Continental nieuwe MK

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
namphan1998
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 31 januari 2018, 11:51

thank you so much for the information.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

punk86 schreef:Het gaat om de MKIII. Eerder deze week wat rond zitten kijken in de webshops maar niet gezien. Nu echter wel. Bikester heeft ze bijv. Ik zit nog een beetje in dubio wat het moet gaan worden. Heb nu een MKII 2.2 voorop, maar wil iets heftigers zonder dat de boel enorm traag wordt, dacht daarom aan de 2.3 MKIII.
MKIII heftiger dan MKII. Ik vind de II er heftiger uit zien dan de III. Oor iets heftigers zou ik eerder een Trail King verkiezen.

Lagere rolweerstand en veel grip is een combi die niet matcht.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Vreemd dat Conti hier ook 2.5 - 3 bar als voorkeur geeft.
Lijkt mij puur voor claims van toepassing?
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Jurriaan schreef:
punk86 schreef:Het gaat om de MKIII. Eerder deze week wat rond zitten kijken in de webshops maar niet gezien. Nu echter wel. Bikester heeft ze bijv. Ik zit nog een beetje in dubio wat het moet gaan worden. Heb nu een MKII 2.2 voorop, maar wil iets heftigers zonder dat de boel enorm traag wordt, dacht daarom aan de 2.3 MKIII.
MKIII heftiger dan MKII. Ik vind de II er heftiger uit zien dan de III. Oor iets heftigers zou ik eerder een Trail King verkiezen.

Lagere rolweerstand en veel grip is een combi die niet matcht.
Het was meer dat ik dan evt voor de dikkere zou gaan. Heb nu een 2.2 MK2 voor liggen. Erg smal bandje. Trailking als voorband staat idd ook op de lijst.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

MK2 in 2.4 is een topper. Echt wel anders dan een 2.2. Zeker als je de 2.4 in de Protection uitvoering kiest. MK2 heeft meer grip dan een NoNi in 2.35. En inderdaad ook een hogere rolweerstand.
Plaats reactie