VERKOCHT C'dale Trigger 29er, Renthal stuurpen

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
vin100
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 561
Lid geworden op: do 24 november 2011, 10:21
Mijn mountainbike: Transition Sentinel, Nordest Bardino, Genesis Longitude

voor alles geldt: bieden toegestaan, mits reëel. Verzendkosten kk, of ophalen in Wijchen (of Eindhoven tijdens werkdagen. Als je meerdere artikelen wilt hebben, dan maken we er een mooie prijs van.

Cannondale Trigger 29er
model: Trigger 2 medium 29 uit 2013
prijs: 699,- 525,-
Fijne fiets (frame), die ik al die jaren met erg veel plezier heb bereden.
Hij heeft een demper met 2 luchtkamers waardoor je tijdens normale ritten op 80mm veerweg rijdt en op uitdagender terrein op 130mm kan rijden. De vering en busjes hebben regelmatig onderhoud gehad en er zit geen speling op de demper.

Het frame is op dit moment voorzien van een speciaal bottombracket voor bsa (Wheels Manufacturing Inc. BB30 Enduro Bearings Abec 3) aangezien het frame eigenlijk gemaakt is voor bb30 cranks. Je kan er dus voor kiezen om deze er uit te halen zodat je je vertrouwde bb30 crank kunt gebruiken.
(ik heb evt nog een 2x10 bb30 crank liggen met voor en achterderailleur x.9 type 2).
De headset is ook anders dan normaal; daar kan nu gewoon een tapered vork in. Mocht je toch een lefty willen plaatsen dan zou dat ook nog gewoon kunnen maar dan moeten er andere lagers in.

Het frame gaat weg omdat ik een nieuw frame heb gekocht en alle onderdelen heb omgezet.
Optisch: 6/10
Technisch: 9/10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Renthal duo stuurpen 31.8 50mm
prijs: 49,-
Renthal Duo stuurpen voor 31,8 stuurdiameter.
Heeft altijd op de trigger gezeten, maar in het nieuwe frame paste hij niet meer.
Stuurpen is dus gebruikt, maar verkeert verder in goede staat.

Er kan eventueel een stuur bijgeleverd worden (genesis aluminium zwart 70cm) voor 20,-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door vin100 op di 2 maart 2021, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vin100
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 561
Lid geworden op: do 24 november 2011, 10:21
Mijn mountainbike: Transition Sentinel, Nordest Bardino, Genesis Longitude

mooi 29" frame met unieke eigenschappen (makkelijk schakelen tussen 80mm en 130mm)
daan hes27
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 22 februari 2021, 08:27

Hallo !
Heb je het Trigger frame nog?

waar woon je?

Groet!
Daan Hes
Gebruikersavatar
vin100
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 561
Lid geworden op: do 24 november 2011, 10:21
Mijn mountainbike: Transition Sentinel, Nordest Bardino, Genesis Longitude

haha, nee, dat was 3 jaar geleden. die is al verkocht.
M!chel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 10 april 2016, 10:16
Mijn mountainbike: Devinci Troy 27.5

vin100 schreef: ma 22 februari 2021, 11:32 haha, nee, dat was 3 jaar geleden. die is al verkocht.
Zet dan even [verkocht] in de titel van het topic, dan weet iedereen wat er aan de hand is en wordt het topic gesloten. :-q
Gesloten