NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

Ja, leuk dat nieuwe stuk. Prima aangesloten ook en beter dan die rechte paden die er lagen. Kost een paar maanden en een paar buien en dan is ie top. Mooi werk, crew! :-q
rammen met die bak
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Gisteren nogmaals Zeist Austerlitz gereden en genoten. Deze keer ongeschonden doorgekomen. De plek waar ik de vorige keer gevallen ben bekeken. Alle losse zand was er verdwenen, super onderhoud gedaan. De paar euris van de vergunning goed besteedt. Complimenten voor de crew.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Alle losse zand verdwenen?! Vond het gisteren best mul, baalde dat ik noploze bandjes had :lol:
Opmerkelijke score: 4 bikers gezien, 50% zonder helm, 25% demonsteerde waarom een helm verstandig is door het struikgewas in te rijden toen hij me hoorde :o
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Alle losse zand op de plek waar ik een OTBtje had. Van het losse zand geen last gehad. Fatbike😁
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vandaag voor het eerst weer eens Austerlitz meegepakt na mijn 1e keer een jaar geleden (of waren het er 2?).
Zaten behoorlijk wat mulle plekken in en heb een paar keer een wegglijdend voorwiel gehad.

Terwijl ik in mn hoofd "kinder parcourtje" had kwam ik op dat moment ook een paar vaders met kind tegen haha.

Waar ik destijds vond dat er een behoorlijke klim in de route zat op het Zuidelijke gedeelte kon ik hem vandaag eigenlijk niet meer ontdekken.
Dit was langs de weg, of is alles zover ingezakt dat de klim verdwenen is? :~
nomad030
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 859
Lid geworden op: wo 16 augustus 2006, 16:07
Mijn mountainbike: Fatmodul SX01

Nee joh je bent gewoon veel sterker geworden :lol:
Er zijn vele paden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Lol.

Iemand die trouwens een makkelijke manier weet om de Austerlitz route op te pakken als je aanrijdt via het tunneltje onder de A12?
Daar is een beginpunt voor de route Zeist maar niet voor Austerlitz.
Heb hem nu opgepakt vanaf de oude Postweg maar dan mis je dus het stukje vanaf de splitsing in het bos.
En die paar 100m tegengesteld rijden door het bos naar de splitsing is ook weer zo wat :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rayb81 schreef: zo 21 oktober 2018, 16:23 Lol.

Iemand die trouwens een makkelijke manier weet om de Austerlitz route op te pakken als je aanrijdt via het tunneltje onder de A12?
Daar is een beginpunt voor de route Zeist maar niet voor Austerlitz.
Heb hem nu opgepakt vanaf de oude Postweg maar dan mis je dus het stukje vanaf de splitsing in het bos.
En die paar 100m tegengesteld rijden door het bos naar de splitsing is ook weer zo wat :winkie:
Bouwpakket kom er maar in waar Ray dit kan doen 😁
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

RoySmit schreef: zo 21 oktober 2018, 16:40
Rayb81 schreef: zo 21 oktober 2018, 16:23 Lol.

Iemand die trouwens een makkelijke manier weet om de Austerlitz route op te pakken als je aanrijdt via het tunneltje onder de A12?
Daar is een beginpunt voor de route Zeist maar niet voor Austerlitz.
Heb hem nu opgepakt vanaf de oude Postweg maar dan mis je dus het stukje vanaf de splitsing in het bos.
En die paar 100m tegengesteld rijden door het bos naar de splitsing is ook weer zo wat :winkie:
Bouwpakket kom er maar in waar Ray dit kan doen 😁
Dat is de enige juiste manier
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Rayb81 schreef: zo 21 oktober 2018, 16:23 Lol.

Iemand die trouwens een makkelijke manier weet om de Austerlitz route op te pakken als je aanrijdt via het tunneltje onder de A12?
Daar is een beginpunt voor de route Zeist maar niet voor Austerlitz.
Heb hem nu opgepakt vanaf de oude Postweg maar dan mis je dus het stukje vanaf de splitsing in het bos.
En die paar 100m tegengesteld rijden door het bos naar de splitsing is ook weer zo wat :winkie:
'k Snap de vraag niet. :oops: Als je bij de Oude Postweg de route kunt oppakken, dan kun je 'm daar toch ook weer loslaten? :~ Dus 'gewoon' vanaf de splitsing de route Austerlitz blijven volgen. :winkie:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Dat zou kunnen idd.
Optie voor volgende keer.
Ik hoopte meer om meteen het bos in te kunnen duiken maar dat gaat dus niet direct.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Er zit daar nog iets in de verre verrekijker dat die wens in vervulling zou kunnen laten gaan als als, mits en indien, alsook niettegenstaande en tenzij allemaal de juiste waarde aannemen in een complexe vergelijking. Voor nu nog niet en dus graag allemaal braaf zijn en je corvée doen
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Even een vraagje aan de betere glazenbolkijkers en gronddeskundigen van dit forum: Ik overweeg morgen een dagdeel vrij te nemen en met de mini-me een rondje Zeist te gaan doen. Weeronline zegt dat er morgen per uur zo'n 0,1 mm regen valt. Dat lijkt mij weinig, en ik kan me niet voorstellen dat je daar last van gaat hebben. Denken jullie (=glazenbolkijkers en gronddeskundigen van dit forum) dat ik gelijk heb, of kan ik ondanks de droogte van de afgelopen weken toch modder verwachten (dan ga ik namelijk niet)?
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gewoon lekker gaan rijden! :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik ben de laatste drie weken niet op de UHR geweest, maar aangezien het toen op Zeist op een aantal plekken mullig was zou ik me weinig zorgen maken over modder bij een beetje regen nu. Denk dat de route er alleen maar van opknapt...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie