VERKOCHT Rockshox Sid Brain 29 100mm VERKOCHT

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
koenvools
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: di 24 februari 2009, 14:10

Item: Rockshox Sid Brain 29 100mm
Plaats: Varsenare
Staat: Zowel optisch en technisch in goede staat.
Reden van verkoop: Aangezien mijn Fox 120mm niet verkocht geraakt zal ik deze in m'n Zaskar monteren, en mag de Sid Brain de deur uit. Misschien vind ik voor deze vork wel een koper :)
Prijs: VERKOCHT
Wijze van verzenden: afhalen of verzenden
Extra Info: tapered, stuurbuislengte 17,5cm, zwarte kleur met witte decals, voor snelspanner. Gewicht 1550 gram (zelf gewogen)
Afbeeldingen: Dit kan via whatsapp of via mail. Just let me know...
Laatst gewijzigd door koenvools op zo 11 maart 2018, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Is dit een BlackBox of normale? En foto?
koenvools schreef:Item: Rockshox Sid Brain 29 100mm
Plaats: Varsenare
Staat: Zowel optisch en technisch in goede staat.
Reden van verkoop: Aangezien mijn Fox 120mm niet verkocht geraakt zal ik deze in m'n Zaskar monteren, en mag de Sid Brain de deur uit. Misschien vind ik voor deze vork wel een koper :)
Prijs: 315 inclusief verzekerde verzendiing
Wijze van verzenden: afhalen of verzenden
Extra Info: tapered, stuurbuislengte 17,5cm, zwarte kleur met witte decals, voor snelspanner. Gewicht 1550 gram (zelf gewogen)
Afbeeldingen: Dit kan via whatsapp of via mail. Just let me know...
Ik ben mij er eentje...
koenvools
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: di 24 februari 2009, 14:10

D-man schreef:Is dit een BlackBox of normale? En foto?
koenvools schreef:Item: Rockshox Sid Brain 29 100mm
Plaats: Varsenare
Staat: Zowel optisch en technisch in goede staat.
Reden van verkoop: Aangezien mijn Fox 120mm niet verkocht geraakt zal ik deze in m'n Zaskar monteren, en mag de Sid Brain de deur uit. Misschien vind ik voor deze vork wel een koper :)
Prijs: 315 inclusief verzekerde verzendiing
Wijze van verzenden: afhalen of verzenden
Extra Info: tapered, stuurbuislengte 17,5cm, zwarte kleur met witte decals, voor snelspanner. Gewicht 1550 gram (zelf gewogen)
Afbeeldingen: Dit kan via whatsapp of via mail. Just let me know...
Een normale Sid Brain. Indien je me je gsm nr. geeft (via pb) kan ik je foto's sturen via whatsapp. Via mail is ook goed.
Ik heb ze net gedemonteerd uit m'n GT, en de vork ziet er nog gelikt uit. Buiten enkele minieme gebruikssporen is ze dus in prima conditie.
Plaats reactie