..
life starts @ 150bpm...
bartjacobs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: di 5 oktober 2010, 15:59
Mijn mountainbike: Merida TFS Shark, RZ onetwenty

Ik ben er helaas niet bij.. Wordt morgen geopereerd.. De volgende keer kun je op me rekenen!
BOM - Ventoux team. Wedstrijd verslagen op: http://www.ruudjacobs.nl
R_Jacobs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: do 3 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: 's zijn linkspoten.
Contacteer:

Ik kom ook wel mee snoeien! Maar wat is het plan?
Kan ik gewoon op het fietske komen.. of is het handiger om werkkleding aan te schieten en de fiets thuis te laten..
Dat laatste lijkt mij bij snoeien wel het geval :bier:
Toptijden op: MTB-Dorst.nl
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Zonder fiets graag,met werkkleding en handschoenen.
En ik ,dump' jullie met de auto op diverse plekken in groepjes van twee.

Bedankt en tot morgen.
R_Jacobs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: do 3 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: 's zijn linkspoten.
Contacteer:

:-q
Toptijden op: MTB-Dorst.nl
martinv77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 306
Lid geworden op: za 20 juni 2009, 20:52
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 9.0 HS All Mountain, Nicolai Ufo-ST, Cube Acid

Vandaag nog ff op het parcours.
NIET TE DOEN... Echt, ik wil de goden niet verzoeken, maar een stortbui van een hele dag kan echt geen kwaad. Wat een stof zeg. Het lijken de loonse/drunense duinen wel :-(
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Onderhoudsman schreef:Zonder fiets graag,met werkkleding en handschoenen.
En ik ,dump' jullie met de auto op diverse plekken in groepjes van twee.

Bedankt en tot morgen.
ok duidelijk :-q . ik denk dat ik er wel op tijd kan zijn. hoop dat die a27 nie dicht zit tussen 6 en 7? dus nog even onder voorbehoud tot morgen.
life starts @ 150bpm...
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Koekie ik snap jouw,en je aanbod bewaar ik.Maar ik ben dadelijk bijna 6 weken weg!!

Dus wat ik morgen kan snoeien is meegenomen,en daarna zien we verder. GR.
Plutonite
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 183
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 16:37
Mijn mountainbike: Trek Supercaliber

Helaas onderhoudsman Rob ik moet werken morgenavond. Maar ik profiteer verder wel graag van jullie werk! Zet 'm op mannen!
Nard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Mijn mountainbike: Veel verschillende!
Contacteer:

Net rondje gedaan en allerhande snoeiers tegengekomen. Bedankt! Het is nog steeds erg mul natuurlijk, maar het spoor is vrij. Dank jongens en meisje :-q .
R_Jacobs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: do 3 juni 2010, 12:09
Mijn mountainbike: 's zijn linkspoten.
Contacteer:

Nard schreef:Net rondje gedaan en allerhande snoeiers tegengekomen. Bedankt! Het is nog steeds erg mul natuurlijk, maar het spoor is vrij. Dank jongens en meisje :-q .
Graag gedaan! Het was leuk om met dit heerlijke weer de baan vrij te maken van takken en struiken. Al viel het nu nog wel mee vond ik.
En zo zie je de track gelijk ook eens op een andere manier ipv er met de fiets voorbij te knallen. :-D
Toptijden op: MTB-Dorst.nl
E van Dalen
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 22:23
Mijn mountainbike: AE easton team issue. AE lightning 890/AE durango 780 carbon.

ben vanavond ook nog even geweest met z,n 4en. aardig mul is het. maargoed ben ook maar een beginner
American Eagle MTB facebook groups.>

https://www.facebook.com/groups/1519785 ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/profile.php?id ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

voor de niet beginners is het net zo mul denk ik... :-q. snelheid zit er niet in maar het is wel leuk techniek trainen nu!

blijf me verbazen over niet helm dragers.. (niet forum leden?). haal ff zo'n ding voor 3 tientjes! je hoeft niet hard te gaan om raar te vallen.. heb er donderdag tijdens onderhoud meer gezien zonder helm dan alle jaren dat ik er kom bij elkaar.. :o

gaan er morgen nog cannondales testen? ikke wel :-D
life starts @ 150bpm...
E van Dalen
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 16 mei 2011, 22:23
Mijn mountainbike: AE easton team issue. AE lightning 890/AE durango 780 carbon.

gister was het rustig wel een paar gezien op een crosfiets en wederom zonder helmpje idd. zonder helm op de baan is niet slim en idd je hoeft niet raar te vallen.
American Eagle MTB facebook groups.>

https://www.facebook.com/groups/1519785 ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/profile.php?id ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten