Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ja, je kunt je account volledig laten verwijderen en alle data laten wissen. Je kunt ook alle data downen in batches van - dacht ik - 50 tracks per keer.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Is er een alternatief voor het ter ziele zijnde digitale.com? Ik zou graag mijn hartslagwaardes aanpassen van mijn laatst gereden rit.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Notepad++ ?
(https://notepad-plus-plus.org/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Code: Selecteer alles

<trkpt lat="52.3510804586" lon="5.7342069782">
<ele>5.42</ele>
<time>2016-09-11T08:26:03Z</time>
<extensions>
<gpxtpx:TrackPointExtension>
<gpxtpx:hr>64</gpxtpx:hr>
</gpxtpx:TrackPointExtension>
</extensions>
</trkpt>
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:Notepad++ ? (https://notepad-plus-plus.org/" onclick="window.open(this.href);return false;) <trkpt lat="52.3510804586" lon="5.7342069782"> <ele>5.42</ele> <time>2016-09-11T08:26:03Z</time> <extensions> <gpxtpx:TrackPointExtension> <gpxtpx:hr>64</gpxtpx:hr> </gpxtpx:TrackPointExtension> </extensions> </trkpt>
en dan zoek vervang. Bijv vervang 2016 door 2018. Dan hen je je eerste rit voor volgend jaar er al op zitten
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

bert l. schreef:
ThaSingleTrackMastah schreef:Notepad++ ? (https://notepad-plus-plus.org/" onclick="window.open(this.href);return false;) <trkpt lat="52.3510804586" lon="5.7342069782"> <ele>5.42</ele> <time>2016-09-11T08:26:03Z</time> <extensions> <gpxtpx:TrackPointExtension> <gpxtpx:hr>64</gpxtpx:hr> </gpxtpx:TrackPointExtension> </extensions> </trkpt>
en dan zoek vervang. Bijv vervang 2016 door 2018. Dan hen je je eerste rit voor volgend jaar er al op zitten
En haal je de punt bij ele weg heb je ook gelijk de 1e hms . :lol:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Helaas is Notepad voor Windows. Even als fitfilerepair.
Goldencheetah zou het ook mee kunnen maar dat programma heb ik nog nooit kunnen doorgronden.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Bowiex schreef:En haal je de punt bij ele weg heb je ook gelijk de 1e hms . :lol:
Ga je nog met je coördinaten (trkpt lat="52.3510804586" lon="5.7342069782) spelen, dan kan je ook "stoute" ritjes tonen. En als je daar een segment van maakt heb je gelijk een KOM te pakken :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

http://gotoes.org/strava/Add_Timestamps_To_GPX.php

Maak een route over een terrein waar je zelf nog nooit geweest bent. En hack er zelf de trackdata bij. Als je wilt, fiets je met 100kmh over de A2 tussen Amsterdam en Utrecht. Happy Trails.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Jurriaan schreef:Helaas is Notepad voor Windows. Even als fitfilerepair.
Goldencheetah zou het ook mee kunnen maar dat programma heb ik nog nooit kunnen doorgronden.
Doe maar eigenwijs :winkie:
voor een mac of voor linux zal er toch ook wel een xml-editor zijn?
met gpsbabel kan je exporteren naar, en importeren vanuit csv, dan kan je er ook van alles mee doen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

De vraagt rijst waarom je die waarden wil aanpassen. Maar dat moet je verder lekker zelf weten.

Wie geen tekstbewerkingsprogramma buiten "Notepad is voor Windows" weet te vinden, blijft naar mijn mening maar beter met z'n fikken van zoveel mogelijk dingen af.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

**Ploink** filter weer eens na lange tijd aangevuld!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Alien schreef:De vraagt rijst waarom je die waarden wil aanpassen. Maar dat moet je verder lekker zelf weten.
Mezelf voor de gek houden.

In een teksteditor worden niet herleidbare tekens getoond.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Alien schreef:De vraagt rijst waarom je die waarden wil aanpassen. Maar dat moet je verder lekker zelf weten.
Ik weet wel situatie waarbij dit misschien handig kan zijn. Bij bijvoorbeeld Polar/Strava (Garmin?) is het niet mogelijk om een echt foute waarde aan te passen. In enkel geval zit er ineens een waarde van 232 die 1 seconde geregistreerd is door slecht contact hartslagband of wat dan ook.
Dit foute waarde beïnvloed dan ook je hfmax over een hele rit waar je net op zit te wachten.
Ik weet nog uit de Polar Software die je lokaal had staan om die waardes er uit te filteren/corrigeren en dat zou ook bij de online progjes moeten kunnen zonder export/import. Ik geloof in dit geval echt niet bewust belazeren of wat dan ook.
Als je (als man) geen KOM's kan scoren dan misschien gaan voor de QOM's. Gaat stuk beter, enjoy meiden..............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

In Basecamp kan je bij de track-eigenschappen gewoon het punt met de foute waarde weggooien.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Strava filtert "obvious outliers" er (meestal?) ook wel uit.
Vorsprung durch Pedantik.
Plaats reactie