Diefstal bij De Tweewieler Udenhout

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
v_schultinge

Kwam dit video'tje tegen op het AD.

https://www.ad.nl/video/dieven-jatten-i ... en~vp25046" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat de daders snel gepakt worden en dat die zaak goed is verzekerd.

Heel vervelend als je als ondernemer zo te grazen wordt genomen. :evil:
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

Ik denk dat ze niet als complete fiets worden aangeboden maar in onderdelen.
One life, ride it!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Freedazed schreef:idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Ik zou zo denken dat de fietsen 2e hands 'als nieuw' worden aangeboden, ik heb er trouwens nog nooit gehoord dat een fietsenmaker al zijn fietsen waar hij onderhoud op uitvoerd door een computer heen haalt om te kijken of ze gestolen zijn, maar misschien zit dit op de achtergrond verwerkt als hij netjes het framenummer gaat vermelden bij de klant.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

wat je ook hoort en leest is dat de fietsen in het buitenland worden aangeboden... had in het verleden ergens gelezen dat men de fietsen van Rings Goirle op de russische marktplaats hebben zien staan... maar of dat waar is?? Het zou mij in iedergeval niet verbazen...

hopelijk worden ze snel gepakt en dat het voor de ondernemer goed geregeld gaat worden door de verzekering..
marco0708
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 22 december 2014, 19:55
Mijn mountainbike: Superfly 100 pro sl Numinis Ultimate 3.29

naze1975 schreef:
Freedazed schreef:idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Ik zou zo denken dat de fietsen 2e hands 'als nieuw' worden aangeboden, ik heb er trouwens nog nooit gehoord dat een fietsenmaker al zijn fietsen waar hij onderhoud op uitvoerd door een computer heen haalt om te kijken of ze gestolen zijn, maar misschien zit dit op de achtergrond verwerkt als hij netjes het framenummer gaat vermelden bij de klant.
Soms voelt het wel verdacht en dan checken wij altijd wel het framenummer, gebeurd vast wel bij meer zaken lijkt me
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1217
Lid geworden op: vr 11 december 2009, 16:56
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

De video deed me denken aan de inbraak bij Stouwdam in Wezep vorig jaar.
Maar daar hadden ze een staalkabel over de trap gespannen, dus gooiden ze de fietsen echt van boven naar beneden op een hoop.
Plaats reactie