project12 - Hg revisited

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

suravida schreef:Ja toch? Ik ben allang uitermate vereerd dat een fiets getest is. (en daarbij niet bezweken :lol: )
Zo moet je het zien ja.
Je eigen creatie staat toch maar mooi in een test tegen een Honzo. :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29844
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

suravida schreef:En dan staat er ineens een test van je fiets in de Fiets :o

Afbeelding

Heb het nét afgelegd tegen de Honzo carbon, maar dat vindt ik eigenlijk geen schande. :lol:
Jij adverteert dan ook minder in de Fiets ;)
Chapeau !
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

ThaSingleTrackMastah schreef: Jij adverteert dan ook minder in de Fiets ;)
Chapeau !
Ah je bedoelt zoals PON de testen in de autobladen beïnvloedt op het moment dat er VAG producten “getest” worden. ;).

Maar voor jou Michiel moet dit ondanks het “verlies” wel een opsteker zijn.
Dat je het als “privateer” het net verliest van een fabrieksfiets is niks om je voor te schamen.
“Old, not obsolete”
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

En dan te bedenken dat er ook heel wat "fabrieksfietsen" zijn die het wrsch zouden afleggen tegen Kona Honzo.
Buiten de mooie staalbouw heb je hiermee vlgs mij ook bewezen ook de geometrie goed onder de knie te hebben. Toch een prestatie tegen de geroemde geo die ze bij Kona zo goed in de vingers hebben. Respect :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

MonkeyRider schreef:En dan te bedenken dat er ook heel wat "fabrieksfietsen" zijn die het wrsch zouden afleggen tegen Kona Honzo.
Buiten de mooie staalbouw heb je hiermee vlgs mij ook bewezen ook de geometrie goed onder de knie te hebben. Toch een prestatie tegen de geroemde geo die ze bij Kona zo goed in de vingers hebben. Respect :-q
Je moet je afvragen hoe goed je een fiets die 2 maten te klein is kunt beoordelen...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Lars TB schreef: Je moet je afvragen hoe goed je een fiets die 2 maten te klein is kunt beoordelen...
Als die Kona ook 2 maten te klein was...
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Onmogelijk te doen ja.
Sneeuwmonster
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Lars TB schreef:
MonkeyRider schreef:En dan te bedenken dat er ook heel wat "fabrieksfietsen" zijn die het wrsch zouden afleggen tegen Kona Honzo.
Buiten de mooie staalbouw heb je hiermee vlgs mij ook bewezen ook de geometrie goed onder de knie te hebben. Toch een prestatie tegen de geroemde geo die ze bij Kona zo goed in de vingers hebben. Respect :-q
Je moet je afvragen hoe goed je een fiets die 2 maten te klein is kunt beoordelen...
Ben sowieso niet onder de indruk van "Fiets" testen......maar een positief geluid tov de Honzo is toch zeker een mooie opsteker voor een nieuw custom merk ?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Na dé griep en iets teveel werken eindelijk weer eens het bos ingegaan. Das dan weer een voordeel van eigen baas zijn; als het zondag regent ga je gewoon op maandag. Trails lagen er prachtig droog (en zelfs stoffig) bij. Zowel de fiets als Amerongen en Hoge Ginkel blijven genieten, echt weer eens wat meer tijd vinden om te gaan fietsen. :roll:

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ja, wij mere-mortals moeten gewoon in de regen fietsen op zondag. Lucky B@stard. Blijft een mooi fietsje.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Beste argument om eigen baas te worden dat ik in tijden heb gezien...

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Cozmo
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 23 juli 2003, 17:59

Vandaag in het echt gezien in Amerongen ( je reed langs ons/mij vlak bij de parkeerplaats en wij daarna langs jou. In het echt nog mooier dan op de foto’s. Mooie MTB!

Ik was op mijn gele Pyga Pascoe.
At 140 mph you have no friends
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Binnenkort project12 HV?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Cozmo schreef:Vandaag in het echt gezien in Amerongen ( je reed langs ons/mij vlak bij de parkeerplaats en wij daarna langs jou. In het echt nog mooier dan op de foto’s. Mooie MTB!

Ik was op mijn gele Pyga Pascoe.
Ik keek al of ik jullie herkende, de fietsen vielen in ieder geval op! Volgende keer maar even kennismaken :-q

Enne Bouwpakket: als ik de recensies lees van LV en HV is deze fiets daar ook prima op zijn plek. Misschien moet ik hem omnoemen tot project12 UHR? (Levert dat nog wat op qua sponsoring? ;-) )
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Eigenlijk moet je dat pas doen zodra we 12 routes hebben
Plaats reactie