rubbâhnoppûh schreef:
Wat kan ik met zon antwoord?, niet veel toch?
Dat denk je misschien, maar als die gemeente de aangewezen instantie is om zaken structureel mee op te pakken in plaats van de vaak kansloze eenmansacties die er al teveel zijn geweest op te zetten, kun je er over nadenken om precies dát te gaan doen: met die gemeente praten. En dat hoef je niet op te vatten als jij persoonlijk, maar jij/je als iemand die behoefte heeft aan een groep die die baan gaat aanpakken. Wie je dan als spreekbuis naar voren schuift moet je zelf weten.
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker....
Persoonlijk denk ik dat de toon die je aanslaat niet echt uitnodigt om samen met jou de handen ineen te slaan. Maar mogelijk sta ik daar alleen in.
De praktijk is toch anders en het tegendeel is al bewezen.
En misschien is het wel handig om toch even terug te kijken naar hoe er gereageerd werd, voordat er een toon ontstond.
MacReal schreef:Niet? Zo kwam het namelijk wel over.
Ik zou zeggen: zoek iemand die de groep die het hele jaar wil rijden kan vertegenwoordigen. Want nu zijn het inderdaad allemaal individuen.
Ik zie er heel eerlijk gezegd de noodzaak niet voor. Er zijn in de buurt genoeg alternatieven om alsnog te kunnen rijden in de winter.
Noordwijk blijf ik bijvoorbeeld weg in de zomer vanwege het mulle zand. In de winter kom ik er daarintegen graag (overigens niet met de auto, daar heb je vanuit Zoetermeer geen rijbewijs voor nodig).
Maar wie ben ik? Niet iemand met veel credit in ieder geval, aangezien rubbâhnoppûh mij nog nooit met een schep heeft gezien.
Genoeg alternatieven in de buurt, met enig hoogte verschil?
Noem er eens een paar zou ik zeggen
En ja, heb nou eenmaal respect voor mensen die zich inzetten voor een parcours, die verdienen alle credits.
Bergschenhoek is nog best goed te rijden, mits er een klein beetje rekening gehouden wordt met weken van regen.
Daarnaast heeft Noordwijk ook hoogte verschillen genoeg. Misschien niet zo steil en explosief als in Zoetermeer, maar je kan niet alles hebben.
Rubbernoppen, je lijkt erg overtuigd van jezelf. Maar eigenlijk snap ik niet goed waar je nu voor pleit. Je wilt een aanpassing van de baan zodat deze het hele jaar door goed te rijden is, nietwaar? Tegelijkertijd ben je het volgens mij ook eens met het idee dat het halfslachtige onderhoud dat nu af en toe zonder lange termijnvisie wordt gepleegd, ook niet helpt, maar dat je een groep nodig hebt. Toch? B100 geeft aan hoe je dat zou kunnen aanvliegen, en daar kun je je uiteindelijk in vinden. Maar de suggestie om het via de momenteel enige relevante instantie te spelen wijs je van de hand. Dat snap ik niet - de praktijk heeft elders uitgewezen dat dat wèl werkt (UHR bijvoorbeeld).
Wat dan? Ik zeg het maar zoals het op me overkomt: je lijkt me zo’n voetbalvader die langs de kant een hoop commentaar levert en zegt hoe het allemaal niet moet
Rubbernoppen, je lijkt erg overtuigd van jezelf. Maar eigenlijk snap ik niet goed waar je nu voor pleit. Je wilt een aanpassing van de baan zodat deze het hele jaar door goed te rijden is, nietwaar? Tegelijkertijd ben je het volgens mij ook eens met het idee dat het halfslachtige onderhoud dat nu af en toe zonder lange termijnvisie wordt gepleegd, ook niet helpt, maar dat je een groep nodig hebt. Toch? B100 geeft aan hoe je dat zou kunnen aanvliegen, en daar kun je je uiteindelijk in vinden. Maar de suggestie om het via de momenteel enige relevante instantie te spelen wijs je van de hand. Dat snap ik niet - de praktijk heeft elders uitgewezen dat dat wèl werkt (UHR bijvoorbeeld).
Wat dan? Ik zeg het maar zoals het op me overkomt: je lijkt me zo’n voetbalvader die langs de kant een hoop commentaar levert en zegt hoe het allemaal niet moet
Ligt het nou aan mij (heb er nog niet gereden na de aanpassing) of is het vooral makkelijker geworden?! De bestaande rockgarden had juist veel sprongetjes, diverse lijnen en die kombocht onderaan kon je ook goed hard doorheen. Wat slappe bochtjes en een dropje met super smoothe landing word ik niet echt warm van..