21-01-2018 , ATB-tocht Oss

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op vr 1 september 2023, 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Roy1980
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 3 juni 2009, 12:34
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Team 2018 en een Chinees met grote wielen

Ik ben ook van plan om morgen te gaan, maar ik ben wel benieuwd hoe het er bij ligt. Daarmee doel ik op de hoeveelheid modder. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
RdBrok
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 470
Lid geworden op: za 29 januari 2011, 09:51
Mijn mountainbike: Niner air9C

Door omstandigheden zelf niet gereden vanmorgen, ik hoop dat er door de storm niet veel hinder is geweest op de route. Er lagen van de week erg veel gebroken takken en omgevallen bomen op verschillende paden.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Erg genoten van deze tocht! Vorig jaar heb ik deze tocht ook gereden maar toen was het wel een stukkie kouder. Ik was een late starter en dus was het erg rustig op de route. De paden waren mooi schoon en volgens mij heb ik drie keer moeten afstappen om over een omgevallen boom te stappen. Het lag er onderweg (naar mijn mening) droog bij maar met een zandondergrond moet dat ook wel lukken. Het blijft me ook verbazen hoeveel mogelijkheden je hebt ik Herperduin. Je komt wel bekende stukken tegen maar bij elke toertocht in dit gebied kom ik weer iets nieuws tegen. Het blijft ook een uniek en mooi stuk natuur in Noordoost-Brabant. Na verloop van tijd kwam ik wel steeds meer wandelaars tegen maar dan is het gewoon even gas terug nemen en laten weten dat je er aan komt. Oh ja en het weer was perfect!

Ben ik trouwens nog benieuwd: was het tijdens de toertocht drukker dan anders? (aangezien sommige toertochten zijn afgelast). Ik moest namelijk mijn auto wel een eindje verderop parkeren.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Jorden schreef:Ben ik trouwens nog benieuwd: was het tijdens de toertocht drukker dan anders? (aangezien sommige toertochten zijn afgelast). Ik moest namelijk mijn auto wel een eindje verderop parkeren.
Naar ik vernam van iemand van TTC Oss was het aantal deelnemers bijna 50% meer dan vorige jaren. Inderdaad te verklaren doordat elders tochten waren afgelast.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Ik las ergens 600 deelnemers.

Heb de tocht afgelopen zondag gefietst en heb er genoten. Herperduin lag er verrassend goed bij ondanks de storm. Route was goed uit gezet, op enkele stukken na. Het kan sabotage zijn of een foutje in het uitzetten, ergens hing een lintje verkeerd waardoor ik verkeerd ging. Hierdoor ging ik rechtsaf terwijl ik rechtdoor moest. EN op sommige singletracks hadden wat meer bevestigingslinten kunnen hangen omdat er toch zo nu en dan een pad gekruist werd.
Maar verder een goed verzorgde tocht.

Er stonden veel fotografen langs de route, iemand een idee waar en wanneer de foto's beschikbaar komen?
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Foto's Gevonden!
http://www.ttcoss.nl/index.php/fotoboek ... category/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Bedankt! Ik had daar al gekeken, maar stonden alleen nog foto's van oude tochten. Ondanks dat ik wel 3 fotografen heb gezien is er helaas maar 1 foto gelukt van mij. :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Plaats reactie