29 juni Vaals - Aftertalk

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Ik weet niet wat jullie er van dachten...

Maar ik vond het Top... met de hoofdletter T :-q

Ben erg benieuwt naar de foto's. Zal vanavond mijne posten
voor zover ze gelukt zijn. De afsluiter is blijven hangen :evil:
geforce guy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6874
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 13:57
Mijn mountainbike: 0,7x alu, 0,2x carbon, 0,1x Ti
Contacteer:

het was inderdaad Top met hoofdletter T, maar ook Pittoresk! :tong
Op zoek naar witte 26'er 80mm luchtvork, 1 1/8" 22+ cm stuurbuis, postmount
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Had ik nog niet gezegd dat het Pittoresk was ?

Het was zeker pittoresk
Tyrese
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1117
Lid geworden op: wo 27 september 2006, 13:12
Mijn mountainbike: Yeti Kokopelli

schilderachtig..........



hij was super gaaf ondanks dat ik moe ben maar vooral gesloopt.

en de schade aan de achter derrie.
proud owner of a yeti kokopelli.

schil·der·ach·tig (bijvoeglijk naamwoord; schilderachtiger, schilderachtigst; schilderachtigheid)=> geschikt om het onderwerp van een schilder te vormen, bekoorlijk

mister dislecticus
Nicky87
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 18 mei 2008, 17:25
Mijn mountainbike: Scott Spark 20 2011

Het was echt toppie :-q
T'is een kwestie van geduld, dat heel holland limburgs lult
Martin Blom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: wo 3 november 2004, 23:14
Mijn mountainbike: Ti 456 2009, Ti Pro Road 2010
Contacteer:

Mooi weer, mooie route, en leuk weer eens wat mensen IRL te zien.
Topdag!
Organisatie/gidsen bedankt :-q
Smoked
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 681
Lid geworden op: za 23 februari 2008, 23:15
Mijn mountainbike: Cannondale Rz one-twenty one
Contacteer:

Het was super!, toch maar eens wat vaker naar Vaals!
pierrekees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 21:18
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29

ja was erg leuk en goej weer , ben na het eerste rondje ook naar huis gegaan was anders laat geworden , leuk om de mannen van het forum eens echt te zien
ik was er nog een keer voorover af gegaan in een van de eerste afdaling met die dikke keien!pff gelukkig niets gebleseerd alleen mu'n ego.
maar goed volgend jaar weer?
een pluim aan de organisatie , jongens perfect gedaan , uitgezet!!! :-q :-q
groetjes
Stormjack
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: za 10 mei 2008, 14:35
Mijn mountainbike: Storm Solano

Het was super!!
Zaterdag al de 2e ronde gedaan!!
en zondag de 1e ronde!!

De gidsen bedankt voor het de leuke route!!! :-q
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Inmiddels is ook de tweede-ronde-crew thuisgekeerd. Deze groep was behoorlijk uitgedund, maar onterecht naar mijn mening. Als je eenmaal in Vaals bent en een route van deze gidsen krijgt voorgeschoteld, dan moet je daar iedere kilometer van genieten! OK, als je al op je tandvlees reed, dan was dat genieten waarschijnlijk niet gelukt, want het ging nog regelmatig flink omhoog en omlaag.

Allen: bedankt wederom!
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Je hebt gelijk Sven.. maar we moeten toch een smoes hebben om die 2e ronde niet te fietsen.
Volgende keer verhuis ik naar Limboland, scheelt me 2,5 uur rijden :tong
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

