Setje 29er strand-banden [mag dicht]

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Wil een (één ;)) keer een strandrace rijden, om eens te proberen hoe dat is. Heeft er iemand nog een setje geschikte banden over? Is puur om te proberen, dus liefst niet te duur.
Laatst gewijzigd door MJV op ma 12 februari 2018, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Iemand nog wat liggen?
MV87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 20:13

Wil je tubeless of niet? Heb hier een set tattoo lights liggen waarbij van 1 band een stukje rubber bij de hieldraaf weg is en zodoende niet/moeilijk tubeless te krijgen. Voor mooi prijsje kunnen die weg, woon in Beverwijk ophalen/opsturen kan allemaal
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

Ik heb nog wel een setje Super Moto's liggen (ik dacht 29x2.35). Laatst is er een klein stukje glas in de band gekomen op het loopvlak. Gezien het weer ben ik toen over gegaan op noppenbanden, dus heb er verder niet naar gekeken. Update, net even gekeken het was een klein sneetje van 5-6mm, latex had het al gedicht, maar heb hem toch voor de zekerheid dichtgelijmd.
Ik heb er tubeless mee gereden en de banden zijn nog in zeer goede staat, weinig slijtage. PB maar als je interesse hebt. Ik woon in Overijssel
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Dank voor de reacties, zie toch maar even van de strandbanden af.
Gesloten