Cateye Padrone fietscomputer [niet gebruikt]

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
willy666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 12:26
Mijn mountainbike: Trek Full Stache 8

Aangeboden :
Nieuwe Cateye Padrone fietscomputer
Met deze fietscomputer is 0 km gefietst , alleen gemonteerd geweest op mijn andere fiets die ik heb verkocht. Nu heb ik een Cannondale Lefty, daar past ie niet op, en op de achterbrug maakt hij geen verbinding omdat de afstand te ver is.
Nieuwprijs was 51 euro [ gekocht bij Bikester ]




Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Prijs 25 euro exclusief verzenden of ophalen in Helmond [ evt ruil voor softstrap hartslagband van Garmin ]
Laatst gewijzigd door willy666 op di 6 februari 2018, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
HOPE DOET LEVEN!!!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Gewoon een tip misschien kan je hem dan toch zelf gebruiken. Om een sensor te monteren op een lefty heb je zon ding nodig https://www.bike24.com/p2138182.html" onclick="window.open(this.href);return false;
willy666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 12:26
Mijn mountainbike: Trek Full Stache 8

KevinBel schreef:Gewoon een tip misschien kan je hem dan toch zelf gebruiken. Om een sensor te monteren op een lefty heb je zon ding nodig https://www.bike24.com/p2138182.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Die heb ik een, maar met die nieuwe Lefty's werkt dat niet. Bij de oude Lefty [ met rubberen stofkap ] werkt dat wel. daar kan je hem op het onderste gedeelte monteren [ het gedeelte wat niet mee veert ]
HOPE DOET LEVEN!!!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Aah Lefty 2.0 dan? Met zon spatbordje?
Kan je hem niet zo monteren toevallig?
Afbeelding

Of anders deze nodig dan?
Afbeelding
willy666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 12:26
Mijn mountainbike: Trek Full Stache 8

Inderdaad !! Helemaal niet aan gedacht om het op het ''spatbordje'' te maken ! Maar heb nu een Garmin gekocht.
In ieder geval bedankt voor het meedenken aan '' de oplossing '' . :-q Ik laat hem gewoon hier staan, raak ik hem niet kwijt, dan hou ik hem lekker zelf .
HOPE DOET LEVEN!!!
willy666
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 12:26
Mijn mountainbike: Trek Full Stache 8

Verkocht !!
HOPE DOET LEVEN!!!
Plaats reactie