Slaapplek Bad Wildbad

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

Voor de genen die een antwoord weten en niet op DP kijken / zitten post ik het hier ook maar even:

Wie o wie weet een goede en goedkope (ja we zijn zuinige nederlanders en arme studenten) slaapplek in Bad Wildbad.

Wouden met een paar die kant nog op dit seizoen en camping is denk ik toch al beetje fris, dus een lekkere warme plek onder een dak graag!!!

nou laat maar horen!

thx
Markless
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1922
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 22:02
Mijn mountainbike: Turner 4X #10, Fox Float RLC, Fox RP3, King, X.0.
Contacteer:

Weet niet of je dit al gezien heb, maar ik post het hier maar even
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

Markless schreef:Weet niet of je dit al gezien heb, maar ik post het hier maar even
Ja al gezien, maar er zijn ongetwijfeld meer slaapplekken. Dus wie weet kan iemand ons nog wat aanraden :wink:
Flow
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 2 oktober 2002, 16:17
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Haus Mayer is prima. We hebben daar 12 euro per nacht incl ontbijt betaald. Zal zo s kijken of ik t adre snog kan vinden. En wanneer wilde jullie gaan....? Mag ik dan mss mee :(
Inzane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 18 september 2002, 13:21
Mijn mountainbike: Specialized Demo, Enduro
Contacteer:

bwb.. vlak ervoor ligt calmback: http://www.kleinenzhof.de/camping achter t dorpje: kamers genoeg, goeie campingbaas overigens


bwb zelf: http://www.gaestehaus-schmid.de boven op de berg zelf dus tussen lift en tracks.. altijd, zeer vriendelijk huisbaas

cheers, zane
Alles kapot
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Inzane schreef:zeer vriendelijk huisbaas
Check! En 'n schuur met 'n deur die goed op slot kan om je fietsen weg te zetten.
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

Don Diablo schreef:Haus Mayer is prima. We hebben daar 12 euro per nacht incl ontbijt betaald. Zal zo s kijken of ik t adre snog kan vinden. En wanneer wilde jullie gaan....? Mag ik dan mss mee :(
uiteraard

We moeten wel even kijken met vervoer, en een datum prikken, maar dat moet goed komen 8)
ga toch fietsen!!!
Flow
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 2 oktober 2002, 16:17
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Jeui. Laat maar ff weten wanneer jullie willen gaan. Monkeyboy / Henk / Aab wil ook mee. Kunnen we nog even een mooi weekendje rippen om het einde van het seizoen te vieren.
Plaats reactie