Bike Transalp Imst-Arco 15-21 juli 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

In 2014 voor het eerst meegedaan aan deze prachtige meerdaagse en nu weer ingeschreven voor de 2018 editie. Volgens de site is het parcours (weer) veelbelovend. Ik ben benieuwd hoe het verschilt met de vorige keer dat ik mee deed. Iemand ervaring uit de vorige editie?

https://bike-transalp.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Murky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: za 8 juni 2013, 22:47

Ik ben hem aan het overwegen. Hoe ga jij hem doen? Heb je iemand die achter je aan rijd? Of maak je gebruik van hun service?
Enough of this Sunday stroll, let's hurt a little!
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Wij rijden hem zonder volgers, dus helemaal op basis van de organisatie qua verzorging en verblijf. Ook met de bus weer terug naar Imst. Het is allemaal echt perfect georganiseerd dus dat is heel goed mogelijk. Vier jaar geleden was het enige nadeel dat de hotels meestal buiten de finish/startplaats waren en je met een bus moest. Dat was ongemakkelijk omdat het tijd kost, je niet mee kunt eten, en je ook niet makkelijk je fiets kon onderhouden. De organisatie zegt op de site daar nu echt rekening mee te houden en ik hoop dat dat echt beter is. Maar misschien was dat vorig jaar ook al zo.
Plaats reactie