Enduro-Ride les Hautes-rivires Zaterdag 7 April 2018

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5494
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

graduzzi schreef:wie is er al een beetje klaar voor?
Nop, gister heel rustig rondje Schoorl ivm al drie weken aan de kant met bijholte ontsteking ... gaat zwaar worden 7-4 maar vast ook mooi :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik begin het idee te krijgen dat we met een groep wrakkige, te zware, oude, ongetrainde mannen op stap gaan...


Dat is prima, want op dat niveau bevind ik me momenteel ook :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

O ja, en mijn fiets ligt ook al 2 weken uit elkaar.



Ik ben er dus helemaal klaar voor 8)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Lars TB schreef:Ik begin het idee te krijgen dat we met een groep wrakkige, te zware, oude, ongetrainde mannen op stap gaan...
Ik ken dat soort praat, dan blijkt ineens iedereen als een raket omhoog te vliegen.. :D
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

jezelf laag praten, om in te dekken dat je misschien niet mee kan komen of zoiets.............
En dan inderdaad, daar gaan ze dan omhoog.
Jaaaaa zeggen ze dan, dat blind rijden, ik doe voorzichtig want moet nog dit of dat, uiteindelijk zijn zij de eerste die beneden staan om dan te zeggen: ging toch beter dan ik dacht :lol:

Ik doe wel hetzelfde...............conditie ruk, lang niet meer off-road gereden.... :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5863
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 3 september 2023, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7385
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Pff, straks krijg ik nog concurrentie wie het laatste boven is. Moet niet gekker worden...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Boter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 23:22

Gisteren bijna 60 km met het endurofietsje gereden op de heuvelrug, viel niet tegen qua conditie :bier:

Wel tot de conclusie gekomen dat m'n dropper weg moet voor garantie en er eigenlijk ook een nieuw setje remmen moet komen :-{ (dus als iemand nog een betaalbaar setje zee of mt5 met lange leidingen weet....)
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Damn!! Op mn werk is een deadline van een project vandaag verschoven waardoor de kans bestaat dat ik dat weekend moet werken :evil: :evil:
Leuk hoor dat werken, alleen ben je er zoveel tijd mee kwijt..... :-{

Ik weet alleen pas in begin van die week de stand van zaken. Zal het hier op tijd posten, mochten er nog mensen op de reservelijst staan.
Ride a bike!
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

RaMoNNeKe schreef:Damn!! Op mn werk is een deadline van een project vandaag verschoven waardoor de kans bestaat dat ik dat weekend moet werken :evil: :evil:
Leuk hoor dat werken, alleen ben je er zoveel tijd mee kwijt..... :-{

Ik weet alleen pas in begin van die week de stand van zaken. Zal het hier op tijd posten, mochten er nog mensen op de reservelijst staan.
dat zou jammer zijn zeg, laat het me zo snel mogelijk weten, ik heb er nog een op de reserve lijst staan
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Boter schreef:Gisteren bijna 60 km met het endurofietsje gereden op de heuvelrug, viel niet tegen qua conditie :bier:

Wel tot de conclusie gekomen dat m'n dropper weg moet voor garantie en er eigenlijk ook een nieuw setje remmen moet komen :-{ (dus als iemand nog een betaalbaar setje zee of mt5 met lange leidingen weet....)
Bij Bike Discount setje Magura MT5 voor €151,50 voor de set, mooie prijs dacht ik zo
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RaMoNNeKe schreef:Damn!! Op mn werk is een deadline van een project vandaag verschoven waardoor de kans bestaat dat ik dat weekend moet werken :evil: :evil:
Leuk hoor dat werken, alleen ben je er zoveel tijd mee kwijt..... :-{

Ik weet alleen pas in begin van die week de stand van zaken. Zal het hier op tijd posten, mochten er nog mensen op de reservelijst staan.
Je hebt natuurlijk nog 2 weekenden om over te werken.... 8)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

RaMoNNeKe schreef:Damn!! Op mn werk is een deadline van een project vandaag verschoven waardoor de kans bestaat dat ik dat weekend moet werken :evil: :evil:
Leuk hoor dat werken, alleen ben je er zoveel tijd mee kwijt..... :-{

Ik weet alleen pas in begin van die week de stand van zaken. Zal het hier op tijd posten, mochten er nog mensen op de reservelijst staan.
Ik kom je gewoon halen, dan moet je wel mee! Dat werk kan wel wachten joh, en anders is er ander werk zat ;)
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

japie carbon schreef:
RaMoNNeKe schreef:Damn!! Op mn werk is een deadline van een project vandaag verschoven waardoor de kans bestaat dat ik dat weekend moet werken :evil: :evil:
Leuk hoor dat werken, alleen ben je er zoveel tijd mee kwijt..... :-{

Ik weet alleen pas in begin van die week de stand van zaken. Zal het hier op tijd posten, mochten er nog mensen op de reservelijst staan.
Ik kom je gewoon halen, dan moet je wel mee! Dat werk kan wel wachten joh, en anders is er ander werk zat ;)
Ja soms moet je zeggen dat je verplichtingen in de privé-sfeer hebt die je echt niet kan verzetten :bier:
Ja, doei !
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Geloof mij maar mannen: als ik hier onderuit zou kunnen komen dan deed ik dat zeker :winkie: Ben echt wel weer toe aan wat serieuzere trails.

Maar het project op mn werk loopt al een jaar en vooralsnog staat er dat weekend een grote migratie (35000 mailboxen en 4500 werkplekken) gepland. Er zit echter zoveel complexiteit en afhankelijkheden in dat dat zomaar weer een week verschoven kan worden. Dus ja, ik ga het hopen maar voor een dagje biken ga ik echt geen andere job zoeken :tong
Ride a bike!
Plaats reactie