Hobby mag geld kosten...

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

poeperman schreef:haha

en ik heb mezelf verraden door te spreken over 2dehands.be ipv marktplaats zeker?
op marktplaats had je minder overgehouden in al die gevallen :)
Superjeepee
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: za 30 juni 2012, 17:17
Mijn mountainbike: NS Snabb 150 1
Contacteer:

Ja jongens en meisjes! Mtben is toch het nieuwe golfen heb ik ergens gelezen!
En laat ieder in zen waarden, er komen dus wel steeds betere 2ehandsjes op de markt die bijna niet gebruikt zijn
Bike the Power
zuurbiertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 24 december 2003, 00:59
Mijn mountainbike: Specialized epic comp carbon 2018, Specialized beachchisel expert 2018

Ach ja mensen je kan ook niet in ander mans portemonnee kijken, voor de een is een fiets van €1000,- al een vermogen, en voor de ander is een een fiets van €10.000,- geen probleem. Het leukste van deze sport is dat iedereen hem op z’n eigen manier kan beleven. De een vind het sleutelen/onderhoud net zo leuk als het rijden zelf, de ander staart zich blind op strava tijden, en rijd ondertussen prachtige plekken en uitzichten voorbij waar een ander ondertussen heerlijk staat te genieten van de natuur. Het mooie is in mijn ogen dus ook hoe je het ook doet, hoeveel budget je er ook voor heb je doe het nooit verkeerd!
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

zuurbiertje schreef:Ach ja mensen je kan ook niet in ander mans portemonnee kijken, voor de een is een fiets van €1000,- al een vermogen, en voor de ander is een een fiets van €10.000,- geen probleem. Het leukste van deze sport is dat iedereen hem op z’n eigen manier kan beleven. De een vind het sleutelen/onderhoud net zo leuk als het rijden zelf, de ander staart zich blind op strava tijden, en rijd ondertussen prachtige plekken en uitzichten voorbij waar een ander ondertussen heerlijk staat te genieten van de natuur. Het mooie is in mijn ogen dus ook hoe je het ook doet, hoeveel budget je er ook voor heb je doe het nooit verkeerd!
Mooi gesproken zuurbiertje :-q
Sneeuwmonster
BadmonkeyNL
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 17 november 2017, 09:23
Mijn mountainbike: Giant Trance (A1)

Die dure meuk is er niet voor niks. Als je lekker wilt rijden kost het ook wat (niet alleen de fiets, ook de kleding, schoenen etc). Ik zie mijn zwager afgelopen weekend nog lekker stuiteren met zijn HT over Amerongen, ik zoef er lekker chill overheen. Ieder zijn ding.

Veel mensen vergeten dat MTB'en, als je het serieus doet en het een hobby is (dus je fietst krijgt de nodige aandacht), een erg dure sport is. De spulletjes onderhouden en vervangen kost bakken met geld. Tenminste dat is mijn ervaring.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Dan heeft je zwager een slechte fietstechniek. Ik "zoef" met veel plezier op mijn race-georienteerde HT over de tracks op de UHR (waar ik op zijn tijd met veel plezier wat extra geld in steek voor een upgrade die ik objectief gezien natuurlijk helemaal niet nodig heb)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
BadmonkeyNL
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 17 november 2017, 09:23
Mijn mountainbike: Giant Trance (A1)

38x10 schreef:Dan heeft je zwager een slechte fietstechniek. Ik "zoef" met veel plezier op mijn race-georienteerde HT over de tracks op de UHR (waar ik op zijn tijd met veel plezier wat extra geld in steek voor een upgrade die ik objectief gezien natuurlijk helemaal niet nodig heb)
Tja, ieder zijn ding... hij heeft zeker geen slechte fiets techniek :D dat hebben de boswielrenners normaal gesproken :roll:
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Stuiteren is wel goed voor de snelheidssensatie :D. Lekker op de meest luxe volgeveerde fietsen rijden, om vervolgens te kunnen klagen dat Nederlandse routes niet uitdagend genoeg zijn. :lol:

Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen wat (te) duur is. Voor mij moet een mtb een vertrouwd verlengstuk zijn met een stukje emotie, een maatje waar je samen mee op avontuur gaat. Dat hangt imho niet samen met de centen.
Plaats reactie