bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Hier de hele procedure: https://www.bike-discount.de/en/info/be ... 39#Zahlung" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Oh nice, dankjewel!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Ook hier goede ervaring met deze shop.
Onlangs set 11 speed sram shifter en derri besteld, scherpe prijzen en vlot geleverd.

Kwam er later achter dat ik een 7speed trigger ipv een 11speed ontvangen had. :-?
Even gebeld en de gozer aan de telefoon zou de voorraad van beide triggers checken, als er idd een voorraad verschil zou zijn werd de 11 speed zsm opgestuurd.
Kreeg later die dag een mailtje dat de 11speed verpakt en onderweg was, iets later nog een mailtje met het retour label voor de 7speed. :-q
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Recentelijk een Cube frame gekocht voor 60 euro om een singlespeed op te bouwen. Goeie shop hoor :)
Waar woke is, is vuur
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Met Pasen iets besteld dat op voorraad ligt. Had daarom dinsdag wel een verzendbevestiging verwacht. Helaas is het stil aan de overkant sindsdien. Heb er ondertussen een mailtje aan gewaagd en schijnbaar zijn ze erg druk met het verwerken van de bestellingen van de Paasdagen. Even geduld dus. :-{
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

KleinPalomino schreef:Met Pasen iets besteld dat op voorraad ligt. Had daarom dinsdag wel een verzendbevestiging verwacht. Helaas is het stil aan de overkant sindsdien. Heb er ondertussen een mailtje aan gewaagd en schijnbaar zijn ze erg druk met het verwerken van de bestellingen van de Paasdagen. Even geduld dus. :-{
Hmm, vreemd, denk dat de voorraad dan niet up to date aangegeven was.
Ik heb nl. 2 dagen geleden (dinsdag) een WTB Silverado zadel besteld en die werd vanmorgen (donderdag) al door de DPD afgeleverd. :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Nou ja, in de e-mail gaven ze aan dat mijn bestelling ondertussen wel in het logistieke proces zit. Maar tot op heden dus nog geen verzendbevestiging. Die zal dan vanavond wel volgen.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Dan kan ie misschien al een eind onderweg zijn, toen ik gisteren de verzendbevestiging kreeg en het pakket ging tracken lag het al in de lokale distributie centrum in Veenendaal.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Let's hope so. Anders zal die op zaterdag hier aankomen en dan wordt het dus wachten op maandag (niet dat dat erg is maar ja, je bestelt iets en dat wil je natuurlijk z.s.m. ontvangen :wink: ).

Update 6-4: nog niet verstuurd...dan maar eens bellen. Pakket zit nog steeds in het logistieke gedoe en ze kunnen geen datum van verzenden geven.... :roll:

Uiteindelijk dan 9-4 ontvangen. Een latere bestelling was wel binnen twee dagen verstuurd en ontvangen. Het zal dus daadwerkelijk wel aan een vertraging m.b.t. de paasdagen hebben gelegen.
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Met Bike-Discount alleen maar goede ervaringen tot nu toe.

Fout onderdeel bij frame geleverd maar dat werd snel opgelost en paar dagen later had ik het juiste onderdelen.

Op het moment voornamelijk problemen met de DPD. Jaar geleden of wat vond ik ze altijd wel prettig. Maar nu al 2 pakketjes dat zijn mijn adres niet kunnen vinden, terwijl het al een jaar of 10 bestaat. Eerste keer niet thuis volgens T&T maar geen briefje in de bus, gelukkig kunnen afhalen bij afhaalpunt in de buurt. Nu op een pakketje aan het wachten kunnen ze het weer niet vinden, maar hebben ze vrolijk pakketje afgemeld met dat adres verkeerd is. Contact met Bike-Discount en snel antwoord van ze en hopelijk is het nu geregeld. Even afwachten. Volgende keer maar via DHL, ook niet altijd super maar lijkt beter te gaan.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

heb jij toevallig een lang adres, bij mij viel er 2x ook het huisnummer weg, wat een vertraging opleverde
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Niet eens, juist een redelijk kort adres.

Vorig jaar ook een paar keer pakketje via DPD ontvangen en dat ging altijd goed. Mogelijk nieuwe bezorger in de regio die een nieuwe bril nodig heeft misschien.

Update: Heeft geholpen het contact met Bike-Discount. DPD heeft net als nog het pakketje afgeleverd. Bij Bike-Discount waren ze erg snel met reageren (binnen half uurtje antwoord) terwijl in de bevestigingsmail staat dat mogelijk 4-7 werkdagen kan duren voor je antwoord hebt.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Vorige week zondagavond een bestelling gedaan, kwam donderdag binnen. Vond dit toch aan de redelijk lange kant. Prijzen zijn wel helemaal top.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Wat zijn we toch verwend tegenwoordig
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

klopt, maar een zending uit China was toevallig precies een dag langer onderweg dus dan ga je wel vergelijken...
Plaats reactie