Carbon boost frame

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

liozzie schreef:
mike180 schreef:radon jealous
Ja, die heb ik besteld nu!
top , goede keuze !!
Kevin82
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 15:33

Waarom zeg je meteen geen Trek? Ik heb ook een kort bovenlichaam maar zit als gegoten op mijn Procaliber. De geometrie op papier is in mijn ogen maar een indicatie. Met de moderne geometrie kan het zijn dat je er veel beter op zit dan je zou denken.

Dit was voor mij ook het geval. Ik ben de Trek gaan testen en was meteen overtuigd. Voordien had ik een 15,5” in 29 er maar deze werden vervangen door 27,5” wielen. Gezien ik geen 27,5”
wou ben ik de maat medium 17,5” gaan testen. Aan de lengte van de bovenbuis dacht ik ook dat deze te lang zou zijn voor mij maar heb nog nooit zo goed op een fiets gezeten als mijn Trek. Ik zou dus gewoon deelnemen aan enkele testdagen en dan je beslissing maken. Want iedereeen kan zijn advies geven maar jij alleen kan zeggen waarop je het best zit.[/quote]

Waarom geen Trek? Ik heb er een gehad, een Procaliber, en die vind ik gewoon te lang. Misschien ligt het aan de maat, 21,5, maar ik krijg er last van.[/quote]


Ja dan denk ik idd dat die maat toch niet voor je geschikt was. 21,5” voor 1m88 vind ik nu echt wel overkill. Goed dat je er al eentje besteld hebt!
Plaats reactie