MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Maar zal de week erop bij slecht weer wel even nadenken. Zonder bord zeker niet. Het kan geen kwaad denk ik, zeker niet bij "de bankjes".
rorikev
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 10 september 2010, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Excalibur 9

Onderhoudsman schreef:Nat natter heel nat zijn de routes nu. Vandaag de routes goed bekeken maar als we zo door gaan met het vele rijden zal er veel schade ontstaan.
Aan je jullie de keus !!!

De groeten.
Lekker kort door de bocht Rob.
Ik begrijp je frustratie maar laat het dan ook duidelijk weten. Dit forum is niet het enige wat wordt gelezen.
Zet berichten over wel of niet rijden ook op de Facebookpagina en ook op de grote facebook groep MTB praat.
Dat helpt misschien meer.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

rorikev schreef:
Onderhoudsman schreef:Nat natter heel nat zijn de routes nu. Vandaag de routes goed bekeken maar als we zo door gaan met het vele rijden zal er veel schade ontstaan.
Aan je jullie de keus !!!

De groeten.
Lekker kort door de bocht Rob.
Ik begrijp je frustratie maar laat het dan ook duidelijk weten. Dit forum is niet het enige wat wordt gelezen.
Zet berichten over wel of niet rijden ook op de Facebookpagina en ook op de grote facebook groep MTB praat.
Dat helpt misschien meer.
We kunnen ook gewoon nadenken he. Als het zoveel regent als afgelopen tijd kun je toch wel bedenken dat er heel veel modder en nattigheid op een mtb route aanwezig zal zijn...
Ga dan met je mtb niet op route's rijden, maar ergens anders. Snappen we het dan nooit?!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

"Wij van het forum" snappen #trailrespect wel is mijn indruk. Benader de NTFU eens, het zijn namelijk de bekende groepjes in eendrachtig tenue die op zondagmorgen half 10 stug blijven doorrijden. Lekker baggeren!
rorikev
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 10 september 2010, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Excalibur 9

ijskonijn schreef:
We kunnen ook gewoon nadenken he. Als het zoveel regent als afgelopen tijd kun je toch wel bedenken dat er heel veel modder en nattigheid op een mtb route aanwezig zal zijn...
Ga dan met je mtb niet op route's rijden, maar ergens anders. Snappen we het dan nooit?!
[/quote]

Wij wel. Door het goede werk van Rob en Maurice staat Dorst bekend als snel droog. Dan zie ik items als : waar kunnen we met dit weer nog biken? Dan wordt Dorst al snel genoemd.
Daarom is goede communicatie belangrijk.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Heren bedankt voor het meedenken maar dit probleem zullen nog lang houden.
Maar ik denk maar zo iedereen die we kunnen overtuigen is weer meegenomen !
Hebben zaterdag toen het ook te nat was een 100 tal mensen gevraagd of ze dachten dat de routes er beter van zouden worden door nu te fietsen.....na ff nadenken dachten ze van niet.
Toen vertelt dat ze lekker moesten doorfietsen maar dat ze de volgende keer er wel aan willen denken!!
Hoop doet leven!!

En rorikev je hebt gelijk,maar ik ben ook maar een onderdeel van de stichting en die wilden eerst de oproep voor Doneren op Facebook.
En dat is inmiddels na overleg Nu veranderd.

Hebben vandaag ook een nieuw stukje gereedschap in gebruik genomen.... een waterpomp!!
Heb daar vandaag de diepste plassen op Vrachelen mee leeggepompt,ging eigenlijk super.

Als het weer mee zit moet in loop van zaterdag het grootste leed voorbij zijn,we zullen zien.

Gr en fred bedankt nog voor je berichtje(ik denk 2 ouwe rotte snappen het wat beter)ha ha
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Ik zou zeggen een alternatieve route bij natte omstandigheden. Men wil toch blijven rijden en dan heeft niemand iets te klagen.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Condal schreef:Ik zou zeggen een alternatieve route bij natte omstandigheden. Men wil toch blijven rijden en dan heeft niemand iets te klagen.
Da's een goeie :-q
Nathan-
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 4 januari 2015, 13:57

Schoorl is een baan waar je lang kan doorrijden op natte dagen maar uiteraard heeft ook deze baan een maximum. Helaas hebben we geen winters meer maar een lange herfst met veel regen en dan weet je dat er weekeinden zijn dat je beter niet kan gaan biken..........En anders is het strand en de duinen een goede optie :tong
No pain no gain
the-edge60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 26 oktober 2009, 16:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 900 rc 2016 ENVE

In Burg haamstede kun je bij slecht weer nog beter rijden dan in Dorst etc. Parcours ligt in de duinen en is altíjd super te rijden. Misschien voor sommige eens een optie om eens keer heen te gaan.
Its better to burn out, than to fade away......

[bUnbranded Ventoux Racing Team[/b]
Peter Vlaardingen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: ma 31 januari 2011, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon Exceed cf7

Hoe ligt Dorst er vandaag bij?
Mosseltje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 juli 2010, 16:24
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid EXC 500 2018
Contacteer:

Gisteren lag het er redelijk bij.
Paden waren droog maar terrein omheen was goed nat.
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.........
I Cannondale myself.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1990
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: *Cannondale* F-Si carbon 1. onBIKE limited edition F800.
Contacteer:

Mosseltje schreef:Gisteren lag het er redelijk bij.
Paden waren droog maar terrein omheen was goed nat.
Mooi man..Je moet toch op de tracks blijven :-q :winkie:
Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een MTB kom je verrekkes dichtbij.
Click here to activate SYS Cannondale F-Si 1
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Vandaag ook prima! Fiets amper vies geworden na het drieluik. Frisjes, maar heerlijk fietsweer
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Morgen weer eens buurten... Nu met dikke bandenbike!
Plaats reactie