Het Bikersdag Vaals aftertalk topic

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
bagger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2720
Lid geworden op: wo 30 maart 2005, 17:13

Dat bedoelt hij ja. :oops:
"Adventure is just bad planning"
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

@Wicked: Mekaar niet gesproken, maar dat komt vast volgend jaar wel (of bij een ander evenement). Beterschap! Je zag er flink gehavend uit.
:-{
kermit schreef: Verder viel me op dat de beginners in de groep het erg goed deden! Ga vooral zo door jongens :-q
Ook namens de andere beginners :-q :tong :-q :tong

Ben de foto's op dit moment aan het uploaden. Mag even gebruik maken van de computer van KelmCo. :-q
Gebruikersavatar
rcoenders
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di 4 januari 2005, 14:20
Mijn mountainbike: SANTOS 4.29 Rohloff/Gates

Zo,

Ik ben uitgeslapen en heb maar eens de reacties gelezen. Ook ik heb een leuk maar vooral zwaar weekend gehad. Het blijkt maar weer eens dat een hellinkje op de Amerongse berg iets anders is als de "Limburgse bergen"

Hoewel ik voor mezelf een vermoeiender weekend had voorgesteld is het me reuze meegevallen. Een bedankje voor de organisatie is hier dan ook echt wel op zijn plaats. Paden die je zelf nooit zou nemen zaten in de route die zéér de moeite waard is om nog een aantal keren te rijden.

De camping was eenvoudig maar gezellig en ik heb me ook daar prima vermaakt.
Jammer van het "stuntwerk" van WDJ, dat was wel ff schrikken geblazen. Maar gelukkig is het goed afgelopen, al zal DJ er nu wel anders over denken. Zo zie je maar weer dat zelfs bij een ontspannen XC tochtje het gevaar aan alle kanten loert en dat het oppassen blijft.

Al met al een leuk weekend en voor herhaling vatbaar ( is er al een datum bekend :-) ). Ik kan nu in ieder geval een aantal gezichten plaatsen bij al die Nicknames hier op het forum.

Tot de Volgende keer

Rob Coenders
Rob Coenders
Deelnemer: Duchenne Heroes 2008, Duchenne 2009, Duchenne 2011, Duchenne Heroes 2012, Duchenne Heroes 2013, Duchenne Heroes 2014 Duchenne Heroes 2015 Duchenne Heroes 2017

Mijn bikes: Santos 4.29 - Rohloff - Gates Belt
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Foto's uploaden tot twee keer toe mislukt. :evil:
Ga het thuis nog eens proberen. Helaas dan niet eerder dan morgen online.
Ferry
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1104
Lid geworden op: do 22 augustus 2002, 08:52
Mijn mountainbike: roept alweer

Wicked, sterkte man!

Iedereen bedankt en extra de initiatiefnemers.

Fotootjes

Volgend jaar weer?
If you can't ride it, BIKE IT ! ! ! !
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Gelukkig, de foto's van dat bloederige rangeerterrein worden gesensureerd.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

PT schreef:Gelukkig, de foto's van dat bloederige rangeerterrein worden gesensureerd.
Als ze dan toch gecensureerd worden en ze zijn wel beschikbaar zou ik ze toch graag ontvangen. PB me ajb voor het e-mailadres.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Sjef
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1614
Lid geworden op: do 30 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Cannondale Trigger / Orbea Rise
Contacteer:

PT schreef:Gelukkig, de foto's van dat bloederige rangeerterrein worden gesensureerd.
Jammer, zo kun je natuurlijk wel indruk op de vrouwtjes maken.
"Kijk eens wat ik allemaal riskeer?"
Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.

A. Einstein
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Chicks dig scars!






Wives and girlfriends just tend to point out what a silly prat you have been :tong

Beterschap WDJ en meer foto's aub.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Sjef schreef: Jammer, zo kun je natuurlijk wel indruk op de vrouwtjes maken.
"Kijk eens wat ik allemaal riskeer?"
In mijn geval ken ik minder pijnlijke manieren om de vrouwen te imponeren ! ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Flink genoten dit weekend. Allemaal goed geregeld door Remo, Walter en Patrick. 8)
Ook top dat ik mee kon liften naar het zuiden SpeedyZ en met Erik terug.

