NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

naze1975 schreef:
Huggiedug schreef:Vanochtend aangekomen in Zeist, zagen alle plassen en zijn uit trail- en materiaalrespect maar koffie gaan drinken in t Beauforthuis. T was niet best.
Volgende keer dan maar ergens anders koffie gaan drinken :winkie:
Hahahaha!!! :D :D :D :-q
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

RoySmit schreef:vandaag zeist goed begaanbaar? aangezien de zon al de hele ochtend ze werk doet hier in de bilt hoop ik dat de route er goed bij ligt.. iemand er geweest vandaag?
Vanochtend , maar de trails links laten liggen (start Breullaan), plakkerig en kans is groot op schade aan de trail ivm het weer , dus mijn KM's op de weg gemaakt . :wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

PaneVino schreef:
bert l. schreef:Er is een onverharde aanrijdroute vanuit Diemen. Diemerdie, Diemerbos, Gaasperplas, Aetsveld, Kortenhoefseplassen, Corverbos etc
:o Dat klinkt interessant zeg! Weet je daar toevallig een gpx'je van te vinden Bert?
Die heb ik expres zelf gemaakt en meerdere malen gereden. Onze zoon woont in een studentenflat in Diemen (die van de fik). Dit is een track die ik niet deel, die kun je maar op éen manier verkrijgen: door mee te rijden.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

En als je niet met Bert wil meerijden (maar volgens mij is dat best gezellig) is er altijd de onnavolgbaar verrassende routeplanner van de fietsersbond. Die heeft mij al heel leuke legale routes opgeleverd!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Snelle Buffer schreef:
RoySmit schreef:vandaag zeist goed begaanbaar? aangezien de zon al de hele ochtend ze werk doet hier in de bilt hoop ik dat de route er goed bij ligt.. iemand er geweest vandaag?
Vanochtend , maar de trails links laten liggen (start Breullaan), plakkerig en kans is groot op schade aan de trail ivm het weer , dus mijn KM's op de weg gemaakt . :wink:
Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef:Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....
#k--weer
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Klus weer :-q

Perfect om routes aan te leggen. Geen drang om te fietsen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Austerlitz noord is er ook slecht aan toe op de brede paden, veel modderstroken. hopen dat het een beetje ontzien word.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

bert l. schreef:
PaneVino schreef: :o Dat klinkt interessant zeg! Weet je daar toevallig een gpx'je van te vinden Bert?
Die heb ik expres zelf gemaakt en meerdere malen gereden. Onze zoon woont in een studentenflat in Diemen (die van de fik). Dit is een track die ik niet deel, die kun je maar op éen manier verkrijgen: door mee te rijden.
Dat staat Bert! Vind ik zelfs nog beter dan een GPX narijden. :winkie:
(Maar eerst maar eens die wintermoesson laten uitrazen :( )
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dan haak ik ook graag aan, ik ben goed bekend in die hoek dus ik ben benieuwd wat ik eerder gemist heb ;)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef:
RoySmit schreef:Nou naar aanleiding van dit bericht met de auto erheen gereden en tot dezelfde conclusie gekomen. Dus lekker niet op de fiets gezeten en thuis maar gaan klussen.. Hopen dat het het weekend begaanbaar is op de UHR....
Ben bang dat vandaag (29-12) wellicht nog de beste dag van dit jaar zal zijn om op de UHR te trappen als ik naar de voorspellingen kijk. Nee, december 2017 geen topmaand qua weer.....

Ik ben er ook bang voor Fred,
Zit in Almere voor me werk en hier is het echt bagger weer. Maar me vriendin zei net al dat het in De Bilt nog erger is dus gok erop dat rondje UHR dit jaar niet meer gaat lukken dit jaar :( :( ..

Maar goed dan maar wat krachttraining om nieuwe jaar goed te beginnen!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef:Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
Vanochtend was het nog prima dus ik heb Zeist/Austerlitz gereden, lag er prima bij ondanks het vele water van de afgelopen periode. Nu is het inderdaad weer even uit met de pret dus ik ben blij dat ik het vanochtend nog even mee kon pakken.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Kapitein Iglo schreef:Nou, nu mis je hier niks: ijzige wind, 2 graden, sneeuw...
dat is nou niet des kapitein iglo's he..... 2 graden zou voor meneer iglo toch juist een feestje moeten zijn.. :D :D
Plaats reactie