NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

die kleur lijkt wel verdacht veel op die van ze fiets haha
Laatst gewijzigd door RoySmit op di 11 december 2018, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

bert l. schreef: di 13 november 2018, 22:03 Alle klachten over de blauwe kleur graag in drievoud naar Bouwpakket MTB.
Ah, die stopt dus met biken na 2019!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zeker om de lakschade te verbergen............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Lars TB schreef: di 13 november 2018, 15:28
Fred (mtb-sport) schreef: di 13 november 2018, 11:54 @ Bert: Jij kent de klassiekers in het veld. Taarten achter de tafel en taarten op de tafel. Alleen daarom al was het de moeite meer dan waard.
...
@ bouwpakket: Afsluiting idd vaak mijn gedachten gepasseerd, maar nu zeg ik "Is mooi geweest". Aan de andere kant "never say never again". Maar deze never is wel heel sterk
We kunnen dat toch ook in Amerongen doen: Fred mag een rondje fietsen en wij zitten op de P, aan tafels waar taart op staat?

Willen we ook nog wel startgeld rekenen aan Fred, om het wat officiëler te maken!

:kiss:
Dan is Fred aan het fietsen krijgen niet eens de uitdaging. De echte uitdaging is zorgen dat er taart over is aan het eind van de rit!
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vandaag de grote 4 op de crosser gereden.
Lag er goed bij, wel een stuk meer remkuilen dan laatst.
Je kunt duidelijk zien dat het mtb seizoen begonnen is.

Ik kom ook meer mensen in trainingsbroeken met gympies tegen dan mensen in fietskledij.
Dus of mtben is booming of ee komen steeds meer dagjesmensen bij.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Rayb81 schreef: za 17 november 2018, 22:07 Je kunt duidelijk zien dat het mtb seizoen begonnen is.
Oh ja? :~ Ik ga hier morgenochtend juist mijn mtb-seizoen afsluiten. Tot april, zoiets.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Giant-E schreef: zo 18 november 2018, 02:02
Rayb81 schreef: za 17 november 2018, 22:07 Je kunt duidelijk zien dat het mtb seizoen begonnen is.
Oh ja? :~ Ik ga hier morgenochtend juist mijn mtb-seizoen afsluiten. Tot april, zoiets.
Voor bepaalde mensen bedoelde ik.
Rijden ook opvallend veel 26"ers :P

Zo lang ze nog aan de kant gaan maakt het niet uit.
Kreeg vandaag nog wel een paar leuke opmerkingen naar mn hoofd omdat ik ze op een racefiets inhaalde op de trails :winkie:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mijn mtb-seizoen duurt precies een heel jaar.
En dan begint meteen het nieuwe mtb-seizoen! :-q

Gisteren ook Amerongen en Leersum gereden, was weer lekker....
Omdat ik er niet wekelijks kom (dat is me teveel in de auto) blijft het toch elke keer iets speciaals om hier te rijden. Ook al is er aan bijvoorbeeld Dorst ook veel gedaan om er wat moois van te maken, wat meer hoogteverschil is toch een ingrediënt waarmee de mountainbikesoep pas echt goed op smaak gebracht kan worden...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
walters
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 2 februari 2010, 18:30

Vandaag voor het eerst sinds 2 maanden weer Leersum/Amerongen gereden. Lag er fantastisch bij! Wat me wel opviel dat door de remgroeven er wel veel bidons groeien :D .
Heerlijk weer om een keer Leersum en 2x Amerongen te doen. Om 9.00 uur was alles nog bevroren, met de bruine bladeren en de zon erop was erg mooi.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

walters schreef: zo 18 november 2018, 14:53Vandaag voor het eerst sinds 2 maanden weer Leersum/Amerongen gereden. Lag er fantastisch bij! Wat me wel opviel dat door de remgroeven er wel veel bidons groeien :D .
Heerlijk weer om een keer Leersum en 2x Amerongen te doen. Om 9.00 uur was alles nog bevroren, met de bruine bladeren en de zon erop was erg mooi.
Gisteren is het idee geboren om een soort dierenasiel voor bidons te maken. Verloren bidons kunnen daar door hun baasjes worden opgehaald. Bidons zonder eigenaar kunnen worden meegenomen door bikers die nog geen bidon hebben
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Ik zat nog te twijfelen of ik de Monocog zwart of RAL5015 blauw moest laten poederen, maar dat is nu wel duidelijk geworden.... :winkie:
Everybody bought a new bike!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

asphaltdude schreef: zo 18 november 2018, 15:34 Ik zat nog te twijfelen of ik de Monocog zwart of RAL5015 blauw moest laten poederen, maar dat is nu wel duidelijk geworden.... :winkie:
Grabber blue :tong
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Net terug van Amerongen, Rhenen en (2x) Kwintelooijen. Gestart om 10 uur en we hadden volgens mij het laatste plekje op de P Bergweg. Niet normaal zo druk als het was op Amerongen. Rhenen al een stuk rustiger, en op Kwint hooguit een handvol bikers gezien. Over Kwint gesproken: Blijft toch een smerig zwaar rondje hoor.
walters
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 2 februari 2010, 18:30

Giant-E schreef: zo 18 november 2018, 16:01 Net terug van Amerongen, Rhenen en (2x) Kwintelooijen. Gestart om 10 uur en we hadden volgens mij het laatste plekje op de P Bergweg. Niet normaal zo druk als het was op Amerongen. Rhenen al een stuk rustiger, en op Kwint hooguit een handvol bikers gezien. Over Kwint gesproken: Blijft toch een smerig zwaar rondje hoor.
Hoeveel km is het rondje wat je gereden hebt?
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dit rondje was exact 40 km.
Plaats reactie