Routes Beauraing de moeite waard?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Beetje laat, maar beter laat dan nooit:
Komend weekend zit ik in Beauraing. Is het de moeite mijn fiets mee te nemen en daar wat te gaan riden?

Zover ik zie is er geen aparte mtb route, maar kun je over uitgepijlde wandelpaden fietsen?
Mag dat en is het de moeite waard mijn fiets mee te zeulen (nog ff afgezien van de weersomstandigheden, die moet ik nog checken)?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mn antwoord is ook een beetje laat, maar ik ziu mn fiets gewoon meenemen;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Beauraing is een dorpje in de provincie Namen en is vooral bekend als bedevaartsplaats. Hoewel het dorpje zelf weinig bijzonders is komen hier toch vele duizenden toeristen ieder jaar. Men kan hier te voet of met de fiets naar toe komen en zo het bedevaartsdiploma behalen, voorwerpen laten inzegenen en meedoen met een van de vele diensten die in het dorp gehouden worden.
Mocht het fietsen niets worden kun je iig nog je bike laten inzegenen. :winkie:
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Is het daar nu niet wit?
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Omdat de weersvoorspellingen voor meerdere dagen sneeuw afgaven, heb ik de fiets uiteindelijk ook niet meegenomen.
Na het weekend was het weer weliswaar prachtig, maar lag op beschutte plekken nog steeds sneeuw en soms zelfs ijs, dus veel had ik toch niet gefietst.
Jammer, want wel een mooie omgeving
Plaats reactie