Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik heb er eigenlijk geen moeite mee om het te begrijpen wat ik hoor en nee ik ben geen Limburger.

Het oogt wel wat rommelig, maar goed, als het maar vermakelijk is om naar te kijken.

En natuurlijk kun je deze filmpjes niet vergelijken met wat er allemaal aan vlogs en afleveringen op Youtube te vinden is, als Pagani er maar plezier aan beleeft.
PaganiProductions

Rayb81 schreef:Ik heb er eigenlijk geen moeite mee om het te begrijpen wat ik hoor en nee ik ben geen Limburger.

Het oogt wel wat rommelig, maar goed, als het maar vermakelijk is om naar te kijken.

En natuurlijk kun je deze filmpjes niet vergelijken met wat er allemaal aan vlogs en afleveringen op Youtube te vinden is, als Pagani er maar plezier aan beleeft.
Normaal ik spreek ik niet veel in video dit is voor mij dus redelijk nieuw.
PaganiProductions

Rayb81 schreef:Ik heb er eigenlijk geen moeite mee om het te begrijpen wat ik hoor en nee ik ben geen Limburger.

Het oogt wel wat rommelig, maar goed, als het maar vermakelijk is om naar te kijken.

En natuurlijk kun je deze filmpjes niet vergelijken met wat er allemaal aan vlogs en afleveringen op Youtube te vinden is, als Pagani er maar plezier aan beleeft.
Ik ben nieuw met deze vlog stijl.
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Aangezien jezelf toch niet in beeld bent, kun je het geluid er ook later opnieuw onder te monteren.

Schiet gewoon paar leuke beelden in de winkel van de fietsen die je wil laten zien, knip dat tot een paar leuke shots. En monteer daar dan de in een rustige omgeving opgenomen text overheen. Neem dit dan op met een normale microfoon, dan vermijd je ook het omgevingsgeluid.
Neem dan ook de tijd om je text even uit te schrijven en netjes op te lezen, dit zal de video een stuk duidelijker maken.

Kijk bijvoorbeeld dit filmpje, ok het is een racefiets , maar qua principe hetzelfde.

https://www.youtube.com/watch?v=Dohj6L1v0Cg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rustige beelden met de details van de fiets, gefilmd met een statief!
Een rustig voice-over commentaar, fatsoenlijk opgenomen en niet verstoord door omgevingsgeluid en een presentator/voice-over die zijn verhaal heeft voorbereid.
PaganiProductions

Gerrie Visser schreef:Aangezien jezelf toch niet in beeld bent, kun je het geluid er ook later opnieuw onder te monteren.

Schiet gewoon paar leuke beelden in de winkel van de fietsen die je wil laten zien, knip dat tot een paar leuke shots. En monteer daar dan de in een rustige omgeving opgenomen text overheen. Neem dit dan op met een normale microfoon, dan vermijd je ook het omgevingsgeluid.
Neem dan ook de tijd om je text even uit te schrijven en netjes op te lezen, dit zal de video een stuk duidelijker maken.

Kijk bijvoorbeeld dit filmpje, ok het is een racefiets , maar qua principe hetzelfde.

https://www.youtube.com/watch?v=Dohj6L1v0Cg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rustige beelden met de details van de fiets, gefilmd met een statief!
Een rustig voice-over commentaar, fatsoenlijk opgenomen en niet verstoord door omgevingsgeluid en een presentator/voice-over die zijn verhaal heeft voorbereid.
Goed zal de volgende keer eens proberen.
PaganiProductions

Gerrie Visser schreef:Aangezien jezelf toch niet in beeld bent, kun je het geluid er ook later opnieuw onder te monteren.

Schiet gewoon paar leuke beelden in de winkel van de fietsen die je wil laten zien, knip dat tot een paar leuke shots. En monteer daar dan de in een rustige omgeving opgenomen text overheen. Neem dit dan op met een normale microfoon, dan vermijd je ook het omgevingsgeluid.
Neem dan ook de tijd om je text even uit te schrijven en netjes op te lezen, dit zal de video een stuk duidelijker maken.

Kijk bijvoorbeeld dit filmpje, ok het is een racefiets , maar qua principe hetzelfde.

https://www.youtube.com/watch?v=Dohj6L1v0Cg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rustige beelden met de details van de fiets, gefilmd met een statief!
Een rustig voice-over commentaar, fatsoenlijk opgenomen en niet verstoord door omgevingsgeluid en een presentator/voice-over die zijn verhaal heeft voorbereid.
Ik denk dat eens voor een Gimbal ga kijken en statief heb ik maar dat is een beetje scheef daar een val.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Lars TB schreef:Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!!
Wij allemaal denk ik... :-q

Als je echt de nieuwe afleveringen onder de aandacht wil brengen, post het dan als Nieuws in het Nieuws-forum.
Dan trek je denk ik een stuk meer kijkers!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Wellicht juist in dit geval even niet doen...
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Wellicht willen alle heren hier gewoon even een
Paar weken niet reageren en dan zakt het vanzelf
Allemaal naar beneden.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Blader even een half uurtje door AliExpress en bestel er voor een paar tientjes een statief. Dat zou al een heleboel schelen.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

andere topic alweer weg?
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Yup. Een topic is wel genoeg. Ik heb hier weer even opgeschoond, houd het on-topic aub. Boeit het je niet, lees het dan niet en laat reageren helemaal achterwege. Ook je ergernis en irritatie ventileren is niet de bedoeling, gewoon niet meer lezen, dan heb je er ook geen last meer van.

Mijn dank is groot.
PaganiProductions

Nieuwe video op Het TopAtbshow kanaal
Shakedown Vlog van de Alma
https://www.youtube.com/watch?v=IfJKd3TFZyc&t=516s" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Bekijk je je eigen video's wel Pagani?
Praten met daaronder muziek met vocalen erin werkt niet echt.
Gesloten