waarschuwing niks kopen bij fietsnavigatieshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
bodhi 2
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: di 21 februari 2017, 18:30

https://www.fiets-navigatie-shop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
deze shop zegt dat ze niet kunnen leveren en dat ze je aankoopbedrag terug storten
daarna reageren ze niet meer op je mail en telefoon werkt niet meer
een geen geld terug natuurlijk
lees hier nog meer gedupeerde
https://nl.trustpilot.com/review/fiets- ... ie-shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
een gewaarschuwd mens telt voor 2
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Die zijn toch failliet nu.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... s-b-v.aspx
Faillissement The Box Brands Netherlands B.V.
Op 20-06-2018 is The Box Brands Netherlands B.V. te Rotterdam (Zuid-Holland) door de rechtbank in Rotterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J. Smael. Het insolventienummer van deze zaak is F.10/18/216. De (hoofd)activiteit van The Box Brands Netherlands B.V. is groothandel en handelsbemiddeling (niet in auto’s en motorfietsen).
Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.
Wel vreemd (of gewoon slecht eigenlijk) dat de website nog wel volledig functioneert? Voor een uurtarief van minimaal €212 mag zo'n curator toch wel wat beter zijn best doen (of verwacht die nou echt nog dat hier een doorstart uit volgt? :roll: )
bodhi 2
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: di 21 februari 2017, 18:30

Wel vreemd (of gewoon slecht eigenlijk) dat de website nog wel volledig functioneert? Voor een uurtarief van minimaal €212 mag zo'n curator toch wel wat beter zijn best doen (of verwacht die nou echt nog dat hier een doorstart uit volgt? :roll: )
vandaar deze post zodat er niet meer mensen geld verliezen
was gelukkig voor mij maar 28 euro maar toch
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Website bestaat nog steeds. Of is dit een andere eigenaar. Je kan nog steeds bestellen. In ieder geval je kan afrekenen en ideal kiezen. Verder niet geprobeerd.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Dacht eigenlijk dat dit al een tijdje bekend is ?
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Mike123 schreef: za 10 november 2018, 00:11 Website bestaat nog steeds. Of is dit een andere eigenaar. Je kan nog steeds bestellen. In ieder geval je kan afrekenen en ideal kiezen. Verder niet geprobeerd.
In de algemene voorwaarden wordt in artikel 2 nog steeds verwezen naar het KvK nummer van The Box Brands, welke volgens de KvK site nog steeds in status faillissement verkeert. Niks kopen dus!
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Ik kwam alleen het bericht op het forum tegen dat er in juni nog steeds een werkende website was van een failliet bedrijf en wilde nu nog eens kijken of het al uit de lucht was. Nog steeds niet dus.
Plaats reactie