Waldershof, 14 maart, 2014
Garmin zal de 6 leden van het CUBE ACTION TEAM voorzien van fietscomputers uit de succesvolle Edge Series de gloednieuwe VIRB Action Camera. Voor trainingssessies zonder fiets wordt er gebruik gemaakt van de Garmin Forerunner GPS klok. De helmen van de CUBE ACTION TEAM pilots zullen worden voorzien van de Garmin logo’s en de Garmin VIRB Action Camera. Video’s en foto’s zullen ook verwijzen naar Garmin en haar producten. Garmin zal in aanwezigheid van CUBE op de verschillende events te vinden zijn.

• CUBE Women´s Camp
April 3-6, 2014 (Latsch, Italy)
• bike Festival Riva
May 1-4, 2014 (Riva, Italy)
• bike Festival Willingen
June 13-15, 2014 (Willingen, Germany)
• Bikes and Beats
July 3-6, 2014 (Saalbach-Hinterglemm, Austria)
• Eurobike Demoday
August 26, 2014 (Friedrichshafen, Germany)
• Ischgl Overmountain Challenge
September 13-14, 2014 (Ischgl, Austria)
• bike Women’s Camp
September 19-21, 2014 (Kaltern, Italy)
• MountainBIKE Testival
September 25-28, 2014 (Brixen, Italy)
• CAT Enduro World Series (Finale)
October 1-5, 2014 (Finale Ligure, Italy)

De focus voor Garmin op al deze events zal zijn het verstrekken van informatie over de verschillende Garmin producten. Alle apparaten van Garmin kunnen worden uitgeprobeerd in de CUBE stand. Bovendien zullen Garmin en CUBE eigen Action –Tours bieden. Experts van beide merken geven geïnteresseerde fietsers meer informatie over de verschillende producten en laten zien hoe ze gecombineerd optimaal gebruikt kunnen worden. Bij alle activiteiten op de fiets gebruikt het CUBE ACTION TEAM de camera’s. De beelden kunnen worden gebruikt op verschillende social media kanalen, websites en in advertenties. De langdurige samenwerking tussen beide merken zal op termijn resulteren in gezamenlijke team-en evenementensponsoring. Een gemeenschappelijke sociale media, PR, marketing- en verkoopactiviteitenplan is reeds in gang gezet. “We kijken uit naar een mooie samenwerking met CUBE, zeker omdat zowel Garmin als CUBE kwaliteitsmerken zijn. We bieden beiden premium producten en tegelijkertijd richten we ons op een breed publiek. Daarbij hebben we het gevoel dat de chemie tussen de merken precies goed is.” verklaart Garmin CEO Stefan Bernard.