Hondje mee in een rugzak?

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

edit :o
matje90
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 6 februari 2018, 16:20

Zie hier, dit was een foto van de test rit voor de vakantie. De hond vind het prima en zit lekker op zn gemak. Denk dat dit ook de meest ideale oplossing is, het gewicht is goed te doen doordat je ook wat voorover hangt. Aan het stuur leek me geen goede optie en ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, moet er niet aan denken als hij steeds aan het wiebelen is en in de rugzak heeft hij geen last van oneffenheden in de weg.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :lol: :lol: ......hij kijkt naar de (ik denk de ) fotografe.....wat heb je me aangedaan....en als ik je te pakken krijg....nou :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Je camera is stuk
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Afbeelding

Forumlid Dubbelop heeft zo'n roadtrain gemaakt. De hele hondenfamilie kan mee op vakantie.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Geralt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 09:22
Mijn mountainbike: Fatbikers are better bouncers

Rugzak is leuk als je onverhoopt op je plaat gaat en je hond zit tussen jou en de bodem!
Zou t geen goede oplossing vinden om onze boomer in rugzak mee te nemen.
En als je een hond hebt en je wilt lang fietsen had je daar misschien eerder over na moeten denken alvorens je een fiets of hond aanschaft.
Wat wij leuk vinden vind een hond vaak minder leuk. Maar als hij dan niet blaft of piept vinden wij al snel dat de hond t niet erg of zelfs leuk vindt omdat ons als mens dat dan beter uitkomt. ALS een hond toch eens zou kunnen praten...
matje90
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 6 februari 2018, 16:20

Ik snap wat je zegt en daar was ik zelf ook wel bang voor dus heb heel rustig gefietst. Had niks met Mtb te maken meer gewoon een stadsgids achtste tour op zoveel mogelijk verharde wegen. Vergelijk het met een ronde op je stadsfiets, vallen gebeurt ook niet zomaar. Natuurlijk, het kan altijd gebeuren, je kunt ook aangereden worden terwijl je met de hond loopt.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

En als je een hond hebt en je wilt lang fietsen had je daar misschien eerder over na moeten denken alvorens je een fiets of hond aanschaft
Kom kom zeg. Ik heb niet de indruk dat ze zomaar wat aan rommelen. :x
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie