NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

PaneVino schreef:Of je parkeert bij het Molecaten park ....
Kan ook maar als je zoals wij vanaf de noordkant de Bergweg op rijdt is dat wat omslachtiger. :-D
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Boekenkist schreef:Is het mogelijk om een vignet online te bestellen? Zo niet, is er dan een verkooppunt op een zondag 's ochtends vroeg (rond een uurtje of 9) al geopend, zodat wij ter plaatse een vignet kunnen kopen? Is het antwoord hierop ook nee, want zijn dan de mogelijkheden?
Ook restaurant Het Berghuis is op zondag om 9.00 open en ligt dicht bij de route Amerongen.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Jefro98 schreef: Kan ook maar als je zoals wij vanaf de noordkant de Bergweg op rijdt is dat wat omslachtiger. :-D
Altijd aan je gewoontes vasthouden!
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Jefro98 schreef:
PaneVino schreef:Of je parkeert bij het Molecaten park ....
Kan ook maar als je zoals wij vanaf de noordkant de Bergweg op rijdt is dat wat omslachtiger. :-D
Omslachtig? :~ Afrit Maarsbergen en dan ben je nog sneller bij Molecaten dan bij de Bergweg https://www.google.nl/maps/dir/52.05399 ... m2!4m1!3e0" onclick="window.open(this.href);return false; :-q

Die locals denken het ook altijd beter te weten :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

StephanR schreef: Omslachtig? :~ Afrit Maarsbergen en dan ben je nog sneller bij Molecaten dan bij de Bergweg https://www.google.nl/maps/dir/52.05399 ... m2!4m1!3e0" onclick="window.open(this.href);return false; :-q Die locals denken het ook altijd beter te weten :bier:
Een automobilist uit z'n groef duwen. Das een echte opgave
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Neer zetten bij La Place en stukje op de fiets richting parcours Leersum. Kom je op temperatuur en na afloop kan je ook wat drinken/happen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

StephanR schreef: Omslachtig? :~ Afrit Maarsbergen en dan ben je nog sneller bij Molecaten dan bij de Bergweg https://www.google.nl/maps/dir/52.05399 ... m2!4m1!3e0" onclick="window.open(this.href);return false; :-q

Die locals denken het ook altijd beter te weten :bier:
Hahaha. :-q Afrit Maarsbergen.
Dat zou voor ons wel heeel omslachtig worden.
Wij komen vanuit het Oosten door Overberg. :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

bert l. schreef:
Boekenkist schreef:Ik zou graag met mijn fietsmaatje een keer enkele routes komen fietsen (Amerongen en Leersum). Nu heb ik van de website MTB-Utrechtseheuvelrug begrepen dat het noodzakelijk is om een vignet aan te schaffen. Op de site staan ook diverse verkooppunten genoemd, alleen geen daarvan is voor ons in de buurt. Het is dus voor ons niet mogelijk om 'even' langs een verkooppunt te rijden om een vignet te halen, zodat we kunnen gaan fietsen. Is het mogelijk om een vignet online te bestellen? Zo niet, is er dan een verkooppunt op een zondag 's ochtends vroeg (rond een uurtje of 9) al geopend, zodat wij ter plaatse een vignet kunnen kopen? Is het antwoord hierop ook nee, want zijn dan de mogelijkheden?
kijk even goed op de site. Je opties zijn online kopen, via een winkel op laten sturen, vooraf bij een geopende horeca langs of een gokje nemen en na afloop langsgaan
https://recreatiemiddennederland.nl/mtb-vignet/

https://recreatiemiddennederland.nl/wp- ... n-2018.pdf
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Jefro98 schreef: Hahaha. :-q Afrit Maarsbergen.
Dat zou voor ons wel heeel omslachtig worden.
Wij komen vanuit het Oosten door Overberg. :bier:
Gewoon parkeren op de Bergweg en na 1/4 deel Leersum even langs de receptie wippen van Park Ginkelduin. Simpeler kan niet.
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Jefro98 schreef:
StephanR schreef: Omslachtig? :~ Afrit Maarsbergen en dan ben je nog sneller bij Molecaten dan bij de Bergweg https://www.google.nl/maps/dir/52.05399 ... m2!4m1!3e0" onclick="window.open(this.href);return false; :-q

Die locals denken het ook altijd beter te weten :bier:
Hahaha. :-q Afrit Maarsbergen.
Dat zou voor ons wel heeel omslachtig worden.
Wij komen vanuit het Oosten door Overberg. :bier:
Vanuit het oosten en je parkeert op de bergweg? Dat is eigenlijk alleen logisch als je in Overberg, Scherpenzeel of Veenendaal woont; maar ja dan kom je niet met de auto toch? :P Deze local snapt er niets meer van :winkie: Anyway, als het voor jou werkt, houden zo. :-q
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

StephanR schreef: Vanuit het oosten en je parkeert op de bergweg? Dat is eigenlijk alleen logisch als je in Overberg, Scherpenzeel of Veenendaal woont; maar ja dan kom je niet met de auto toch? :P Deze local snapt er niets meer van :winkie: Anyway, als het voor jou werkt, houden zo. :-q
:lol:
Kom uit Ede, maar dan aan de Lunteren kant.
Dus idd met de auto via Veenendaal - Overberg is het snelst.
Met de fiets vanaf huis is net gek zat. Van de zomer wel es gedaan maar dan zit je meer op het fietspad dan op de trails. :cry:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Jefro98 schreef: :lol: Kom uit Ede, maar dan aan de Lunteren kant. Dus idd met de auto via Veenendaal - Overberg is het snelst. Met de fiets vanaf huis is net gek zat. Van de zomer wel es gedaan maar dan zit je meer op het fietspad dan op de trails. :cry:
dan wete je de weg nog niet. Zandweg langs het spoor tot de Klomp. Zandweg om het for heen tot de A12. Kooiweg. Slaperdijk. Driekwart onverhard inrijden
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

bert l. schreef:
Jefro98 schreef: :lol: Kom uit Ede, maar dan aan de Lunteren kant. Dus idd met de auto via Veenendaal - Overberg is het snelst. Met de fiets vanaf huis is net gek zat. Van de zomer wel es gedaan maar dan zit je meer op het fietspad dan op de trails. :cry:
dan wete je de weg nog niet. Zandweg langs het spoor tot de Klomp. Zandweg om het for heen tot de A12. Kooiweg. Slaperdijk. Driekwart onverhard inrijden
Ja die route ken ik wel maar een lange rechte tweebaans zandweg staat voor mij gelijk aan een fietspad. :wink:
Weinig lol aan te beleven.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Jefro98 schreef: Ja die route ken ik wel maar een lange rechte tweebaans zandweg staat voor mij gelijk aan een fietspad. :wink: Weinig lol aan te beleven.
Je vroeg om onverhard....
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

bert l. schreef:
Jefro98 schreef: Ja die route ken ik wel maar een lange rechte tweebaans zandweg staat voor mij gelijk aan een fietspad. :wink: Weinig lol aan te beleven.
Je vroeg om onverhard....
Ik heb geen vraagteken gezien..
Plaats reactie