RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Janver
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 met een plus
Contacteer:

Je moet wel geduld hebben met deze webshop. Maar de deals zijn soms erg goed. Helaas staan sommige artikelen nog lang op de website/ aanbiedingen e-mail terwijl allang uitverkocht.
Hier kan uw reclame staan
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Janver schreef:Je moet wel geduld hebben met deze webshop. Maar de deals zijn soms erg goed. Helaas staan sommige artikelen nog lang op de website/ aanbiedingen e-mail terwijl allang uitverkocht.

En dat terwijl ze keihard op hun startpagina vermelden dat alle artikelen die in hun webshop staan voorradig zijn.
Ik heb er nog nooit wat besteld en ben dat, om die reden, dan ook never van plan. Niet waarmaken wat je beweerd is voor mij een no-go.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

slapbandje schreef:
Janver schreef:Je moet wel geduld hebben met deze webshop. Maar de deals zijn soms erg goed. Helaas staan sommige artikelen nog lang op de website/ aanbiedingen e-mail terwijl allang uitverkocht.

En dat terwijl ze keihard op hun startpagina vermelden dat alle artikelen die in hun webshop staan voorradig zijn.
Ik heb er nog nooit wat besteld en ben dat, om die reden, dan ook never van plan. Niet waarmaken wat je beweerd is voor mij een no-go.
Ik heb er normaal niet zo'n probleem mee, ook vanwege de prijs.

Maar vanochtend demper in de aanbieding via de mail. 10.50u, om 10.53u op linkt geklikt, "uitverkocht", dat schiet natuurlijk niet echt op.
Janver
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 met een plus
Contacteer:

MJV schreef:
slapbandje schreef:

En dat terwijl ze keihard op hun startpagina vermelden dat alle artikelen die in hun webshop staan voorradig zijn.
Ik heb er nog nooit wat besteld en ben dat, om die reden, dan ook never van plan. Niet waarmaken wat je beweerd is voor mij een no-go.
Ik heb er normaal niet zo'n probleem mee, ook vanwege de prijs.

Maar vanochtend demper in de aanbieding via de mail. 10.50u, om 10.53u op linkt geklikt, "uitverkocht", dat schiet natuurlijk niet echt op.
Juist dat was ook mijn ervaring. Zag een mooie wielset voor de racert maar direct uitverkocht :evil:

Maar nog geen verzendbericht gekregen sinds bestelling, dat is nu 23werkdagen geleden. :roll:

Er staat ook nog steeds vaak een SRAM ROAM 50 Carbon wielset voor 599 Euro. Helaas liggen de prioriteiten anders.
Hier kan uw reclame staan
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Achja dat sommige dingen zo snel uitverkocht zijn dat is soms wel even jammer ja. Heb ook het idee dat er soms letterlijk maar een aantal van een item aanwezig is, dus kan het snel gaan in paar minuten.

Ik heb 13-11 een DT Swiss xmc1200 wielset besteld, zou als het goed is de 3de week van Januari komen. Dit werd mij eind december gemeld. We zullen zien :)
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Vorig jaar ook wel eventjes (denk ongeveer 30 werkdagen) ipv de beloofde 20 moeten wachten, maar toen kwam er netjes een zending van UPS.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Afgelopen week een Ergon BE2 besteld, nergens anders goedkoper. Binnen 3 dagen pakketje ontvangen.
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

Die XCM1200 wielset, heeft iemand die ooit ontvangen? Als ze deze deal ooit eens voor een 29" set hebben.....
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Mijne komt als het goed is dinsdag EINDELIJK aan.
2 maanden en 2 weken bijna.
mountain-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: zo 5 februari 2006, 10:23
Mijn mountainbike: Singular Swift, Salsa El Mariachi

hele vervelende ervaring na eerdere goede ervaring:
24-11 een reba vork besteld.
3-1 maar ff gemaild, de 20 werkdagen zijn ruim voorbij en ik ben benieuwd waar hij blijft.
dit is de reactie: Auch wenn wir keine genaues Liefertermin haben, haben wir Ihre
Bestellung bestätigt, und Ihre Ware wird ankommen

komt goed dus!
12-1 een bericht van UPS pakketje onderweg, en zal de 15e aankomen.
komt echter geen vork.
vlak voor ik ze wil mailen:
19-1: geld terug want hij kan niet geleverd worden!

daar wordt ik niet heel erg vrolijk van :oops:
mailtje gestuurd en mijn onvrede geuit.
komt een reactie terug van een stagiaire denk ik, met taalfouten en naar schatting een seconde of 10 gedaan over die mail.

ps: wel een giga compensatie van 500 punten gehad, ter waarde van 5 euro :lol:
Janver
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 20:03
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 met een plus
Contacteer:

Mijn bestelling is eindelijk binnen! Het duurde dus 30 werkdagen voordat het verzonden werd.
Hier kan uw reclame staan
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Janver schreef:Mijn bestelling is eindelijk binnen! Het duurde dus 30 werkdagen voordat het verzonden werd.
Dice Oldskool schreef:Afgelopen week een Ergon BE2 besteld, nergens anders goedkoper. Binnen 3 dagen pakketje ontvangen.
Het kan dus inderdaad beide kanten op.

Maar als je voor 1/3 van de normale prijs mooie merkartikelen in huis krijgt, vind ik het niet zo erg om even te wachten. Ik ben nog nooit een poot uitgedraaid: als er iets toch niet geleverd kon worden krijg je je geld terug (met wat korting voor de volgende bestelling).

Dat sommige artikelen uitverkocht zijn als de mail bij je binnenkomt heeft inderdaad te maken met het zeer beperkte aantal wat ze dan hebben. Soms maar 1 of enkele exemplaren. De mails met aanbiedingen gaan natuurlijk niet alleen naar de forumleden :wink: .

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Your damn right Jan :-q

Gisteren een aanbieding met ZESTIEN WEKEN levertijd :o
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Herperduin schreef:Your damn right Jan :-q

Gisteren een aanbieding met ZESTIEN WEKEN levertijd :o
Hopelijk geen winterkleding. :-D
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

20 werkdagen wachten op een Pike RCT3 140mm 27,5+/29'er voor 360 euro.

Tempting!
Plaats reactie