Bikersdag boven zwolle?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

ik heb nog niks concreets binnen gekregen.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

fridowo schreef: Ken zelf de omgeving tussen Gieten en Zuidlaren erg goed. Daar is wel zo'n 50 km afwisselende route te fixen. Wil best helpen daar een leuke route samen te stellen. Homeground van Erikje is trouwens ook niet onaardig.
Je moet gewoon zelf die kar trekken. :-q
Dan zijn er altijd wel mensen die mee willen helpen om te gidsen.
Ik wil nu ook wel eens fietsen in die omgeving. :tong

En je hebt de Know How in huis met eerder georganiseerde tochtjes dus wat let je.

Het is heel simpel gewoon RT een PB'tje sturen en klaar ben, hoef je alleen nog maar een goed recept voor snert te vinden.
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

CrazyCarrot schreef: Je moet gewoon zelf die kar trekken. :-q
Dan zijn er altijd wel mensen die mee willen helpen om te gidsen.
Ik wil nu ook wel eens fietsen in die omgeving. :tong

En je hebt de Know How in huis met eerder georganiseerde tochtjes dus wat let je.

Het is heel simpel gewoon RT een PB'tje sturen en klaar ben, hoef je alleen nog maar een goed recept voor snert te vinden.
Haha, know how, da's een goeie.
Wil best wel e.e.a. organiseren. Heb het echter enorm druk met andere "dingen". Dus ik hou nog even een slag om de arm. Zal dan wat jongens hier uit de buurt proberen te charteren voor hulp. Heb afgelopen zondag nog een deel van de route gereden. Zal komend weekend de hele route even pakken. Kom ik dan met een antwoord en een eventueel pb'tje naar RT.
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

Xc op het terril gebied in combinatie met wat freeride op de Filthy trails, locatie lanklaar Belgie, je mag daar zo goed als elk pad biken (single trails). :-q :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

RobReijnders schreef:Xc op het terril gebied in combinatie met wat freeride op de Filthy trails, locatie lanklaar Belgie, je mag daar zo goed als elk pad biken (single trails). :-q :-q
Ligt dat boven Zwolle, of ben je met het andere draadje in de war. ;)
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

het is maar een idee als er geen organisatie is voor boven zwolle, en het is maar net hoe je voor zwolle gaat staan :lol:
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

RobReijnders schreef:het is maar een idee als er geen organisatie is voor boven zwolle, en het is maar net hoe je voor zwolle gaat staan :lol:
dan is het altijd nog "voor" of "achter" zwolle :D

"boven zwolle" kan je alleen dmv noordelijker opvatten, of op hoogte, maar dat wordt dan luchtfietsen :tong
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Cyb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: do 6 januari 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Rose RM 29er : B1-Cyber : American Eagle SS

@ Fridowo: we hebben daar in de buurt toch eens een tochtje gefietst (een van jou eerste tochtjes meen ik) met Trustebiel, die wist daar aardig wat leuke stukjes. Erikje was daar volgens mij ook bij.
Erik
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Klopt. Memorabel tochtje was dat. :tong

Dat gebied is nu zo'n beetje mijn vaste fietsgebied geworden. Ken het er goed. We gaan er morgen ook fietsen. Mocht je een keer zin hebben om mee te gaan, dan moet je dit topic maar even in de gaten houden.
Trustebiel lees ik nooit meer wat van op het forum.
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

Dat was nou écht een leuk tochtje, Fridowo die zijn +15 km doop kreeg :wink: en tegenwoordig loop ik achter Fridowo aan te hijgen, ben ook wat ouder dan hij is :roll:

Ik zeg Fridowo is 'da man om te organiseren', zijn kinderen zien hem vaak genoeg dus zo druk zal hij niet zijn. Verder is het een alleraardigste kerel die meerdere mensen meekrijgt. Het gebied is óók leuk en als hij biked is het altijd mooi weer.... Nog meer redenen nodig om hem te laten organiseren? :-q

Erikje
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Hij hoeft alleen maar een mailtje naar Rolling Thunder te sturen. ...is zo gepiept... ;)
meridaathens
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: di 5 juni 2007, 19:20

Erikje schreef:Dat was nou écht een leuk tochtje, Fridowo die zijn +15 km doop kreeg :wink: en tegenwoordig loop ik achter Fridowo aan te hijgen, ben ook wat ouder dan hij is :roll:

Ik zeg Fridowo is 'da man om te organiseren', zijn kinderen zien hem vaak genoeg dus zo druk zal hij niet zijn. Verder is het een alleraardigste kerel die meerdere mensen meekrijgt. Het gebied is óók leuk en als hij biked is het altijd mooi weer.... Nog meer redenen nodig om hem te laten organiseren? :-q

Erikje
mijn zegen heeft hij, zoals eerder aangegeven heb ik het gewoon mega druk.. wil uiteraard wel helpen met organisatie omdat het idee soort van van mij afkomstig is.. Zit er net aan te denken ik had ook EHBO koffer e.d. mee naar Assen die kan nu uiteraard ook weer mee ( jajah officieel EHBO'er :tong )
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Erikje schreef:Ik zeg Fridowo is 'da man om te organiseren', zijn kinderen zien hem vaak genoeg dus zo druk zal hij niet zijn. Verder is het een alleraardigste kerel die meerdere mensen meekrijgt. Het gebied is óók leuk en als hij biked is het altijd mooi weer.... Nog meer redenen nodig om hem te laten organiseren? :-q
Erikje
Volgens mij ziet Erikje zijn kinderen iets te weinig sinds hij weer een echte baan heeft :wink: .

Verder ben ik het natuurlijk eens met dat aardige :tong en met het gebied. Het weer laat ik liever over aan Erwin en consorten. Na morgen meer.
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

fridowo schreef: Volgens mij ziet Erikje zijn kinderen iets te weinig sinds hij weer een echte baan heeft :wink: .
Stimmt, ik ben niet gescheiden maar zie de kinderen toch alleen in het weekend.... :-{

Maar als je hulp nodig hebt, ik kan je helpen!

Erikje
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Nog iemand iets op de planning staan ?
datumpje prikken voor de maand november / december zou nu wel gebeurd moeten zijn.
Dus heren gidsen, laat u horen en overlegt met elkander over het wel en wee der
schnerttochten in des noorden's land.

Het is immers vast zo 2008.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gesloten