Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 1 september 2012, 23:20 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Specialized S-Works Epic FSR Carbon
Hey Robbie,

Inderdaad erg mooi daar! (ahoewel t alweer een jaar is geleden voor me).
Wat ik me kan herinneren zijn er ook routes aangegeven

Groeten,
Arnaud

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: vr 9 februari 2018, 15:30 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized S-Works Camber 2016
lowie schreef:
leov schreef:
Link naar de gsies file ? kan hem niet zo snel vinden. Ziet er goed uit.

Ha die Leo,
Van Die en omgeving heb ik een 15-tal tracks na wat opzoekwerk verzameld en sommigen aangepast (waarvan ik er slechts 2 met Luc heb gefietst) die me allemaal de moeite leken. Het is daar echt een mtb-paradijs, maar dat heb je wel gemerkt toen we in die buurt passeerden :-D .
Er zitten trouwens 2 tracks tussen die over de kam gaan van die fameuze rotsrichel op foto 2, waar ik zo goed als zeker "les Trois Becs" in herken
Die is trouwens ook een mooie verblijfplaats tussen de Vercors en de "lagere" Drôme.
Daar zitten heel wat T4-tracks in, maar daar draai jij je hand niet meer voor om.
Als je me een pb stuurt met je email-adres, dan stuur ik de .gdb bestanden wel door.
(dat geldt dus wel degelijk ook voor andere geïnteresseerden)

Beste Lowie,

heb jij toevallig de bestanden nog beschikbaar? Ik ga van de zomer naar Mirabel-et-Blacons, ongeveer dezelfde omgeving, en ben ook op zoek naar verschillende routes in die buurt. Kun je mij hiermee helpen?

mvg Matthijs

Sport Advies

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: vr 9 februari 2018, 17:15 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Radon skeen
Vorig jaar zat ik ook in Frankrijk en toen heb ik een account aangemaakt bij deze;
http://www.utagawavtt.com/search?c=FR&city=&w=[5.13641,44.34676,6.06612,44.87371]&q=[1,2,3,4]&k=0&l=all&u=1&aa=10

Je kan dan in de omgeving waar je wil fietsen meerdere routes vinden wat ik zo snel even zag. En ik spreek geen frans maar het wijst zichzelf.

http://www.utagawavtt.com/randonnee-vtt ... zeron-4463

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 februari 2018, 15:36 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
De Drome is één van de meest fantastische plekken. Samen met de Vaucluse. Mochten mensen op zoek zijn naar routes / locaties. Laat het weten, ik weet een aantal mooie plekken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 11 februari 2018, 16:18 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized S-Works Camber 2016
Dennis Punt schreef:
De Drome is één van de meest fantastische plekken. Samen met de Vaucluse. Mochten mensen op zoek zijn naar routes / locaties. Laat het weten, ik weet een aantal mooie plekken.

hoi Dennis,

Graag! Ik ga van de zomer naar Mirabel-et-Blacons. Als je daar in de omgeving iets hebt hou ik me van harte aanbevolen!

Sport Advies

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: wo 14 februari 2018, 17:36 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Hi,

De uitgepijlde routes bij Saillans zijn fantastisch. Hiervan heb ik geen GPS maar de markering is op orde. Vooral de zwarte ten zuiden van de Drome is mooi. Bij de vvv kun je kaarten kopen.

Bij Die kun je boven op Col de Rousset een liftpas kopen en zijn er meerdere routes naar beneden. Varieert van flowy tot technisch. Merendeel is echt steil en technisch, genieten. Ook leuk voor de familie om te wandelen. Bij Die heb ik ook nog wat gps routes, wel pittige afstanden en landschappelijk mooi, maar niet heel technisch.

Als je wat langer in de auto wil zitten kun je St Ferreol Trente Pas doen. Vind ik persoonlijk de mooiste! Daar heb ik GPS routes van. Stuur dan ff je e-mail adres.

Advies: Tubeless (veel snake bites en stekels) en minimaal 2,25 banden (highroller of minion) en zorg voor minimaal 3 liter water voor de langere tochten. En koop een goede topo kaart just in case.

Grt,
Dennis

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2