Wedstrijdrijder? Geef je mening in een korte enquête & win

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Wedstrijdrijder? Geef je mening in een korte enquête & win een goodiebag

Help met jouw mening! Deze enquête heeft een ondersteunende functie voor mountainbike wedstrijd organisatoren in Nederland, en specifiek voor de organisatie van Bike Challenge Zwolle.

Het invullen van de enquête zal 5-10 minuten duren. Vink het antwoord aan dat voor jou van toepassing is. Bij de laatste vragen is ruimte om opmerkingen en suggesties door te geven. Wij hopen dat je daar gebruik van maakt! Wanneer je je email adres achter laat, maak je kans op een goodiebag verzorgt door Xycletracx met o.a. Born repen + verzorging, een ass saver en een waardebon t.w.v. 25,-. Thanks!

https://www.surveymonkey.com/s/enquete-mtb-wedstrijden

Afbeelding
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Eerst naar disciplines vragen met DH, dual slalom, etc... erbij en dan vervolgens vragen stellen over wedstrijden, zonder nader te specificeren wat voor wedstrijden, die dan eigenlijk weer niet te beantwoorden zijn wanneer je niet aanneemt dat het om een XC wedstrijd zou moeten gaan. Merkwaardig...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Frying
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 27 november 2012, 13:55

mwa aan de vragen word al snel duidelijk dat het xc gericht is
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

ik lees m nu pas goed,..ik denk dat ze in Zwolle een wedstrijd gaan organiseren en dmv de enquête op een zo goed mogelijke manier willen aansluiten op de wensen van rijders :)
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik mag hopen dat ze na ruim 3 jaar die wedstrijd al wel een keer hebben georganiseerd :lol:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ook deze ingevuld....week van de enquête's lijkt het wel :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

cheeta schreef:Eerst naar disciplines vragen met DH, dual slalom, etc... erbij en dan vervolgens vragen stellen over wedstrijden, zonder nader te specificeren wat voor wedstrijden, die dan eigenlijk weer niet te beantwoorden zijn wanneer je niet aanneemt dat het om een XC wedstrijd zou moeten gaan. Merkwaardig...
XC is KNWU en olympisch de rest vallen buiten de KNWU en zijn niet olympische sporten zonder bond zo simpel is het.
DH en Enduro etc word in nederland bijna niet gedaan is meer wat voor het buitenland.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Buiten dat je nu een topic van 4 jaar oud weer omhoog helpt, begint DH en enduro juist steeds meer te leven voor mijn gevoel :roll:
Getuige de mini DH cup, waarvan de city DH altijd in no-time vol zit.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

PaganiProductions schreef:
cheeta schreef:Eerst naar disciplines vragen met DH, dual slalom, etc... erbij en dan vervolgens vragen stellen over wedstrijden, zonder nader te specificeren wat voor wedstrijden, die dan eigenlijk weer niet te beantwoorden zijn wanneer je niet aanneemt dat het om een XC wedstrijd zou moeten gaan. Merkwaardig...
XC is KNWU en olympisch de rest vallen buiten de KNWU en zijn niet olympische sporten zonder bond zo simpel is het.
DH en Enduro etc word in nederland bijna niet gedaan is meer wat voor het buitenland.
De rest valt niet buiten knwu. Er is al een paar jaar gewoon weer een NK downhill
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ouwe koe -> terug in de sloot.
Gesloten