**verkocht** On One Inbred 29 SS LTD

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Deze ongeveerde stalen singlespeed limited edition mountainbike van On One is de ideale slecht weer fiets! Geen vering die beschadigd of kapot kan raken, geen versnellingen die vol modder komen te zitten en daardoor niet meer werken of in 1 rit verslijten. Alleen remmen en trappen dus niets wat je af kan leiden terwijl je iedere trail de baas bent! De fiets is er erg speels en licht, je trekt deze makkelijk op zijn achterwiel zodat het voorwiel en je voorhoofd minder modder te verwerken krijgen. Ook het Marsh Guard spatbordje helpt daarbij.

De vertanding is op dit moment 32/17 maar er zit ook een 18 tands kransje bij, de voorvork is deels van carbon dus erg licht en de brede 2.4 Continental Mountainking 2 en X-king banden geven voldoende grip in alle omstandigheden. Verder is de bike afgewerkt met Ritchey Comp zadelpen en stuurpen, Ritchey WCS stuur, Ergon GA2 handvatten, Shimano SLX remmen (180/160 schijven) en 29 inch Stans Notubes ZTR Crest wielen. Het frame is in parelmoer wit, een limited edition!

Hij gaat de deur uit omdat ik veel (nooit TEveel) mountainbikes heb en deze te weinig gebruik. Totaal 350km op gereden en zelf opgebouwd in de herfst van 2016 met veelal nieuwe of jong gebruikte onderdelen. Bike is nog puntgaaf!

Vraagprijs voor dit moois, € 750,- en bieden mag uiteraard maar geen onzin.
Is op te halen in Eindhoven of kan voor € 25,- verzonden worden binnen Nederland


Frame: On One Inbred 29 SS Limited Edition in parelmoer wit 18 inch (ik ben zelf 173cm Zadelhoogte 73cm en aan de kleine kant voor deze bike)
Headset: FSA Orbit
Vork: Import carbon/aluminium
Wielen: Notubes ZTR Crest op XT naaf voor en Sunringle Demon II achter
Banden: Continental RaceSport 2.4 Mountainking/Xking RaceSport
Crank: Shimano XT met rood Wolftooth 32t kettingblad
BB: Shimano Saint BSA
Ketting: Shimano HG-901
Sprocket: ProblemSolvers 17t
Stuur: Ritchey WCS +5/-5 rise/drop 72cm
Stuurpen: Ritchey Comp 4-axis 6cm
Handvatten: Ergon GA2 Rood
Zadelpen: Ritchey Comp Link 27,2mm 40cm
Zadel: Selle San Marco ERA
Remmen: Shimano SLX M675 met 180/160 remschijven
Bidonhouder: Cube

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Botloos op ma 12 februari 2018, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Kick
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Freezing Teddybear
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 juni 2015, 18:43
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta 2017, On one inbred 29 ss, Stumpjumper 29 2019

PB
Botloos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 399
Lid geworden op: di 18 september 2012, 19:30
Mijn mountainbike: Canyon!

Verkocht, kan op slot!
"If you call yourself a "mountainbiker" and you dont love it all (DH, enduro and XC) then you're doing it wrong!" Jared Graves
Gesloten