NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

KB1983 schreef:Top, morgen maar eens kennismaken met Amerongen en Leersum :)
Waarschuwing: Trails werken verslavend, verwacht een mooi verslag van jou als nieuweling op de UHR. Enjoy :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Fred (mtb-sport) schreef:
KB1983 schreef:Als ik morgen een vignet koop is deze dan een jaar lang geldig of alleen nog in 2017?
Ook in 2018. Die vignetten zijn al een tijd beschikbaar.
Miep mode aan, als je een vignet koopt voor 2018 is hij alleen geldig in 2018, miep mode uit :winkie:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Mocht "KB1983" vandaag (vrijdag 29-12) aangehouden worden en een boete moet betalen dan mag hij zeggen dat hij dat gelezen heeft op het forum......
Durf bijna te zeggen dat ik eventuele boete voor hem zal aftikken, ik ben de beroerdste niet :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
KB1983
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 15 februari 2016, 11:05

Fred (mtb-sport) schreef:Mocht "KB1983" vandaag (vrijdag 29-12) aangehouden worden en een boete moet betalen dan mag hij zeggen dat hij dat gelezen heeft op het forum......
Durf bijna te zeggen dat ik eventuele boete voor hem zal aftikken, ik ben de beroerdste niet :winkie:
Het is er helaas vandaag niet van gekomen. Dochterlief van 7 maanden oud gooide vannacht roet in het eten. Nog even wachten tot 2018!

Haha de boete hoef je dus niet af te tikken :D
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Blijf de rest van het jaar maar lekker weg. Vanochtend nog droog en goed te doen. Vanaf 13.00 is de moesson weer losgebarsten en dat blijft helaas zo tot ver na nieuwjaar.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bert l. schreef:Blijf de rest van het jaar maar lekker weg. Vanochtend nog droog en goed te doen. Vanaf 13.00 is de moesson weer losgebarsten en dat blijft helaas zo tot ver na nieuwjaar.
+1, zal Zwiften of heel misschien CX'en worden. Komt er nog een negatief fietsadvies?
KB1983 schreef:Haha de boete hoef je dus niet af te tikken :D
Scheelt weer, kan ik een biertje extra pakken....
Tot volgend jaar dan. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:. Komt er nog een negatief fietsadvies?q
Het ligt er zo dik bovenop dat het waarsch niet eens nodig zal zijn. Iedereen lekker aan de oliebollen en daarna vader en moeder een gelukkig 2018 toewensen
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Komt goed uit nu m'n mountainbikes toch niet rijdend zijn momenteel :p

Zit wel te wachten op weer een lekkere droge periode, ti's nu al 2 maanden prut.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Met jou velen...... ik zag eind van de ochtend nog mijn kans schoon om even een half uurtje de fiets uit te laten op de nieuwe tracks van Hoge Vuursche. Morgenochtend weer binnen :(
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Vanmorgen voor de regen/sneeuw lag Leerssum er in ieder geval zeer prettig bij. Ben het meest vies geworden op het stukje fietspad vreemd genoeg. :winkie:

Zat net in de auto toen de regen begon gelukkig. :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Voor ons hetzelfde. Gestart vanaf P Leersumse veld (10 uur) waar Leersum er redelijk bij lag. Zeker niet goed, plakkerig en soms wat bagger maar was te doen. Amerongen idem dito. Aardig wat bikers nog op de tracks.
Na 40 km vonden we het welletjes, deze vochtige ondergrond hakt er toch wel in. Ginkelduin ging op het tandvlees. Voor 1 uur waren we terug bij de auto, net op tijd voor de sneeuw serieus werd.
Toch blij dat we op de valreep nog effe zijn gegaan. Voorlopig wordt 't hélemaal niets meer. Ook gelijk nieuwe vignetten gescoord bij Park Ginkelduin. :-q
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Om 9:00 vertrokken in Leersum. Leersum Hoge Ginkel en twee keer Amerongen goed voor 65 km fietsplezier. Niet veel bikers gespot. Langzaam gereden maar thuis toch gesloopt. Zoals Giant-E zei waarschijnlijk toch te maken met de ondergrond. Zat 15 min in de auto toen begon het al te regenen. Was mijn laatste rit voor 2017. Voorspellingen voor de volgende dagen niet goed. Laatste 5 weken slechts 4 keer op de bike. Vanaf januari toch langzaam weer opbouwen. 8 april 1e wedstrijd in Groesbeek over 105 km.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dinsdag derny-training op de wielerbaan. Korte broek, korte mouwen. De derny rijdt tegenwoordig elektrisch. Er zijn drie treintjes met drie verschillende snelheden.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Geen remknippen?
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Giant-E schreef:Geen remknippen?
Nee, maar wel serieuze kombochten. En serieuze snelheden. Eigenlijk is 't één grote northshore. Langzaamste derny rijdt zo rond de 40, de tweede 45, de derde tegen of boven de 50 en dan zijn er nog wel eens echt snelle jongens in de baan die bovenin rondjes draaien tegen of boven de 60 in 't uur.

De elektrische derny wordt eigenlijk alleen voor de langzame groep gebruikt.
Plaats reactie