Biken met je kids!!!

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
frank1977
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 20 juli 2015, 13:14

Zaterdag ook weer een rondje gedaan met de jongens. Niet zo heftig als hierboven, maar het was wel leuk :)

Afbeelding
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

yo-eddy schreef:Af en toe een deel van de route van Schoorl met mijn zoontje van net 5. Verder vooral meters maken in de achtertuin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Goeie achtertuin, is die openbaar toegankelijk?
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Goeie achtertuin, is die openbaar toegankelijk
Nop, privé ..... uiteraard beschikbaar voor kids van vrienden en af en toe voor wat lokale Mtb trainers met jeugdgroepjes :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Gaaf hoor!
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Het lijkt gisteren dat ik achter mijn zoon aanreed op zijn eerste bike avonturen. Een Haro BMX, staal, star en singlespeed. Prachtig.

Fast forward naar vandaag. Rondje Balloo met de mannen, het vroor dus ze hebben wat oud warm spul van mij aan. Nog steeds Prachtig.

Afbeelding

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Nice! Die van mij zijn wat jonger nog (net 5 en 8 ), maar ik verbaas me erover hoe enorm steil de leercurve van kinderen is. Gister rondje Austerlitz met ze gedaan. De afspraak is dat als ze zonder afstappen of vallen rondkomen, we een nieuw ("moeilijker") rondje mogen doen. Het ziet ernaar uit dat bv Zeist binnenkort aan de beurt is. :-D

https://www.strava.com/activities/1413736860" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik vind dat een afspraak die ook voor volwassen bikers zou mogen gelden ;)!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Zeker..
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ha!
Zonder vallen lukt inmiddels. De kleinste gleed wel 1 keer met fiets en al uit in de modder bij het opstappen na een drink-break, maar dat telde niet volgens hem.


(vooruit dan maar)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Weet iemand of er in de omgeving van haarlem een (toegankelijke) pumptrack a la wat yo-eddy hierboven heeft gepost te vinden is? Ik merk dat de mijne de "hobbelbaan" in het park wil blijven fietsen (mag verder geen naam hebben, drie boomwortels en een klein heuveltje naar een parkbankje) en denk dat een volgende stap een mooie uitdaging voor hem zal zijn. Ik kan zelf niet veel vinden, behalve dit http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=100537" onclick="window.open(this.href);return false; en er is natuurlijk spaarnwoude, maar dat is toch echt wel wat anders..
zuurbiertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 24 december 2003, 00:59
Mijn mountainbike: Specialized epic comp carbon 2018, Specialized beachchisel expert 2018

Neem sinds kort m’n zoontje (7) af en toe mee naar schoorl, hij vindt het geweldig, en wil het liefst elk weekend. Merk zoals 38x10 ook al zegd dat ze enorm snel leren, nu de conditie nog wat opschroeven, dan wordt het nog leuker voor hem!( en pappa).

Het allerleukste is nog wel de reacties van andere bikers die hem aanmoedigen!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Z'n fiets met trappers wil hij nog steeds niet aan.. maar gisteren lol gehad op de rode route van Appelscha, en naastgelegen pumptrack :)

Afbeelding

Afbeelding
zuurbiertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 24 december 2003, 00:59
Mijn mountainbike: Specialized epic comp carbon 2018, Specialized beachchisel expert 2018

:-q Leuk die kleintjes op een loopfiets, als de dat goed doorhebben en er lekker hard mee gaan zal je zien dat ie straks zo weg fietst op een echte fiets, onze oudste had dat ook! Evenwicht blijft het belangrijkst dat trappen is bijzaak!
mugged
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: di 3 november 2009, 21:17

hendrikjan schreef:Weet iemand of er in de omgeving van haarlem een (toegankelijke) pumptrack a la wat yo-eddy hierboven heeft gepost te vinden is? Ik merk dat de mijne de "hobbelbaan" in het park wil blijven fietsen (mag verder geen naam hebben, drie boomwortels en een klein heuveltje naar een parkbankje) en denk dat een volgende stap een mooie uitdaging voor hem zal zijn. Ik kan zelf niet veel vinden, behalve dit http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=100537" onclick="window.open(this.href);return false; en er is natuurlijk spaarnwoude, maar dat is toch echt wel wat anders..

Zover ik weet dichtbij Haarlem niet. De beste optie qua afstand lijkt de nieuwe minipumptrack in Graft te zijn net zuid van Alkmaar. Zelf nog niet geweest.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

beaver82 schreef:Mijn zoontje (8) ging even demonstreren wat ie op joetjoeb gezien had.
Wonderbaarljk wat die kleine rakkers op een jaar tijd bijleren :o https://youtu.be/BztWRxSFzIY
Ik vind zijn endo techniek ook al super :-q
Plaats reactie