even een impressie vanuit de vrijdaggroep:
Nadat digitalP en ik vanuit Groningen naar Fridomo en Medridathens reden, stonden we in eelde-paterswolde al in de file.... nan nog een aantal files en met sleurhutten bezaaide wegen, kwamen wij om 18:00 uur aan in het pittoreske Vaals, waar Stormjack reeds gearriveerd was. Werkelijk schilderachtig! Snel de tenten opgezet en boodschappen gedaan. Daarna heerlijk gegeten in (waarschijnlijk) het foutste restaurant van Vaals. (had ons niet bevreemd als het 's avonds omgetoverd werd tot bordeel) Snel terug naar de camping waar de rest van de vrijdag club reeds aanwezig was. De vrijdag avond werd opgevuld door het goud-gele vocht en slap ouwehoeren. Zaterdag kwamen al vroeg mensen binnendruppelen om mee te doen aan de zaterdag rit. De lus die eerst bedoeld was als 2e lus voor zondag, maar gelukkig op zaterdag gereden werd. De bier van de vrijdag avond vroeg echter zijn tol bij Meridathens, die al vroeg moest afhaken. De zaterdag rit was (vind ik) zwaar! Vele wandeltochten bergop, waarbij je soms moest uitkijken voor een groen singlespeed monster met ene George erop die langs schoot. Op een gegeven moment raakte de vrijdag groep opgesplitst. Ons groepje had ook nog eens de pechvogel van het weekend, KelmCo. (gesprongen spaken in zijn nieuwe achterwiel, lekke band en losgeschoten spd plaatje) Nadat Kermit (volgens mij) aan een Duitser de weg naar de bewoonde wereld vroeg, gingen wij voorzichtig, wegens de gesprongen spaken, richting bewoonde wereld. Het laatste stuk van de zaterdag route hebben we, waarvoor ik dankbaar ben (erg moe) overgeslagen. Shiverer en The Flying V dachten daar anders over. Zij trokken nog ff sprintjes bergop. Terug op de camping stond er een goed geregelde barbeque klaar. Maar eerst even douchen natuurlijk! 's avonds kwam Brum onze lang verwachte lampen brengen. Dat en de lekkere biertjes maakte de zaterdag compleet! Zondag stonden we vroeg op om de ontbeitresten van zaterdag op te eten. Damn wat is droog brood vervelend na een avontje pilzen. Gelukkig had digital P koffie gemaakt om het weg te spoelen. De rit van zondag was beter te doen dan die van zaterdag, hoewel de organisatie toch weer een paar wandeltochten ingevoegd had. Een rare wortel heeft volgens mij een aantal leuke shots gemaakt (helaas ook van een van mijn wandeltochten) Na een hoop klimmen en afdalingen kwamen we op een grasveld met prachtig uitzicht. Even een groepsfoto (in 3x) maken dan. Na de laatste pittige klim kwamen we weer op het 3 landen punt aan, waar vele direct op het terras crashte. Aangezien wij weer terug naar Groningen moesten, hebben wij het 2e rondje niet gedaan. Kort samengevat: het was een heerlijk weekend in het schilderachtige, pittoreske en idyllische Vaals, waarvan sommige mensen vooral vonden dat het pastoraal was! Heren van de organisatie: bedankt voor dit zeer geslaagde weekend!!! Volgende keer zijn we er zeker weer bij, inclusief camping (in de zomer dan)

@ Tanja... Jammer dat je er niet bij was. Ik had je graag die verschrikkelijke drop zien doen!
RC-Roy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: do 11 januari 2007, 15:56
Mijn mountainbike: Scott Genius 10

Om de thuisblijvers een idee te geven:
Afbeelding.

Ik kwam echter maar op 799 hoogtemeters..... :wink:
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Wij (Hil1 en ik) zijn ook weer thuis ...
Het was dit keer een hele lange dag, maar erg geslaagd.
M'n ogen vallen bijna dicht van pure vermoeidheid, dus ik val morgen wel in bij de aftertalk of zo...
(wellicht dat er dan ook wat foto's te zien zijn... 8) )

Remo, Kermit, ThaSingleTrackMastah, (vergeet ik nog iemand?) bedankt voor het gidsen!
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Wicked DJ schreef:M'n ogen vallen bijna dicht van pure vermoeidheid, dus ik val morgen wel in bij de aftertalk of zo...
(wellicht dat er dan ook wat foto's te zien zijn... 8) )
Vermoeidheid? > watje... :tong ik moet nog zo aan de bak.... :-q
RC-Roy schreef:Ik kwam echter maar op 799 hoogtemeters..... :wink:
Meer dan zat, dubbele wat wij hiero in Apendoorn hebben :-q
Plaats reactie