Cotic Rocket MAX

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Als deze bike een naam moet krijgen komt spontaan “Brutus” bij me op

Wat een prachtbak

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Rilson schreef:
Kapitein Iglo schreef:Wordt dat een Let's Ride... ? :winkie:
Neuj ben niet zo van t organiseren.... :wink: Maar je mag best iets regelen waarbij we aansluiten :bier:
Ik ben bang dat wij hetzelfde in elkaar zitten :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Specialized19
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 27 januari 2012, 17:59

Merk je nu veel van die 2 cm extra? Kwa rijgedrag, bijv bij klimmen
Banana!
https://www.facebook.com/WildDukeBikePark" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Daar kan ik nog niet zoveel over zeggen, in de zithoogte scheelt het maar 1 cm, had eerst een spacer onder mijn stuurpen, nu niet meer. Op zich reed het niet direct vreemd in de straat, een echte trip zou het verschil moeten uitwijzen.
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Kom op met die actiefoto's. Je hebt niet voor niets gekozen voor 160 mm enduro heftigheid, toch? Locale xc rondjes kan je ook op een oude 20 jaar oude Giant boulder.

Gaan met die banaan en laat ons zien waarvoor je zo'n fiets hebt gekocht :-)
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Zal binnenkort eens wat foto’s posten. Het weer laat me een beetje in de steek de laatste tijd.
De laatste trip was naar Walporsheim. Daar kwam deze fiets zeer goed tot zijn recht. Lekker afdalingen en waar ik het meest benieuwd naar was, de switchbacks, gingen ook super met deze toch wat langere fiets.
Enige waar ik nog wat twijfels bij had waren de remmen, daar is nu een setje Saints voor onderweg.

Nu hopen op wat droger weer en dan gaan we weer wat vaker op de rocket!!
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Inmiddels weer een paar buitenlandse tripjes gedaan met deze heerlijke fiets. Na drie ritjes in de Eifel kan ik toch wel zeggen dat deze fiets me super past.
Dat de veerweg van 140 naar 160 mm is gegaan kan ik alleen maar als positief ervaren. Ik heb er met klimmen geen hinderlijke gevolgen van ondervonden en met afdalen gaat het zoveel lekkerder met deze vork, wat een controle!! Nu zal dat niet alleen in die 2 cm veerweg zitten maar ook in het verschil van type vork.

Saint's gister voor het eerst gebruikt op de fiets. Dat zijn beste ankers zeg en toch prima te doseren. Al met al weer een heerlijk dagje in de Eifel, helaas te weinig gestopt voor fatsoenlijke foto's.

En om toch wat te "sys-en" hier wat foto's;

Afbeelding

Afbeelding

Kan niet wachten op wat beter weer met hogere temperaturen.
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Blijft mijn favoriete fiets van het forum, heel slecht ook dat ik hem nog steeds niet live heb gezien.... :oops:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Schandelijk gewoon :lol: Tja, helaas komt het qua planning niet altijd uit om tegelijktijdig een tripje te doen. Maar we gaan "snel" wat plannen en anders wordt het eind april pas :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
j---esse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 2 mei 2011, 00:47

Waren jullie nou gewoon gisteren naar Walporzheim gegaan terwijl wij in Nijmegen waren? :lol:
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

j---esse schreef:Waren jullie nou gewoon gisteren naar Walporzheim gegaan terwijl wij in Nijmegen waren? :lol:
Jep, tegen de tijd dat jullie in Nijmegen waren, zaten wij al in WPH :bier:
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Onlangs met een leuke groep bikers een zeer toffe biketrip gemaakt in de Franse Alpen, Auris om precies te zijn. Was een super goed georganiseerde reis met goede slaapplek, eten en drinken en een gids met up-lift :-q
De Rocket beviel heel erg goed. Drie dagen achter elkaar biken is ook echt goed om de fiets te leren kennen. Van de gids ter plaatse nog wat fijn afstelling tips gekregen mbt luchtdruk van vork en demper.
Verder drie dagen super trails gereden en erg veel schik gehad, grenzen verlegt en nog meer geleerd. Wil daar zeker nog eens naar terug.

Hier een foto om een idee te geven van hetgeen we daar zoal gereden hebben
Afbeelding
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

En dan kom je met slechts één fotooke?! Kom, daar zit meer materiaal bij!

:winkie: :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef:En dan kom je met slechts één fotooke?! Kom, daar zit meer materiaal bij!

:winkie: :bier:
Tja staan veelal ook andere bikers op en met de wet op de privacy koste me t teveel werk om overal van die zwarte balkjes in te fotoshoppen :winkie:

Nee de rest van de foto's moet ik nog uploaden, komt wel als ik meer tijd heb :D
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Toppie, ziet er als een mooie trip uit namelijk!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie