Mijn 2016 Canyon Grand-canyon-al-6-9.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
PaganiProductions

MacReal schreef:Ga je de canyon over een paar weken dan ook weer bij de lbs vandaan vissen als je eenmaal die orbea hebt staan, zodat je er stiekem toch weer een bike bij hebt?
:bier:
nee
PaganiProductions

Giant-E schreef:Knap. Ik heb net zo'n fiets, net zo oud, net zoveel km's weg, en alleen een nieuwe wielset, ketting en remblokken gespendeerd.
Rijdt nog als een malle. Nergens last van. Het ligt niet aan de Canyon. Het ligt aan jou. Ook straks met een ander merk fiets.
Klopt en ook veel fouten gemaakt en dingen geleerd.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Pagani, als je het geld er voor hebt geniet er van. Een ander heeft het nodig voor z,n gezin, auto of een vliegreisje/skivakantie. Dan is geld uitgeven aan een fiets zo slecht nog niet. :-q
"This species has amused itself to death"
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

kan niet meer schreef:Pagani, als je het geld er voor hebt geniet er van. Een ander heeft het nodig voor z,n gezin, auto of een vliegreisje/skivakantie. Dan is geld uitgeven aan een fiets zo slecht nog niet. :-q
Als hij een beetje zuiniger is op zijn MTB spaart hij veel geld uit. Van dat geld kan hij dan andere leuke dingen doen (bv. een leuk MTB tripje of zo iets :D )
Maar je hebt wel gelijk, als hij er maar plezier in heeft!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
PaganiProductions

Rudy78 schreef:
kan niet meer schreef:Pagani, als je het geld er voor hebt geniet er van. Een ander heeft het nodig voor z,n gezin, auto of een vliegreisje/skivakantie. Dan is geld uitgeven aan een fiets zo slecht nog niet. :-q
Als hij een beetje zuiniger is op zijn MTB spaart hij veel geld uit. Van dat geld kan hij dan andere leuke dingen doen (bv. een leuk MTB tripje of zo iets :D )
Maar je hebt wel gelijk, als hij er maar plezier in heeft!
Ik ben er redelijk zuinig de laatste tijd mee omgaan maar de winter is gewoon killer voor ons mountainbikers.
PaganiProductions

Wat zijn julie top 10 tips om er zuiniger mee om te gaan.
PaganiProductions

Dat bekend ook het einde van dit topic
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

PaganiProductions schreef:Wat zijn julie top 10 tips om er zuiniger mee om te gaan.
1. Schoonmaken
2. Smeren
3. Schoonmaken
4. Niet vallen
5. Smeren
6. Schoonmaken
7. Banden op pompen
8. Schoonmaken
9. Tegen je fiets praten (lief)
10. Smeren
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:Dat bekend ook het einde van dit topic
Het einde van het forum! :-?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Dat bekend ook het einde van dit topic
Het einde van het forum! :-?
Er komt straks natuurlijk een nieuw topic.
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

PaganiProductions schreef:Body gaar achternaaf gaar en nog die voorvork beurt erbij en de rest er nog bij later in 2018 ben ik 100de euros verder.
Beurtje aan de voorvork en desnoods een nieuw achterwiel hoeft toch geen honderden euro's te kosten? Wat voor wiel is het en wat is het probleem met de body?
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
PaganiProductions

Demoniac schreef:
PaganiProductions schreef:Body gaar achternaaf gaar en nog die voorvork beurt erbij en de rest er nog bij later in 2018 ben ik 100de euros verder.
Beurtje aan de voorvork en desnoods een nieuw achterwiel hoeft toch geen honderden euro's te kosten? Wat voor wiel is het en wat is het probleem met de body?
Totaal gaar die body.
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Dat bekend ook het einde van dit topic
Het einde van het forum! :-?
Nein!!!
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Zijn alleen de lagers gaar of is de hele body kapot / versleten. Lagers zijn meestal zo te vervangen voor iemand met sleutelervaring.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Vork beurtje kost ook maar 50 euro.
Jij bent toch zo handig met YT.
Stelt weinig voor.
Gesloten