Mooi dat de groep bij elkaar bleef en niet gesplitst hoefde te worden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om de snelheid. Blij dat het niet zo heet was als afgelopen week.

Wicked DJ is gelukkig goed verzorgd, (wie o wie wist na de val te melden dat die pleisters bij zich had :o ).
Wicked DJ, onze eigen mummie op de fiets, maar wel een taaie.
Een nieuw shirt ligt, als TPG meewerkt, morgen op de deurmat.

@ fridowo, je mag ze ook mailen naar rogier@mountainbike.nl
Dan kan Bas ze er wel bij zetten.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Cubeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 19 april 2004, 16:58
Mijn mountainbike: Gerry Visser Rig SS/Custom Waltworks SS/Singular Gryphon/Swift/Peregrine en Gilbertson Cyclone CX
Contacteer:

Heren guides en andere deelnemers,

Ik heb enorm genoten van deze gave meeting!
Lekkere grote en gevarieerde groep vol gezellige mensen, een erg mooie route en mooi weer maakte het voor mij een dag om op terug te kijken.
Waar doorgaans bij een groter groep gekozen word voor bredere paden was dit echt super, en het af en toe wachten meer dan waard!
Iedereen bedankt voor zijn/haar deel aan deze mooie dag!

Wicked, sterkte met je wonden en hopelijk volgende keer beter:)

Groet,

Martijn
mpol
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: za 8 april 2006, 14:46
Mijn mountainbike: Giant NRS 2
Contacteer:

Ook ik (Marcel) heb me goed vermaakt op de Bikersdag, en de dag ervoor al op de camping. Heb niet veel foto's gemaakt, alleen 2 foto's van de camping op zaterdagochtend. Daarna kwam het fotograferen er niet meer van, gewoon teveel andere dingen (zoals fietsen) die de aandacht vroegen.
Alles was erg goed georganiseerd. Ik had begrepen dat dit jaar er voor het eerst een nacht kamperen aan vast geplakt zat. Erg leuk. Ik hoop dat de organisatoren van volgend jaar zich niet verplicht voelen om ook een camping met bbq te regelen, al zou dat natuurlijk wel leuk zijn als het weer zo gebeurt.
Ook tijdens het fietsen was er een prettige sfeer. Als er even gewacht moest worden was dat geen probleem. Geen gescheld of wat dan ook als mensen achter een valpartij moesten wachten, gewoon lekker rustig aan. Het regelmatig wachten tot de groep weer bij elkaar was gaf wel de kans om even bij te ademen. De klimmetjes zijn toch wat langer dan die op de Veluwe, en voor langere tijd veel kracht moeten leveren zorgde wel voor flink afzien. Was wel erg leuk.
Er waren ook genoeg leuke en dure fietsen te zien. De mooiste fiets was toch echt de groene Panasonic van BeeTee met achter een 7-speed. Bij navraag bleek de motivatie om deze bike mee te nemen geen nostalgie van een oldskool verzamelaar, maar simpelweg budgettaire redenen.

http://www.chaosmongers.org/marcel/bike ... 1_orig.jpg
Afbeelding[/url]


http://www.chaosmongers.org/marcel/bike ... 1_orig.jpg
Afbeelding[/url]
Chev
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 00:06
Mijn mountainbike: Santa Cruz
Contacteer:

Ferry schreef:Wicked, sterkte man!

Iedereen bedankt en extra de initiatiefnemers.

Fotootjes

Volgend jaar weer?
Wat mij betreft gaan we in Augustus weer die kant uit. Dan heb ik twee weken vakantie, dus ook kamperen is dan een optie :-q
Toch weer even met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn conditie nog niet je van het is met die beklimmingen daar, maar de mooie omgeving deed me dat ook weer snel vergeten :wink:
Little John
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 18 juli 2006, 20:01
Mijn mountainbike: Canyon Nerve XC 5 / Trek 4100
Contacteer:

Als er nog meer mee gaan heb ik ook wel weer zin in een weekendje.
Of voor de dertiende augustus daarna moet ik weer werken.

John
Plaats reactie