Goed punt.
Cassete 40Nm Max.
BB 35-50Nm
Verder, hoe wil je dit met een BBB vastdraaien? Gaat deze niet tot 24Nm?
En dan het volgende, jij hebt dus THUIS alle adaptadoren voor een BB en cassete op een momentsleutel om THUIS te monteren?
Iedereen heeft hier dus de Syntace 1-20Nm en de 10-80Nm sleutel + alle adaptadoren om een BB en cassete vast te draaien? Dat is +/- een investering van € 250,-.
Aangezien de meeste hier goedkoop een momentsleutel zoeken, ga ik er ook vanuit dat de fiets goedkoop is.
Je gaat niet zeggen dat mensen in NL een Scott Scale Ltd kopen en dan met een BBB momentsleutel gaan sleutelen, is dat normaal?!?
Edit:
Wil dan mijn excuses aanbieden voor de fietsenboeren die met kwaliteit werken en dus een momentsleutel nodig hebben.
Ik haalde de 2 dingen door elkaar. Thuisgebruiker met de fietsboer en dat was een fout van mij.
Maar een fietsboer gebruikt echt geen momentsleutel voor om cassette vastdraaien op een fiets van 999€.
Wel begrijp ik (want dat heb ik hier ook) wanneer hij een cassette vastdraait op een Extralite of noem een merk in die range.
Mijn verwaring kwam het feit dat het woord BBB enz. voorbij kwam. Ik legde de link niet meer met kwaliteit.
Ik geloof niet dat er een fietsboer een BBB gebruikt voor dagelijks gebruik, dat is gewoon niet mogelijk.
Thuis ok, maar dan kan je nog steeds niet een cassette en BB vastdraaien!
En moet je naar de fietsboer om hem te vragen het te doen

Heren nogmaals mijn excuses voor de verwaring.